Ik dacht vroeger altijd dat Jack van Gelder de baas was van de Looney Tunes.
Dus nu heb ik al dagen die jingle in m’n hoofd, echt irritant dat hij zoveel in het nieuws is.
Ik dacht vroeger altijd dat Jack van Gelder de baas was van de Looney Tunes.
Dus nu heb ik al dagen die jingle in m’n hoofd, echt irritant dat hij zoveel in het nieuws is.
Verwar je hem misschien met Han Peekel?
Ja haha natuurlijk is dat Han Peekel
Maargoed, wat een narigheid weer allemaal, where does it end.
Haha geen idee wie dat is?
Die presenteerde vroeger een programma over tekenfilms en strips en die had wel wat weg van Jack van Gelder. Misschien kondigde hij de Looney Tunes wel aan.
Maar misschien is het van voor jouw tijd
Omg
Gegoogled en je hebt gelijk, nu snap ik ein-de-lijk waarom ik altijd die stripfiguurassociatie heb bij Jack, thaaaanks! Tot 1996/97 was ie op tv, toen was ik net naar school dus dat klopt wel qua herinnering van na school Jack op tv zien, mijn tijd is ook oud haha.
Nu ik hem zie lijkt hij alsof ‘ie Jack is in een Alberto Stegeman vermomming met slechte pruik. En dan zag ik de echte Jack wss ‘s avonds bij Studio Sport dat m’n vader altijd keek en blenden ze samen tot 1 man.
Goh wat wonderlijk. Bij MAX is namelijk het een en ander ook niet in de haak, weet ik uit eerste hand. Kan hij later hierop terugvallen zeker (kon het artikel ook niet in geheel lezen btw).
Ah. Ja dus.
Ik ga ervan uit dat je dat niet verder wilt uitleggen
Ik had al begrepen dat de docu Navalny een Oscar had gewonnen. Nou zag ik 'm net in Trending van de NPO app dus ik ben de docu maar gaan kijken. Ik kon het echt niet drooghouden. Teruggaan naar je eigen land wetende dat je direct zal worden opgepakt. Dat lijkt me een zeer stressvolle situatie. Ik snap er niks van hoe je zulke stress kan doorstaan als mens. En hoe mentaal sterk moet zijn vrouw wel niet zijn?
De speech (Engels):
Als je dacht in de politiek alles al gezien te hebben wat een clown
Ik wist gewoon 100% zeker dat het dit filmpje zou zijn, haha echt zo triest.
Er is een verkiezingstopic
What in the white men fragility… Echt ik ben flabbergasted dat dit effectief als geldige reden wordt gezien om kunst te verwijderen.
‘Ze zijn misschien niet beschermd, maar ze horen daar wel te hangen. Dit is ons erfgoed. Het stoort mij dat men het beeld van blanke mannen wil doen verdwijnen. Zo probeert men de geschiedenis te wissen onder druk van de wokecultuur die een groep van intellectuelen aanhangt. Ik verzet mij tegen het herschrijven van de geschiedenis.’
hahahahahahah wie herschrijft ook alweer de geschiedenis?
Ik vind het niet verbazend, het is duidelijk dat NVA hun nieuwe strategie heeft uitgedokterd om terug stemmen bij VB te gaan halen, het is geen toeval dat dit nu plots uitkomt net na De Wever’s janklezing over woke tirannie terwijl er wel bij gezegd kan worden dat dit de druppel was voor Milan Rutten’s ontslag. Het is ook gewoon mierenneukkerij omdat je op de foto duidelijk ziet dat zowel hedendaags als klassiek samen getoond worde wat me toch juist de ideale compromis lijkt :’)
Ik zie het helaas ook niet snel beter op worden, volgend jaar zijn het weer verkiezingen en de NVA staat er eigenlijk helemaal niet zo goed voor met hun huidige stand van zaken, alleen Demir krijgt goede pers terwijl die partij altijd heeft gewerkt als aan carrousel van meerdere gezichten die constant op verschillende thema’s blijven schieten, wat dus niet meer gaat met Francken na Marrakesh/Kucam, Weyts die waarschijnlijk zijn laatste poging tot enig teken van hersenactiviteit heeft verneukt, Jambon die niet meer als slappe jan gezien kan worden, etc.
ik volg de politiek beschamend veel te weinig maar ik vind het echt om te huilen dat “schieten” op de “woke cultuur”. Maar lijkt idd de nieuwe tactiek van NVA. Hopelijk werkt hun tactiek niet maar ik zie het somber in.
Ik merk echt dat bv de 45 plussers in mijn omgeving al die “nieuwe zaken” nie snappen en maar lastig doen vinden.
Oh het zal werken hoor, zeker voor de doelstelling die ze beogen: heel hard schieten op de linkse elite die vlaanderen verneukt met containerdorpen en portretten in cultuurgebouwen. Enkel om wat stemmen die VB bij hen heeft gehaald terug proberen te halen. Over een paar maandengaan ze dan weer een ‘radicaal’ zachte boodschap brengen om uiteindelijk gewoon altijd van beide kampen proberen te eten.
Wat me echter vooral stoort aan het politieke systeem in België is dat niemand verantwoordelijkheid durft te nemen, en dat de kiezer dat ook nooit wilt bevestigen. Mensen vinden het bijvoorbeeld geweldig dat Marghem nu zogezegd kei hard vecht om meer kerncentrales open te houden terwijl ze zelf een volledige legislatuur letterlijk niets heeft gedaan als minister van energie.
Dit maakt me zó boos. Vreselijk dat mensen die zulk belangrijk werk doen, zo worden uitgebuit. Maar ja, degenen die verantwoordelijk zijn voor deze bezuinigingen, zullen er wel niet van wakker liggen.
Heeft iemand het interview van Khalid met Tom Egbers gezien? Jammer dat er geen enkele vraag werd gesteld over dat mensen geen meldingen durfden te maken vanwege zijn vrouw
Dat was allemaal afgesproken van te voren. Het was duidelijk welke onderdelen off limits waren. Zielige man die in de slachtofferrol stapt. Heel jammer was het weer.