Snor van de man bij de nos op dit moment
- Op een vage manier hot
- Nee
0 stemmers
Snor van de man bij de nos op dit moment
0 stemmers
Hahaha ik zit hier zo om te lachen, hij lijkt echt weggeplukt bij BNN en toen hebben ze hem een pak aan gedaan en voor de camera geschoven, en als je je ogen dicht doet hoor je Valerio Zeno in het netter en iets minder sloom.
Maar goed, de man heeft wel kennis.
Als je hem anders aankleed is het wel een vpro flowerboy maar dat is niet mijn ding
duurt lang
Wel het mijne, maar het feit dat hij hoofdredacteur van een katholiek dagblad is⊠laat maar.
Huh is nou serieus de Amerikaan ook nog verkozen als Paus?
Robert Prevost is verkozen als Paus, Leo de 14e is zijn pauselijke naam
Ik heb geen idee of dit een beetje een goed persoon is, maar toch vind ik het stom dat het een Amerikaan is
Glow-up. ![]()
100% dat hij zoân vent is die met elke identiteitswijziging zân accent veranderd
Naast haar achtelijke âbeleidâ is dit echt een sneu persoon zeg. Een week later en het gaat hier gewoon weer over
Stel je bent zo, dat je echt alleen maar uit je bed komt om anderen het leven zuur te maken
Ik kan dat echt niet begrijpen
Ja het zal wel niet hoor maar denken die rechtse zieltjes inmiddels ook niet ga ff echt werken of zouden die nou ook zo zitten van âja lekker niet naar de Efteling al mijn problemen zijn nu opgelostâ
Als wij net als de boeren waren geweest, hadden we al lang de Nederlandse vlag op de kop gehangen.
Dit kĂĄn toch niet?
Hier zit echt geen greintje menselijkheid in
Ik zat dinsdag in een bijeenkomst met een aantal mensen die denk ik (weet ik eigenlijk wel vrijwel zeker) PVV stemmen en toen ging het hier toevallig over. Die staan hier vierkant achter. Die gunnen zulke kinderen hélemaal niks.
Ugh het was ook ijdele hoop vanuit mij maar ![]()
Zal even de eerste beste Jeroen onder het NOS bericht op Twitter delen:
Staat gewoon openbaar op Twitter dus ik pak zân foto even mee, voor jullie beeld.
Ja gewoon uit volle borst alsof het rechtstreeks uit Mein Kampf is vertaald
Aan zijn foto te zien zijn zijn normen en waarden trouwens âhet is geen verkrachting als ze al met je mee naar huis was gegaanâ maar ok
Zegt hij met een foto vanaf zijn strandbedje in een all inclusive hotel in Turkije ![]()