Nieuws, actualiteit en politiek #4

Ik vond het echt tenenkrommend, hoe die affaire werd besproken en hij “zich wel herkende in woord gebruik “as van het kwaad”(?)
En ook dat zijn dochter vanuit de autocue hoorde dat ze ook gemeen waren over de presentator hoor!

1 like

Ja, en verder dan: “ik had het niet moeten doen”, kwam het niet. Geen excuses, geen uitgestoken hand, geen erkenning dat hij in de ontstane situatie op de redactie een rol had. Maar wel bijna in tranen uitbreken omdat iemand tijdens een wandelingetje in het park tegen je zegt: “Wij houden van jullie”. Echt waar? Zucht…

4 likes

Inderdaad en hij wil “iedereen recht in de ogen kunnen kijken”!

1 like

Ik zie nu dit en moet gewoon lachen. Hij is er bijna…

2 likes

OMG hahaha…
Ja nog een paar stappen.
:zipper_mouth_face:

1 like

Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat lhbti+ nog zo’n omstreden onderwerp is in Nederland. Fijn dat er is ingegrepen, maar ik snap niet dat je de herdenking van bepaalde slachtoffers uitsluit.

16 likes

Ja ik vond het ook tenenkrommend en de vraagstelling ook niet altijd even kritisch.
Ik vond het tekenend dat hij zei dat toen zijn vrouw haar opbelde, zijn minnares een bom onder zijn huwelijk had gelegd en de situatie voor hem niet meer werkbaar was/hij pestgedrag is gaan vertonen. Hij is verantwoordelijk voor zijn huwelijk op het moment dat hij een affaire aangaat en ik vond dat hij aan victimblaming deed.

NOS cultuur had hij niks van gemerkt en benoemde hij ook: “ik kon er in het begin ook niks van maar ik kreeg alle kansen”. En dat is dus exact onderdeel van het probleem; dat hij die kansen wel krijgt en bv. Aicha niet. Dat hij dat dus niet ziet vond ik veelzeggend. Jammer dat Khalid juist niet op dat soort dingen doorging.

3 likes

Over Aicha bleef hij ook vaag, eerst benoemde hij dat ze wel kansen had gehad, 3 seconden erna; nee niet echt.

Ja denk combi met wat hierboven werd gezegd (sommige onderwerpen waren off-topic) en Khalids interview stijl. Hij staat nou niet echt bekend als super kritische scherpe interviewer, dus wel typisch dat Tom hem (of het programma?) had gebeld om zijn verhaal te doen

3 likes

Dat is eerder andersom gegaan. Talkshows zijn als gieren Tom gaan bellen omdat ze het verhaal wilden hebben. Hij kon dus de plek kiezen waar hij onder zijn voorwaarden kon gaan zitten. Echt alles aan dit interview is een walgelijk toneelstuk en gemiddeld Facebookent NL valt er voor.

6 likes

Ik vind dit zo grappig

Er staat ook in dat de dassen zelf gemotiveerd moeten worden om te verhuizen en dat ze daar 1 a 2 weken voor hebben :joy::joy:

43 likes

Wel echt kut als je dat traject moet hebben zeg. Arme beestjes!

Dassen rule this planet :badger: :badger:

14 likes

Ik vind dit echt een hele grappige comment.
(en ik begrijp dat je het zo niet bedoelt…)

2 likes

Ja ik wil eigenlijk ook :flushed: maar het zijn vrij schuwe nachtdieren dus ik denk weinig kans

5 likes

Dat werd idd gezegd maar missh bedoelt @KipTokTok dat hij eerst van div kanten is benaderd en dat hij voor hen heeft gekozen. Dus toen heeft gebeld van; bij jou wil ik langskomen

4 likes

Ik gebruikte Google Translate om dit te vertalen om aan collega’s te laten zien en dan staat er:

In 's-Gravenzande, three meerkats have been on the lookout for two weeks.

Past echt goed bij het verhaal deze vertaalfout <3

12 likes

Die eerste zin, wat staat daar? Waar is de vergunning voor nodig? Die zin is toch niet af? :exploding_head:

4 likes

geen idee ik ben linda niet maar het loopt niet echt lekker inderdaad

2 likes

Haha er mist in ieder geval een werkwoord :joy:

1 like

Hahahaha ik vind die beesten zo ontzettend droog. Heerlijk

3 likes