Nieuws, actualiteit en politiek #4

De redacteur van de volkskrant gaat hier vanavond ook op reageren bij Humberto. Ben wel benieuwd hoe dat allemaal verlopen is.

1 like

En politieincidenten? We weten het fijne er niet van, maar oh wee als die jonge stagiaire nu geframed gaat worden als een of andere lunatic met een obsessie voor halfgod Tom. En ja boys will be boys en hij liep gewoon heeeeel even z’n lul achter na, maar daarna werd zij echt gek hoor!!!

:triumph::triumph::triumph:

12 likes

Ik denk dat die zoiets gaat zeggen:

In een reactie aan NU.nl spreekt de Volkskrant het beeld wat Dekker schetst tegen: “De krant was graag voor publicatie het gesprek aangegaan met mevrouw Dekker, en heeft ook meerdere voorstellen daartoe gedaan, maar helaas was dit voor haar geen optie. Ook onze vragen heeft zij niet willen beantwoorden. Richard Korver, de advocaat van Janke Dekker, wilde wel een off the record -gesprek, maar wilde om onduidelijke redenen niet duidelijk maken of hij ook Tom Egbers vertegenwoordigde. Vanwege deze onduidelijkheid hebben we afgezien van het gesprek met Korver.”

3 likes

En dit zijn dan de mensen waar je het van moet hebben als jonge vrouw in zo’n benarde positie.

Ik word hier nog bijna bozer van dan van John de Mol destijds.

9 likes

Ben je sowieso al als je niet inziet hoe raar het is om zo’n functie aan te nemen als je vent hoog zit in de sector

17 likes

Nee maar haar man zou zoiets nooit doen :upside_down_face:

5 likes

Had wel verwacht dat hij ook in de beerput zou zitten. En natuurlijk weet vrouw ervan af. Dat hij buiten de pot pist is al jaren bekend. Vind het vooral sneu voor zijn dochter. (naast slachtoffers)

Zie ook: Vrouw Tom Egbers: 'Gaat niet goed met zijn gezondheid' | RTL Boulevard

Maakt haar naam wel waar zeg, wat een type…

1 like

Niet alleen zijn dochter, hun dochter. Haar vader laat zien dat er mensen zijn die hoog in de boom zitten en misbruik maken van hun positie. En haar moeder laat vervolgens zien dat de persoon naar wie je toe zou moeten kunnen met dergelijke situaties vrolijk de hand boven het hoofd van de dader houdt. Het zullen je ouders maar zijn zeg, ongelofelijk

8 likes

Ik hou zoveel van hem omdat hij zo lekker met iedereen neukt? Yes yes very logisch

6 likes

Haha je vreemdgaande, seksueel intimiderende en pestende man een ‘ondeugende’ en ‘nieuwsgierige jongen’ noemen. Zo kun je alles wat krom is wel recht lullen. Dan is Poetin gewoon een ‘ondernemende man’

38 likes

Huh, heb je wel gelezen wat er is gebeurd?

Normaal gesproken mee eens maar in dit geval heeft zij toch vanuit haar functie een actieve rol in dit hele debacle en lijkt het me dus wel degelijk relevant

27 likes

Zij zit zich actief in de media in deze ‘discussie’ te mengen en probeert van alles recht te lullen. Nogal wiedes dat daar reacties op komen over haar rol hierin.

4 likes

Denk dat het vooral komt omdat zij zich nu actief laat horen en dat iedereen net zo goed/erger van hem walgt. Hem hoor je nu niet, haar wel. Wat mij betreft zien we Tom Egbers nooit meer op TV hoor, klaar met zo’n viespeuk.

2 likes

Normaal zou ik zeggen helemaal eens. Ik vond dat toen ook typisch bij Linda de Mol bijvoorbeeld. Lekker oordelen over hoe je ermee moet omgaan als je man een viespeuk is.

Maar in dit geval zit zij als voorzitter in een commissie die juist deze misstanden moet onderzoeken. En ze is eerder over een aantal zaken vrij uitgesproken geweest. Het is niet dat zij wordt aangevallen in haar rol als vrouw van een viespeuk, maar als vrouw van een viespeuk die voorzitter is van Mores.

En zij was van best veel op de hoogte, dan is het raar om in die commissie te gaan zitten.

En ik las ergens anders ook al dat je bij haar nu meer zaken hebt om over te discussieren, vooral in haar rol als voorzitter van Mores. Bij Tom is de conclusie gewoon dat het een viespeuk en een engnek is, veel meer is er niet te melden. Dat de discussie verplaatst naar zijn vrouw en de zieke wereld van de NOS sportredactie vind ik dan ook niet zo heel raar.

3 likes

Omdat zij zichzelf én haar man momenteel actief verdedigd door a) te doen alsof er meer in het verhaal is (politiebewaking, slechte gezondheid) zonder daarover uit te wijden, b) al een actieve rol speelde doordat zij de collega aansprak en het pesten van de collega een reactie is op het toegeven van de relatie aan haar en c) Mores en de samenstelling van mores al langer bekritiseerd wordt (o.a. Mariam Hassouni) d) expliciet benoemd wordt dat haar voorzitterschap van mores tot de redenen behoort dat mensen zich niet konden uitspreken en e) de vlucht naar voren nam door de journalistieke kwaliteit van het stuk te bekritiseren

Zij heeft hier gewoon een actieve rol in en anders dan haar man is ze wild om zich heen aan het slaan en weigert ze die rol te erkennen. Het hele pleiten voor vrouwelijke representatie leidt er toe dat mensen blind worden voor het feit dat vrouwen op posities van macht precies hetzelfde doen als hun mannelijke counterparts.

34 likes

Hoe ze haar man verdedigt is vanuit een positie als de hare gewoon relevant. Haar verantwoordelijkheid gaat echt verder dan die van jou en mij als onze vriendjes vreemdgaan.

8 likes

Ik ben het gewoon echt niet met je eens, wordt een beetje een herhaling van argumenten zo

7 likes

https://www.ad.nl/show/omroepbaas-jan-slagter-walgt-van-trial-by-media-als-dit-niet-stopt-gebeuren-er-ongelukken~a808f240/

Really? Ik kan niet het hele artikel lezen maar als ik de intro goed begrijp kiest Jan Slagter er niet voor om zich uit te spreken over wat er allemaal gebeurd is en hoe erg dat is maar vooral dat trial by media niet goed is? Bizar weer

4 likes