De propoganda steeg naar het hoofd van 100.000 mensen .
“Mensen zijn een beetje door het dolle heen, door alle propaganda. Ze denken dat er genocide plaatsvindt”
Diederik Boomsma NSC-Kamerlid
De propoganda steeg naar het hoofd van 100.000 mensen .
“Mensen zijn een beetje door het dolle heen, door alle propaganda. Ze denken dat er genocide plaatsvindt”
Diederik Boomsma NSC-Kamerlid
Jeetje maar deze man post sowieso alleen maar dit soort ellendige berichten op x. Wat een engerd.
Ik werd zó verdrietig en boos toen ik alle comments buiten m’n bubbel las hierover, over hoe miljoenen nederlanders altijd aan de kant van Israhel zouden staan.
Veel social media accounts zijn ook gewoon van botfarms, is niet allemaal echt.
Pffff. Weet niet eens wat ik hierop moet zeggen.
Ja je wist van te voren dat Israël dit ging doen en top3 zou eindigen. Daarom keek ik ook niet, is naast oneerlijk en frustrerend ook gewoon niet leuk om te kijken, de winnaar is nu ook een winnaar waarop niemand zat te wachten. Snap echt niet dat zoveel mensen hebben gekeken.
Anyways, denk dat het beter was geweest als Israël had gewonnen want nu doet iedereen van ‘omg Oostenrijk heeft ons gered’ en staan ze volgend jaar weer wenend in Wenen omdat goh Israël manipuleert weer met botfarms en social media campagnes gericht op conservatief rechts en dreigt weer te winnen en het gaat wederom enkel om Israël en niet om de andere acts. Als ze hadden gewonnen hadden al die fucking ruggegraatloze omroepen en artiesten (en jullie, de kijkers en mensen die erheen gaan ter plekke) eindelijk een keuze moeten maken ipv dit gare ‘het gaat om de muziek!!! Niet politiek!!’- faalproject.
Maar hoe gemakkelijk zou het zijn om de stemmen te manipuleren. Israël heeft een van de beste cyber-programmas ter wereld. Vraag me af of Eurovision de boel zo goed beveiligd heeft dat dit niet zou lukken. En dan hebben ze misschien net verkeerd gegokt want het moest ook niet opvallend zijn. (Ik verplaats me wel naar het complotten topic.)
Daar heb je helemaal gelijk in, het zou alleen nog erger zijn als niemand de stemming zou laten onderzoeken. Mijn eerste gedachte gisteren, was dat dit niet klopt alleen is dat puur gebaseerd op onderbuikgevoel en niet op feiten.
ik ben nu een podcast aan het luisteren over die bot farms die zijn ingezet bij de Johnny Depp vs Amber Heard rechtszaak. Social media is echt een soort echokamer geworden van allemaal bots. Wat al deprimerend is voor een celebrity trial, maar fokking gevaarlijk als het gaat om oorlog of politiek
Who Trolled Amber? heet-ie
Dat nieuws van die kinderen in Beerta zit al de hele dag in mn hoofd, ik hoop zo dat ze snel gevonden worden.
Ja he, heb er buikpijn van. Denk de hele tijd aan hun en aan de familie, wat zwaar voor ze…
Dit kwam voorbij op m’n Facebook-tijdlijn maar… Dit is toch geen reclame? Houd dan gewoon wijselijk je mond, haha.
Na één jaar hebben we al iets in gang gezet, woohooo, lekker bezigggg
Mooi ook die dubbelop (see what i did there)
Haha OMG er staat ook akoord met één K.
Ik lees net dat er een auto is aangetroffen in een kanaal met meerdere lichamen, staat op NOS, dan vervliegt wel alle hoop …
Ze hebben het nu over dat het dezelfde auto is met het kenteken van de vader
Wat bezielt je ook om dit te doen
Oh nee, wat vreselijk
Ik word altijd zo verdrietig van dit soort dingen. Dat je zo wanhopig bent dat je je kinderen mee de dood in neemt. Wat afschuwelijk voor alle nabestaanden om hier mee te moeten leven.