Nieuws, actualiteit en politiek #4

Nee klopt en die vind ik vaak net zo sensatiezoekend en leeg.

Jemig. Laat haar lekker hoog in dr emotie zitten. Ze is toch geen robot.
Alsof ze ook een hele nu.nl liveblog aan het bijhouden is hier. Het gaat om welgeteld 3 posts, plus een reacties op reacties.

20 likes

Ik heb precies niks over die posts gezegd. Ik denk enkel dat het risico dat jouw kind zoiets overkomt nu zwaar overschat wordt. Maar ik ga me hier verder niet mee bemoeien want niks wordt harder verdedigd dan het recht van een ouder op moral panic en een discussie daarover is echt zonde van ieders tijd.

4 likes

‘Silvia de Wolf-De Wolff was haar hond aan het uitlaten toen ze oog in oog kwam te staan met een wolf.’ :joy::joy:

33 likes

ben anti victim blaming maar met deze naam vraagt ze erom

14 likes

Jeetje Ovenschaal deelt nieuws in het nieuwstopic, wat is daar nou weer pervers aan. Ik vind wat hier gedeeld wordt sowieso vaak heel eenzijdig en “Westers”. Lees heel weinig over de Palestijnen die tijdens hun heilige maand worden mishandeld en vermoord. Ben juist blij als mensen niet standaard nieuws wat je op nu.nl kunt lezen hier melden

16 likes

Het staat je vrij om hierover te posten

10 likes

blijkbaar niet want dan wordt er gezegd dat het pervers is en niet interessant voor ONS

Overigens nooit gedacht dat op dit anti-viva forum ‘hoog in je emotie zitten’ serieus genomen zou worden

10 likes

afbeelding

5 likes

Ohhhh roken in een restaurant, prehistorisch die films!
Damn nu zin in een sigaret maar rook al 7 jaar niet meer :frowning:

4 likes

https://www.telegraaf.nl/c/1076114403/

Edit, speciaal voor Nox :

Advocaat Inez Weski gearresteerd

4 likes

Enige tekst en uitleg naast een link zou fijn zijn geweest. Nieuws kan ik ook op nieuwssites lezen.

8 likes

Oh sorry hoor :roll_eyes: Normaal vouwt hij het nieuwsbericht wel eens uit, maar dat is nu blijkbaar niet gedaan. Wat minder kattig mag ook wel.

36 likes

:open_mouth: ben benieuwd hoe dit verder gaat

3 likes

Ik ook! Echt bizar dit

2 likes

Jeetje, er moet dan toch echt wel bewijs zijn voordat ze hier toe over gaan
 ben heel benieuwd. Wat een enge vent is dat Taghi toch ook.

5 likes

Ja! Ik denk ook echt dat er gewoon niet met deze man te werken valt. Het is echt onmogelijk.

Ik hoop dat iemand hier zo nog antwoord op heeft, want ik weet het niet. Ik ga er vanuit dat zo iemand als Taghi niet random aan een advocaat wordt gekoppeld, juist gezien zijn verleden.

2 likes

Zij zat destijds ook in Kijken in de Ziel met strafpleiters en volgens mij is zij, samen met wat andere advocaten, van mening dat iedereen recht heeft op verdediging, soort grondrecht vinden ze dat. Zou wat mij betreft ook niet ten koste van alles gaan maar zij kunnen dat gescheiden zien van de beschuldigingen

@Twijfelaar ja dat mag hoor.

Ik zit even te zoeken maar volgens mij is dat programma nergens meer terug te kijken. De seizoenen met zowel advocaten als rechters zijn echt heel interessant, komen allerlei dit soort vragen voorbij.

5 likes

Dat is het ook, staat letterlijk in de grondwet

24 likes