Nieuws, actualiteit en politiek #5

Nu heeft ‘ie wel genoeg stemmen. Wat is er dan in die paar uur tijd veranderd of wie heeft ff geld toegestopt gekregen haha

2 likes

Ik ben ontzettend bezorgd over de gevechten tussen pakistan en India. Paar familieleden zijn nu op “vakantie” in Kashmir en kunnen absoluut niet meer terug. Ik heb best wat familie wonen in het grensgebied. Ik hoop dat de situatie snel de-escaleert.

10 likes

Habemus Papam jongens, proficiat allemaal.

38 likes

hoe lang duurt het voor we m op het balkon zien

nou fijn ff vraag@nos.nl mailen brb

1 like

wel veel sfeervoller als de witte rook in het donker komt!

3 likes

Meestal binnen het uur.

1 like

Nee joh, dan is het niet te zien! Net als gisteravond toen het bijna donker werd. En de vorige keer was het zo donker, dat ze de klokken zijn gaan luiden, omdat er onduidelijkheid was of het wel witte rook was.

1 like

Hopelijk papi di pizzaballa :pizza:

5 likes

Snor van de man bij de nos op dit moment

• Op een vage manier hot
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Hahaha ik zit hier zo om te lachen, hij lijkt echt weggeplukt bij BNN en toen hebben ze hem een pak aan gedaan en voor de camera geschoven, en als je je ogen dicht doet hoor je Valerio Zeno in het netter en iets minder sloom.

Maar goed, de man heeft wel kennis.

11 likes

Als je hem anders aankleed is het wel een vpro flowerboy maar dat is niet mijn ding

5 likes

duurt lang

1 like

Wel het mijne, maar het feit dat hij hoofdredacteur van een katholiek dagblad is… laat maar.

2 likes

Huh is nou serieus de Amerikaan ook nog verkozen als Paus?
Robert Prevost is verkozen als Paus, Leo de 14e is zijn pauselijke naam

3 likes

Wow verandering

6 likes

Ik heb geen idee of dit een beetje een goed persoon is, maar toch vind ik het stom dat het een Amerikaan is

24 likes

Glow-up. :sparkles:

4 likes

100% dat hij zo’n vent is die met elke identiteitswijziging z’n accent veranderd

Naast haar achtelijke “beleid” is dit echt een sneu persoon zeg. Een week later en het gaat hier gewoon weer over

12 likes

Stel je bent zo, dat je echt alleen maar uit je bed komt om anderen het leven zuur te maken
Ik kan dat echt niet begrijpen

31 likes