Ga je je nu ook nog bijdehand uitdrukken ipv een oh ja sorry my bad?
Dit wordt/werd op school ook niet geleerd. Tenminste bij mij niet, bij jullie wel? Ik kwam daar niet al te lang geleden pas achter en vind t echt shocking dat educatie enkel over âde jodenâ is gegaan (weet niet hoe het tegenwoordig is though)
Ik ben 30 en heb dit gewoon op school meegekregen.
Hoogstens was het toen âzigeunersâ ipv roma/Sinti, maar ook homoseksuele mensen, (geestelijk) gehandicapte mensen en ook Poolse mensen/prisoners of war.
Edit: leugen ik ben 31 haha
Vergeet de communisten niet
Ok, goed dat er bij jullie wel aandacht aan is besteed. Bij mij echt niet, voor mijn idee stond vroeger over het algemeen WOII bekend als de oorlog van Hitler tegen âde Jodenâ
Ik weet dat de dodenherdenking ook niet bekend is bij iedereen, maar daar worden Sinti en Roma oa expliciet genoemd. En het leven houdt niet op na school.
Ik weiger weiger weiger weiger te geloven dat die post echt was.
Jammer dat het niet in spoiler staat⊠soort true crime achtige taferelen
Maar ontopic: wat vreselijk slecht van die redactie. Zo ongepast
Ik vind dit een beetje een gevoelloze post? Er zijn heel erg veel mensen van slag op die dag, ongeacht de films.
Maargoed misschien zeik ik
In dat geval is mijn post de gevoelloze, mijn familie is dat niet overkomen. Snap je post nu wel, sorry.
De redactie heeft gisteren al excuses gemaakt na de uitzending nadat ze erop waren gewezen via Twitter. Zo kan het dus ook.
Ja dat is wel het minste.
Maar shocking dat kennelijke meerdere mensen op de redactie dit niet gezien hebben.
Bij ANP Foto, waar ze waarschijnlijk uit putten, is het eerste resultaat bij âtreinrailsâ een recente foto van Westerbork, maar verder alleen maar gewone spoorplaatjes. Ook bij alle andere zoektermen die je kan bedenken niks anders dan normaal spoorbeeld. Vind het ook heel opmerkelijk dit, want bij alle fotoâs staat altijd een omschrijving van waar je naar kijkt.
Ik moet ĂŒberhaupt echt zoeken op âAuschwitz spoorâ om resultaten te krijgen die lijken op deze foto.
Ik denk ook niet dat helemaal per ongeluk was. Ik vermoed een (ongepast) grapje onderling op de redactie waarbij het niet helemaal duidelijk was wie het op het laatst recht zou zetten. Vergeten. Gepubliceerd. Kak. Dom.
Die verdomde stagiairs ook altijd!!
Einde van een megadeal is in zicht: Jumbo stopt eind 2024 als hoofdsponsor (nos.nl)
zul je zien dat ze wel doorgaan met formule 1 sponsoring
Echt om woedend van te worden
Ja of opzettelijk. Onder het mom van er bestaat geen slechte publiciteit. Kleine twitterrel, iedereen weet weer even dat editieNL bestaat, bied je excuses aan, iedereen gaat door met zn dag.
Ik was voor een volle 5 seconden even heel blij totdat ik me de datum van vandaag realiseerde⊠damn you!
Haha hier ook! Dikke adrenaline rush, als een malle nieuwspaginaâs en twitter refreshenâŠ