Nieuws, actualiteit en politiek #4

Bij ANP Foto, waar ze waarschijnlijk uit putten, is het eerste resultaat bij ‘treinrails’ een recente foto van Westerbork, maar verder alleen maar gewone spoorplaatjes. Ook bij alle andere zoektermen die je kan bedenken niks anders dan normaal spoorbeeld. Vind het ook heel opmerkelijk dit, want bij alle foto’s staat altijd een omschrijving van waar je naar kijkt.

Ik moet überhaupt echt zoeken op ‘Auschwitz spoor’ om resultaten te krijgen die lijken op deze foto.

7 likes

Ik denk ook niet dat helemaal per ongeluk was. Ik vermoed een (ongepast) grapje onderling op de redactie waarbij het niet helemaal duidelijk was wie het op het laatst recht zou zetten. Vergeten. Gepubliceerd. Kak. Dom.

4 likes

Die verdomde stagiairs ook altijd!!

3 likes

Einde van een megadeal is in zicht: Jumbo stopt eind 2024 als hoofdsponsor (nos.nl)

zul je zien dat ze wel doorgaan met formule 1 sponsoring :clown_face:

2 likes

Echt om woedend van te worden :triumph:

4 likes

Ja of opzettelijk. Onder het mom van er bestaat geen slechte publiciteit. Kleine twitterrel, iedereen weet weer even dat editieNL bestaat, bied je excuses aan, iedereen gaat door met zn dag.

2 likes

Ik was voor een volle 5 seconden even heel blij totdat ik me de datum van vandaag realiseerde… damn you! :stuck_out_tongue:

8 likes

Haha hier ook! Dikke adrenaline rush, als een malle nieuwspagina’s en twitter refreshen… :joy::joy::joy:

4 likes

afbeelding

16 likes

Dit zijn geen grappen.

5 likes

Hoorde via op de radio dat er een kraan op het spoor stond en dat er achter in de trein brand is gebroken. Er zal vandaag wel meer duidelijk worden maar het is echt erg.

3 likes

Ja een spoorkraan, pfoe beelden zien er heftig uit.

Nu heeft een liveblog

2 likes

Wat heftig zeg, echt zo’n angst.

1 like

totaal niet relevant maar ik ben verbaasd dat jullie gewoon treinen hebben op dat uur?? totaal niet relevant verder

Niet heel gebruikelijk hoor. Sowieso alleen in de randstad volgens mij en ook niet op alle trajecten, en meestal enkel in in ‘t weekend

1 like

Ja in de randstad elke nacht elk uur. Tussen Amsterdam/Rotterdam/Utrecht en stops op veel tussengelegen steden.

5 likes

Ja dit is de nachttrein. Die maakt een 1 rondje door heel de randstad zegmaar haha. Rotterdam > Den-Haag > Leiden > Schiphol > Amsterdam > Utrecht en vice versa.

5 likes

zag net trouwens deze luchtfoto bij De Standaard, echt heftig hoe de wagons verplaatst zijn

4 likes

Cry me a river :smiling_face_with_three_hearts:

45 likes

Haha ja same! Neef van mij had dus ook nieuwe woning gekocht en zijn starterswoning verhuurd. Lekker inkomsten binnenhalen zei hij. Ik vond dat toen al zo stom en onrechtvaardig. Liep hij hier laatst te ranten dat het zo “onrechtvaardig” was die regels en dat hij nu minder dan 1000 euro huur moest vragen. Hij zou helemaal geen winst meer maken.

Ja echt zo sneu voor je joh. Intens veel medelijden.

21 likes