Dat dit clubje omhooggevallen etters nog niet is opgedoekt verbaasd me echt.
Groninger Studenten Schietvereniging TYR, ook wel bekend als de Groningse studentenweerbaarheid
wat is dit voor een doodenge club
bye bye
donāt let the door hit you on the way out, Geert
HAHAHAHA zān geduld is op, Geert je bent niet de enige
Bai bai zwaai zwai hoppakee weg ermee.
Ga dan
De rode potloden kunnen alvast in de puntenslijper.
Ugh, en dan gewoon weer met de PVV als grootste eindigen, want het is natuurlijk niet hun schuld dat het klapt, ligt allemaal aan de andere partijen
Kunnen we Geert Wilders ook teruggeven aan Limburg en die grens dichtgooien?
hou die imbeciel lekker in Den Haag aub!
Laatste trucje om stemmen te winnen voor de nieuwe verkiezingen vermoed ik⦠hopelijk werkt het niet maar ik er bang voor
Oh wow, heb gelijk mān broer gewaarschuwd met zān peuter⦠Cannabis aangetroffen in Haribo-snoep, politie doet onderzoek
Joh, gun dat kind ook een gezellige middag.
Zullen gezellige kinderfeestjes zijn
Vorige week nog een aflevering van 9-1-1 gezien die hier over ging
lol. Dit heeft vast Carolineās dag verpest
āWe vinden het onbegrijpelijk en onwenselijk dat D66, een partij die boeren het leven moeilijk maakt en inzet op halvering van de veestapel, nu met onze zetel wordt versterktā, aldus Van der Plas.
Boze ex vibes
Heerlijk dit. Wel echt weer zoān politieke partij hopper, heeft eerder ook bij het CDA gezeten.
Die weten meestal wel wanneer het schip aan het zinken is
Uit een soort ramptoerisme zou ik nu wel nieuwe verkiezingen willen. Kijken hoe groot de rotzooi deze keer wordt.
Alleen jammer van de real-life gevolgen.
Maar je mag dus een zetel meenemen naar een andere partij? Of begrijp ik dat dan gewoon verkeerd. Dat vind ik ergens dan ook weer raar ook al ben ik niet voor de BBB