Ik las dat die man het niet kon verkroppen dat zijn ex hem niet terug wilde en hij haar daarom de kinderen dan ook niet gunde. Vreselijk voor die moeder en de halfbroer.
Arme, arme kinderen
Het is bevestigd dat het de vader en kinderen in de auto zijn
Ik las het net ook, zo onwijs verdrietig nieuws dit. Wat een gevoel van boosheid heb ik ook dat een man kiest om dit iedereen aan te doen op deze walgelijke en pijnlijke manier.
De tering, dan ben je toch ernstig ziek en niet goed als je je eigen kinderen vermoord. Wat een angst moeten die ook hebben gehad.
Had ie zichzelf maar wat aangedaan zonder de kinderen erbij.
Wat voegt dit ook toe? Wat is dit voor soort victim blaming, het zijn kinderen van 8 en 10 natuurlijk gaan die met hun vader mee.
De halfbroer/familie wonen in de omgeving van mijn familie en die gaven aan dat dit ook niet klopt. Dat dit een nepbericht is. Heftig wel.
Goh erg benieuwd naar de maatregelen voor de reformatorische zondagsschool.
Ik vind dit zo respectloos naar de overledene en nabestaanden toe. En ook heftig dat je zo âgebruiktâ word voor politiek gewin.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind het geen SBS podcast. Ik had nog niet van haar gehoord en daardoor is de podcast informatief voor mij. Ik ben bang dat de nabestaanden (helaas) niet meer op verandering rekenen en de situatie juist middels dit soort wegen op de kaart willen krijgen.
Neemt niet weg dat het echt een afschuwelijke situatie is.
Wat bedoel je met SBS podcast? Ik snap trouwens wel dat de nabestaanden dit doen hoor om dit aan de kaak te stellen.
Sensatiegericht! Uitmelken van verdriet bijv.
De NOS is weer lekker neutraal bezig. Koppen van gister en vandaag. De oud-politicus werd âdoodgeschotenâ toen hij zijn kinderen naar school bracht, maar de IsraĂ«lische diplomaten zijn âvermoordâ.
O sorry ik keek in het AD idd
Inmiddels wel. Maar was weer lekker stukje framing
Die beste man zag ik inderdaad voorbij komen vorig weekend, beweerde dat hij op zondag nog pre-paid gebeld werd door die Klaas met dat alles helemaal goed ging en ze net een schnitzel met aardappels hadden gegeten. Dan ben je ook wel echt niet lekker in je hoofd als je dat soort dingen staat te verzinnen.
Teringgg ik haat studentenverenigingen. Ook heel bijzonder dat je je hiervoor laat lenen
Mijn god houdt ook niet op met die lui