Ik heb geen idee of je het sarcastisch bedoelt maar ik voel er steeds minder voor om er energie in te steken om het me af te vragen.
Dat is niet aan mij om hier te benoemen. Het ging mij erom dat degene die het onderwerp aanslingerde, niet meer op dit forum zit.
Nou dan steek je er lekker geen energie in toch
Wat jammer dat ze weg is, maar fijn dat dit de reden is!
Och ja ik miste de interieur fotoâs al.
Hahaha ik lees dit nu alsof ze je dit heeft gedicteerd.
Kijk wie het typt
Stel je VOOR dat ze zouden bezuinigen op iets alsâŠ.
Het koningshuis
Kutzooi!!
Edit: uit het artikel op nu.nl
Niet gewend te bezuinigen? We zitten in de zorg voor de lol op een houtje te bijten en te doen ALSOF er geen budget is zeker
Huh ik heb deze rel gemist ook (screenshots welkom in mân dm). Wat jammer dat Ovenschaal weg is!
Geen actieve iig.
Naja ik snap het wel. Er werd veelvuldig misbruik van gemaakt door zowel commerciële bedrijven en coaches die opeens allerlei opleidingen aanboden van precies 1000 euro en daarmee hun zakken vulden, als mensen die het stap budget niet nodig hebben maar toch aanvroegen want heujjj gratis geld. Het kwam helemaal niet terecht bij de mensen die het echt nodig hebben om zich te kunnen omscholen, bijscholen of wat dan ook.
Het was ook echt een heel dom systeem. Zo random verdeeld en voor allerlei onzin in te zetten. Wie bedenkt dat âŠ
Oh oh oh, dat STAP budgetâŠ
Heel goed idee maar dan wel voor de mensen die het ECHT nodig hebben.
Iemand die ik ken zei serieus; âben voor de lol in de wachtrij gaan staan want tja 1000 euro. Kan ik wel een leuke training voor vinden gewoon om iets extraâs te doenâ
Terwijl een collega helemaal voorbereid had op wat ie ging doen, allemaal plannen, uren in de wacht gestaan. Gericht ook op de toekomst een stap richting omscholing.
Nou jullie raden het vast wel wie het gekregen heeft en wie nietâŠ
Ik vraag mij ook nog steeds af wat het kabinet gaat doen om het werken in de kinderopvang aantrekkelijker te maken. In 2027 is het personeelstekort echt niet opgelost. Ik heb er een hard hoofd in of dit ooit gaat lukken.
Het invoeren van het STAP-budget was natuurlijk al een bezuinigingsmaatregel. Het werd wel leuk verpakt allemaal, maar er werd in die reclames even niet duidelijk verteld dat tegelijkertijd het aftrekken van opleidingskosten van de belastingen werd afgeschaft.
Zogenaamd zodat het geld voortaan bij de juiste personen terecht zou komen. Nee, een concertkaartjesrace met ingesteld subsidieplafond, waar alsnog iedereen aan mee kan doen, is eerlijk.
Iemand die zich écht wilde laten omscholen dmv een langere opleiding ipv een lullig cursusje, en hier mogelijk ook nog een nieuwe laptop voor moest aanschaffen, was onderaan de streep sowieso al slechter af
Nou precies dat inderdaad. Dus wie zich wil laten omscholen (naar kinderopvang medewerker bijv) denkt daar nu wel 2x overna aangezien je nu je hele opleiding dan zelf kan gaan betalen
Jerry Springer is overleden.
Echt goede herinneringen aan zijn programma, mocht ik altijd met mân oma kijken als ze ging oppassen
De gasten in de show werden steeds vreemder: van mensen met dwerggroei bij de Ku Klux Klan tot mensen die het bed deelden met familieleden (die al dan niet ook bij de Ku Klux Klan zaten).
De presentator was zelf geen groot fan van zijn show. âIk zou mijn eigen programma niet bekijkenâ, zei hij tegen persbureau Reuters . âEr zit niets in dat me aantrekt. Het is gewoon dom.â
Ondanks het treurige nieuws was het dankzij deze twee quotes een vermakelijk artikel om te lezen