Sneu? Hou gewoon je lul in je broek. Is toch godverdomme niet normaal.
Lol ja sneu om je te gaan aftrekken in openbare ruimtes
En er dan vervolgens zelf voor kiezen dat je rechtszaak openbaar wordt afgehandeld
Nou zelf ontkent hij nog in alle toonaarden en na het lezen van het rechtbankverslag ben ik ook niet 100% overtuigd. Niet dat ik denk dat hij het dus niet gedaan heeft, maar wel dat zijn eigen verhaal, hoewel onwaarschijnlijk, niet onmogelijk klinkt. Juist omdat hij het zo in de openbaarheid besluit uit te vechten in plaats van stilletjes de boete te betalen. Is dat niet heel onlogisch als je het wel gedaan hebt? Of juist een bewuste zet?
Kort door de bocht-reactie (), maar ik acht de kans groot dat hier wel een of andere stoornis onder zit. Een man met aanzien die alles op een rijtje heeft zou zelfs bij acute buikpijn denk ik nog erbij nadenken of alles er een beetje decent uit ziet wat ie aan het doen is. Dit schreeuwt gestoord toch.
Ik zou zelf ook nooit aangifte doen hiervan. Vast heel onpopulaire mening hier. Vind het wel dom en sneu gedrag van hem verder.
Maar als hij wel aan het masturberen was is er geen excuus dat hij zich privé waande in zijn eigen auto. Hij had de binnenverlichting aangedaan (naar eigen zeggen om te kijken of er bloed op zn shirt zat) dus dat wijst erop dat hij gezien wilde worden. In dat geval is het dus gewoon exhibitionisme en behoorlijk kwalijk.
De enige manier hoe hij het in relatieve stilte voorbij had kunnen laten gaan, was door de boete te betalen. Die boete is een strafbeschikking, door die boete te betalen beken je schuld. Daarbij speelt ook nog dat de Minister van Binnenlandse Zaken hem sowieso al onderdruk had gezet om af te treden, die was namelijk op de hoogte. Er zou sprake zijn geweest van twee eerdere incidenten van soortgelijke strekking. Beredeneerd vanuit de ex-burgemeester, snap ik wel dat hij deze weg verkoos boven het betalen van de boete en dus het bekennen van schuld. Helemaal gezien het 1 melding betreft en hij kennelijk van mening is dat het verhaal anders in elkaar steekt. Of dat nu de waarheid is of niet.
Ik dacht eerst ook: hoezo bellen mensen de politie als ze zien dat iemand in z’n auto zit te masturberen? Maar toen las ik in dat artikel van het AD hoe het gegaan is: hij bleef al rukkend met het licht aan naast de vrachtwagen rijden, hij volgde deze ook de afrit af. Dan zou ik me misschien ook wel geïntimideerd voelen en de politie bellen.
En ik vind het ook niet sneu dat dit op een openbaar schandaal is uitgelopen. Moet je maar geen publieke functie bekleden als je weet dat je last hebt van een ziekelijke stoornis (er zijn meer incidenten geweest). Heus genoeg andere banen die deze man had kunnen aannemen waarbij dit géén landelijk nieuws was geworden.
Awwww na zondag nooit meer Gerri
Door dat naast die vrachtwagen rijden met binnenverlichting aan, en het feit dat ie al 2x met hetzelfde gedrag is betrapt, denk ik dat het ook zou kunnen zijn dat hij gewoon een kink heeft voor bekeken worden, daar is ie niet de eerste in.
Om het daarna ook nog zo openbaar uit te spelen (hij kwam gisteren in elk journaal en talkshow voorbij), misschien heeft ie óók wel een vernederings kink. Zie je vaak bij mensen met een hoge functie met aanzien. De meesten zouden het inderdaad wel laten om er een zaak van te maken. Pure speculatie natuurlijk, maar dat komt wel steeds in me op als ik over 'm lees.
Ja, dat hij vast een kink heeft had ik ook al wel bedacht. Daar is op zich niet mis mee natuurlijk, tot je er ongevraagd vreemden mee gaat lastig vallen. En als je dat dan ook nog eens met je volle verstand combineert met het bekleden van een voorbeeldfunctie ben je gewoon echt fout bezig.
Maar als het zijn kink is om publiekelijk vernederd te worden heeft hij het voor zichzelf wel heel goed gespeeld inderdaad, haha! Ik stel me nu voor dat hij hier al zijn hele carrière naartoe aan het werken is en nu eindelijk tevreden met pensioen kan Ieder zo zijn eigen carrièredoelen, hè…
Haha die 200% op champagne… trumpie lekker champagne drinken uit de usa alleen dan is het geen champagne meer sukkeltje
Die importeert het gewoon
Nu ja, de naam zegt echt niet veel over de kwaliteit.
Moet je ineens je scriptie opnieuw gaan schrijven
Echt jammer, maar voor een ervaren journalist vind ik dat hij heel erg veel dingen niet weet in Rondje Binnenhof. Hij stelt vragen alsof hij daar voor het eerst in de Tweede Kamer is en die vrouw legt hem veel uit.
Iedereens nachtmerrie wordt realiteit voor haar
Omgggggg
Hahaha ja! Altijd deze nachtmerrie!