uuughhhh ook echt dat dat kind op iemand zn arm zat dus je zou denken out of reach maar nee, hij is uit de armen van de volwassene gerukt?
Kan niet wachten op alle “ligt niet aan de hond, maar aan de opvoeding”-posts op Facebook.
Wat erg dit zeg. Wanneer gaan die zogenaamde hondenliefhebbers nou eens doorhebben dat die van nul-naar-100-trek bij dit soort beesten in combinatie met die kaken echt niet oke is? Hoe je hem ook opvoedt, het is echt een combinatie van alles bij deze rassen die het gewoon geen geschikte huisdieren maken.
Nee het zijn juist hele lieve honden hoor, ‘nanny dogs’
Ik heb nog nooit iemand een pitbull een nanny dog horen noemen. Dat is een ander ras, volgens mij.
Volgens mij is het sowieso een mythe dat honden als nanny dogs gebruikt zijn, welk ras dan ook.
Gebeurt helaas zelfs hier op het forum
Hier wel heel erg mee eens
Yikes
Zemra met de receipts hahaha
Echt ziek, dat er dus niet voldoende bewijs is dat zoiets onder dwang is gebeurt. Ik kan me écht niet voorstellen dat een dochter dat vrijwillig wil
En al had ze het wel gewild moet het alsnog strafbaar zijn vind ik. Het is ziek. Maar in godsnaam hoe ziek is deze uitspraak, hoeveel bewijs wil je hebben
Nja, blijkbaar heeft de rechter geoordeeld dat er onvoldoende bewijs is dat de seks plaats heeft gevonden voordat zij 18 jaar was. En blijkbaar is het niet per se strafbaar om seks te hebben met je meerderjarige kind (wat natuurlijk best wel apart is dat dat niet per se strafbaar is), en daarnaast is het zo dat in de huidige wetgeving moet worden aangetoond dat de seks met drang/dwang plaatsvond. Dan kom je dus blijkbaar op deze uitspraak.
Gelukkig gaat die wetgeving veranderen. Deze uitspraak “houdt zich aan de wet” maar gaat natuurlijk schreeuwend hard tegen gevoel in en al het leed dat dit meisje/deze vrouw hoogstwaarschijnlijk heeft doorgemaakt en al het trauma dat het heeft veroorzaakt… Vreselijk voor haar.
Nouje je maakt mij niet wijs dat dit de enige logische uitspraak is. Mag toch hopen dat er ook rechters zijn die deze man wel keihard zouden hebben gestraft
Het gaat al heel lang over die nieuwe wet maar wanneer gaat ie eindelijk eens een keer in? Wat een middeleeuwse uitspraak weer
1 juli
Wat vreselijk. Echt ziek. Ook super raar dat meerdere meldingen bij school en andere instanties niet tellen. Hoeveel kinderen beschuldigen hun ouders ervan dat ze seks met hun hebben?
Hahaha Jeroen Pauw is echt savage vandaag tegen die Mona Keijzer en die andere BBBboy.
Ik denk dat ik haar het allermeeste haat van al onze politici.
Heb echt zitten genieten
Echt The Thick of It praktijken