Nieuws, actualiteit en politiek #5

Daar heb je helemaal gelijk in, het zou alleen nog erger zijn als niemand de stemming zou laten onderzoeken. Mijn eerste gedachte gisteren, was dat dit niet klopt alleen is dat puur gebaseerd op onderbuikgevoel en niet op feiten.

2 likes

ik ben nu een podcast aan het luisteren over die bot farms die zijn ingezet bij de Johnny Depp vs Amber Heard rechtszaak. Social media is echt een soort echokamer geworden van allemaal bots. Wat al deprimerend is voor een celebrity trial, maar fokking gevaarlijk als het gaat om oorlog of politiek

Who Trolled Amber? heet-ie

4 likes

Doet me denken aan de Dead internet theory

5 likes

Dat nieuws van die kinderen in Beerta zit al de hele dag in mn hoofd, ik hoop zo dat ze snel gevonden worden.

15 likes

Ja he, heb er buikpijn van. Denk de hele tijd aan hun en aan de familie, wat zwaar voor ze…

3 likes

Dit kwam voorbij op m’n Facebook-tijdlijn maar… Dit is toch geen reclame? :joy: Houd dan gewoon wijselijk je mond, haha.

Na één jaar hebben we al iets in gang gezet, woohooo, lekker bezigggg

11 likes

Mooi ook die dubbelop (see what i did there)

10 likes

Haha OMG er staat ook akoord met één K. :woozy_face:

7 likes

Ik lees net dat er een auto is aangetroffen in een kanaal met meerdere lichamen, staat op NOS, dan vervliegt wel alle hoop …:pensive:

6 likes

Ze hebben het nu over dat het dezelfde auto is met het kenteken van de vader :cry::cry:
Wat bezielt je ook om dit te doen :pensive:

Oh nee, wat vreselijk :pensive:

2 likes

Ik word altijd zo verdrietig van dit soort dingen. Dat je zo wanhopig bent dat je je kinderen mee de dood in neemt. Wat afschuwelijk voor alle nabestaanden om hier mee te moeten leven.

10 likes

Ik las dat die man het niet kon verkroppen dat zijn ex hem niet terug wilde en hij haar daarom de kinderen dan ook niet gunde. Vreselijk voor die moeder en de halfbroer.

1 like

Arme, arme kinderen :cry:

6 likes

Het is bevestigd dat het de vader en kinderen in de auto zijn :frowning:

1 like

Ik las het net ook, zo onwijs verdrietig nieuws dit. Wat een gevoel van boosheid heb ik ook dat een man kiest om dit iedereen aan te doen op deze walgelijke en pijnlijke manier.

2 likes

De tering, dan ben je toch ernstig ziek en niet goed als je je eigen kinderen vermoord. Wat een angst moeten die ook hebben gehad.

Had ie zichzelf maar wat aangedaan zonder de kinderen erbij.

2 likes

Wat voegt dit ook toe? Wat is dit voor soort victim blaming, het zijn kinderen van 8 en 10 natuurlijk gaan die met hun vader mee.

62 likes

De halfbroer/familie wonen in de omgeving van mijn familie en die gaven aan dat dit ook niet klopt. Dat dit een nepbericht is. Heftig wel.

1 like

Goh erg benieuwd naar de maatregelen voor de reformatorische zondagsschool. :nerd_face:

7 likes