Ja het zal wel niet hoor maar denken die rechtse zieltjes inmiddels ook niet ga ff echt werken of zouden die nou ook zo zitten van “ja lekker niet naar de Efteling al mijn problemen zijn nu opgelost”
Als wij net als de boeren waren geweest, hadden we al lang de Nederlandse vlag op de kop gehangen.
Dit kán toch niet?
Hier zit echt geen greintje menselijkheid in
Ik zat dinsdag in een bijeenkomst met een aantal mensen die denk ik (weet ik eigenlijk wel vrijwel zeker) PVV stemmen en toen ging het hier toevallig over. Die staan hier vierkant achter. Die gunnen zulke kinderen hélemaal niks.
Ugh het was ook ijdele hoop vanuit mij maar
Zal even de eerste beste Jeroen onder het NOS bericht op Twitter delen:
Staat gewoon openbaar op Twitter dus ik pak z’n foto even mee, voor jullie beeld.
Ja gewoon uit volle borst alsof het rechtstreeks uit Mein Kampf is vertaald
Aan zijn foto te zien zijn zijn normen en waarden trouwens ‘het is geen verkrachting als ze al met je mee naar huis was gegaan’ maar ok
Zegt hij met een foto vanaf zijn strandbedje in een all inclusive hotel in Turkije
Altijd de beste stad van het land
Edit: valt gelukkig goed bij jaloerse minderlanders die zouden willen dat ze in U konden wonen
Amazing, twee antisemitische argumenten (Israel = Joden en dolkstootlegende) gebruiken om een ander te beschuldigen van rassenhaat. What a time to be alive.
Ik werkte in 2012 als onderzoeker op het gebied van antisemitisme en toen moest ik echt op leipe racistische forums zitten om dit soort dingen te registreren.
Deze man heeft ook die “I am israel chai” in z’n bio; dat zijn altijd de ergste gekkies.
Joden hebben met zulke vrienden geen vijanden meer nodig
Ah dat valt toch wel mee? Ik vind het juist een positieve manier van COA om een probleem op te lossen. Feit is nou eenmaal dat die jongeren daar met elkaar in de clinch liggen, en daar moesten ze op anticiperen.
Heb deze petitie trouwens ondertekend:
Hier ben ik het helemaal mee eens, maar ik ben bang dat het een utopie is voor het COA om dat te doen. Daar hebben ze de handjes gewoon niet voor. En daarom zijn ze met een andere oplossing gekomen.
Wat je nu zegt is heel makkelijk gezegd/getypt, van achter onze schermpjes, maar krijg dit maar eens voor elkaar. Dit is écht iets wat de overheid zou moeten doen. Maar dat doen ze niet… en ik heb veel respect juist voor medewerkers van COA dat ze dit hebben bedacht en dat vind ik helemaal niet racistisch.
Dit vind ik dan ook veel te kort door de bocht. Ten eerste omdat een kermis uit het dorp waar je vandaan komt voor de dorpsjongeren veel meer waarde heeft dan voor jongeren die niet uit het dorp komen. Efteling is voor hen ook gewoon veel leuker dan zo’n kermis lijkt me.
En ik vind ook dat je op deze manier alles doodslaat wat mensen proberen te doen om problemen positief op te lossen. Ben het wel met je eens hoor, dat het grote achterliggende probleem racisme is, maar dat fix je niet even tussen twee dorpskermissen in.
Dan ook mijn laatste bijdrage: In theorie heb je helemaal gelijk. Maar in de praktijk vind ik je opmerking niet constructief en pijnlijk voor COA-medewerkers en vrijwilligers: mensen die in ieder geval iéts proberen te doen.
Je kunt idd benoemen dat hun oplossing racistisch is, maar je kunt dat ook niet doen. En in plaats daarvan je pijlen richten op mensen die echt kwaad in de zin hebben of helemaal niks doen.
dit is echt gestoord
Al op de eerste dag van zijn tweede ambtstermijn ondertekende de Amerikaanse president Donald Trump een decreet om het hervestigen van vluchtelingen in de VS tegen te houden. Maar in februari kwam er een uitzondering voor witte Zuid-Afrikanen: zij zouden zich na een selectieproces via een versneld traject kunnen settelen in de Verenigde Staten. Voor het aantreden van Trump duurde de hervestiging van vluchtelingen gemiddeld 18 tot 24 maanden, maar voor de Afrikaners bleken drie maanden te volstaan: de eerste 59 ‘vluchtelingen’ die zondag vertrokken uit Pretoria zijn maandag geland in Washington D.C.
Beestachtig dit. Echt geen woorden hier voor…
Iemand heeft recent Chain-Gang All Stars gelezen en vond het een geweldige idee zie ik😭.
What in the Hunger Games…