Neeee niet de Dalai lamaaa…
Grapje helaas, disappointed but not surprised. Die moeder Theresa schijnt ook al een kutwijf te zijn geweest. Dus ja.
brave mensen komen niet aan de macht
Vrouw wordt beroofd, denkt dat vriendjes van haar dochter in het complot zitten en besluit vriendjes in kwestie te ontvoeren om ze te ondervragen.
Oh wat vreselijk! Wel goed dat het zo snel opgepakt is. Hopelijk wordt ze snel (levend!) gevonden.
Krijg je gelijk rillingen van kan niet goed klinken.
Je doet je titel wel eer aan
Kan misschien beter in vermissing moord topic?
Voor ons is het geen nieuws
Wat heftig zeg! Gelukkig is ze levend gevonden. Wat bezielt een 32 jarige man om zo’n jong meisje te ontvoeren.
Omdat Engeland relevanter is in de media.
Als er 30 mensen in de VS sterven komt dat ook eerder in het journaal dan 300 doden in Burkina Faso.
1 mogelijk dood kind in Denemarken heeft gewoon weinig nieuwswaarde voor mensen niet in Denemarken.
Oh wat fijn dat ze gevonden is!
Ik herinner me hier ooit zelfs een formule voor te hebben geleerd, iets met kilometers afstand en dodenaantallen ed, nou ja je kunt je je 'm voorstellen.
Jemen en de oostkust van de VS zijn ongeveer even ver weg maar heb toch het idee dat we van doden in Jemen minder horen dan doden in de VS.
Maar was de zaak van Gino dan ook nieuws in bijvoorbeeld Denemarken? Ik vraag me dat af… het heeft voor opsporing ook niet bijzonder veel toegevoegde waarde (tenzij daar aanwijzingen voor zijn natuur). En dit meisje was (gelukkig) ook nog geen dagen vermist natuurlijk.
Haha ja er zijn dus meer parameters.
Ik vind het eigenlijk een beetje pervers hoeveel je hierover in detail aan het delen bent
Huh, hoezo dat? Ik kan me wel voorstellen dat zo iets haar bezig houdt. Als dit In NL gebeurd was, zou het er waarschijnlijk op 't forum ook over gaan. Waarom is het pervers nu het gaat over Deens meisje waar wij minder van meekrijgen, maar zij wel?
Posten in zwanger/kind
Omdat het tot detail ingaat over wat een slachtoffer heeft moeten doormaken en het zoals hierboven helemaal niet gaat over een breder maatschappelijke kijk erop of analyse of iets dieper dan het opsommen van hele nare gebeurtenissen. Voor mij krijgt het dan iets pervers, van er een soort gekke thrill uithalen die tegen sensatie aanzit. Bovendien heeft het geen meerwaarde dat wij dit allemaal weten en op deze manier bespreken.
Lijkt me voor het slachtoffer ook heel heftig dat nu al in de media wordt gemeld wat ze heeft moeten doorstaan, zo kort na de gebeurtenis zelf.
Zit je momenteel niet wat hoog in emotie? Ik snap de zorg echt om het feit dat heel veel vrouwen te maken krijgen met een vorm van misbruik. Maar om dat nou te koppelen aan een dertienjarige die tijdens haar krantenwijk ontvoerd wordt?