Nieuws, actualiteit en politiek #5

Dat dit clubje omhooggevallen etters nog niet is opgedoekt verbaasd me echt.

5 likes

Groninger Studenten Schietvereniging TYR, ook wel bekend als de Groningse studentenweerbaarheid

wat is dit voor een doodenge club

4 likes

bye bye

5 likes

don’t let the door hit you on the way out, Geert :wave: :door:

11 likes

HAHAHAHA z’n geduld is op, Geert je bent niet de enige :unamused:

Bai bai zwaai zwai hoppakee weg ermee.

5 likes

Ga dan

3 likes

De rode potloden kunnen alvast in de puntenslijper.

Ugh, en dan gewoon weer met de PVV als grootste eindigen, want het is natuurlijk niet hun schuld dat het klapt, ligt allemaal aan de andere partijen :face_vomiting:

1 like

Kunnen we Geert Wilders ook teruggeven aan Limburg en die grens dichtgooien?

18 likes

hou die imbeciel lekker in Den Haag aub!

6 likes

Laatste trucje om stemmen te winnen voor de nieuwe verkiezingen vermoed ik… hopelijk werkt het niet maar ik er bang voor

2 likes

Oh wow, heb gelijk m’n broer gewaarschuwd met z’n peuter… Cannabis aangetroffen in Haribo-snoep, politie doet onderzoek

1 like

Joh, gun dat kind ook een gezellige middag.

50 likes

Zullen gezellige kinderfeestjes zijn :sweat_smile:

Vorige week nog een aflevering van 9-1-1 gezien die hier over ging :sweat_smile:

7 likes

https://www.nu.nl/politiek/6357851/klap-voor-coalitie-eerste-kamerlid-en-bbber-croll-stapt-over-naar-d66.html

lol. Dit heeft vast Caroline’s dag verpest

ā€œWe vinden het onbegrijpelijk en onwenselijk dat D66, een partij die boeren het leven moeilijk maakt en inzet op halvering van de veestapel, nu met onze zetel wordt versterktā€, aldus Van der Plas.

Boze ex vibes

17 likes

Heerlijk dit. Wel echt weer zo’n politieke partij hopper, heeft eerder ook bij het CDA gezeten.

1 like

Die weten meestal wel wanneer het schip aan het zinken is

9 likes

Uit een soort ramptoerisme zou ik nu wel nieuwe verkiezingen willen. Kijken hoe groot de rotzooi deze keer wordt.

Alleen jammer van de real-life gevolgen.

7 likes

Maar je mag dus een zetel meenemen naar een andere partij? Of begrijp ik dat dan gewoon verkeerd. Dat vind ik ergens dan ook weer raar ook al ben ik niet voor de BBB

4 likes