Dit zijn geen grappen.
Hoorde via op de radio dat er een kraan op het spoor stond en dat er achter in de trein brand is gebroken. Er zal vandaag wel meer duidelijk worden maar het is echt erg.
Ja een spoorkraan, pfoe beelden zien er heftig uit.
Nu heeft een liveblog
Wat heftig zeg, echt zo’n angst.
totaal niet relevant maar ik ben verbaasd dat jullie gewoon treinen hebben op dat uur?? totaal niet relevant verder
Niet heel gebruikelijk hoor. Sowieso alleen in de randstad volgens mij en ook niet op alle trajecten, en meestal enkel in in ‘t weekend
Ja in de randstad elke nacht elk uur. Tussen Amsterdam/Rotterdam/Utrecht en stops op veel tussengelegen steden.
Ja dit is de nachttrein. Die maakt een 1 rondje door heel de randstad zegmaar haha. Rotterdam > Den-Haag > Leiden > Schiphol > Amsterdam > Utrecht en vice versa.
Cry me a river
Haha ja same! Neef van mij had dus ook nieuwe woning gekocht en zijn starterswoning verhuurd. Lekker inkomsten binnenhalen zei hij. Ik vond dat toen al zo stom en onrechtvaardig. Liep hij hier laatst te ranten dat het zo “onrechtvaardig” was die regels en dat hij nu minder dan 1000 euro huur moest vragen. Hij zou helemaal geen winst meer maken.
Ja echt zo sneu voor je joh. Intens veel medelijden.
Ik moet steeds zo hard lachen als ze zeggen dat ze zich zorgen maken om de groep mensen die nu niet meer bij hen kan huren en geen koopwoning kan betalen. Alsof ze niet massaal verhuren aan huurders die vier keer de maandhuur kunnen ophoesten.
35 jaar en 30 huurpanden, the fuck
ik erger me trouwens heel hard aan de eenzijdige toon in dit artikel om compassie proberen op te wekken voor deze huisjesmelker. Er wordt ook totaal niet uitgelegd wat dit puntensysteem daadwerkelijk zou inhouden? Waarschijnlijk te dekken met een kleine investering wat ze natuurlijk niet willen vermelden. Hij wilt gewoon zijn geld binnenharken nu het er nog ok uit ziet op de markt.
Ja eens, zou sowieso al een goede nuancering zijn dat deze huisjesmelkers ook met verkoop doorgaans een bizarre overwaarde cashen. Er is een hele duidelijke reden dat hij dat laatste huis uit 2012 na renovatie gaat verkopen; het is waarschijnlijk nu dubbel zoveel waard.
Vind die paar procent verkopers ook echt te weinig om van een trend te spreken
KLM mag piloot ontslaan na 20 jaar grensoverschrijdend gedrag - KLM mag piloot ontslaan na 20 jaar grensoverschrijdend gedrag
Echt super triest dat hij 20 jaar lang zijn gang kon gaan. Het gaat zelfs om verkrachting echt te ziek voor woorden. Ook krijgt hij nog een ontslagvergoeding van 190.000 euro mee. Een stuk minder dan die 1.5 miljoen die hij eiste maar toch
Ik moet wel zeggen dat ik momenteel wel blij ben met mijn particuliere huurwoning. Als ik wil huren via zo’n woonstichting dan kan ik nog 10 jaar ofzo wachten voor er iets vrij komt en vanwege mijn studieschuld krijg ik geen hypotheek.
Het systeem is gewoon ruk. Want de maandelijkse lasten van een hypotheek zouden lager zijn dan de huur die ik elke maand betaal. Dus ik word wel vertrouwd om 850 per maand aan huur te betalen, maar niet om (bijvoorbeeld) 650 per maand aan hypotheek te betalen.
Ik heb me er inmiddels maar bij neergelegd. Ik woon ook alleen dus het voordeel is wel dat als er lekkage is oid, ik geeoon mn huurbaas kan bellen ipv dat ik zelf iets moet doen (en betalen).
Ik vraag me serieus af hoeveel huurbazen er daadwerkelijk gaan verkopen. Misschien naïef, maar ik denk dat dat reuze meevalt. De verhuurderssector heeft vooral een hele intelligente lobby, want ik heb al die in massa verkochte huurhuizen nog niet op funda gezien.
ik vind die 7% aandeel in de verkochte huizen ook niet veel trouwens
Helaas is het door de gestegen rente percentages inmiddels ook vrij onmogelijk om dit hypotheekbedrag te hebben met hypotheek van 250.000 zit je al snel op maandbedrag van 1400 euro geloof ik