Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ja is maar de vraag of het beter wordt… Kijk naar de vorige keer.

11 likes

Domme vraag misschien maar betekent dit gegarandeerd dat het kabinet valt en nieuwe verkiezingen? Dat zie ik nog nergens staan namelijk

Ohh is het gebeurd? (Nee niet de spies)

13 likes

Dat hoeft ook niet. Kan zijn dat ze doorgaan als minderheidskabinet of dat ze een andere partij/partijen erbij vragen.

2 likes

De dag waarvan je wist dat die zou komen. Voelt wel alsof Geertje het expres zo op de spits drijft. Toch laten zien dat PVV wel staat waar ze voor staan en dan in mogelijke herverkiezing weer veel zieltjes winnen?

12 likes

Ik word hier echt zo moedeloos van. Smerige spelletjes spelen over de rug van minderheden ipv ‘gewoon’ eens fatsoenlijk regeren (jaaaa wat al jaren gaande is) En Geert zal wel weer tig zetels krijgen (als kabinet valt) van het volk dat alleen stemt ‘omdat hij doet wat hij zegt’ of meer van dat soort holle frasen

30 likes

Bai bai Geert Zwaai Zwaai Geert.

Dus moet Schoof weer op indeed gaan kijken?

10 likes

Gewoon met pensioen gaan

5 likes

Croll moet gewoon trendwatcher worden. Wat een timing zeg

9 likes

Ja natuurlijk zit dit erachter. Dit kabinet bestond vooral uit partijen die al bezig waren met de val: hun verhaal alvast aan het spinnen waren, timing etc. Op zich komt dit “probleem” uit het niets dus hij heeft de timing en het onderwerp helemaal zelf gecreëerd.

Maar goed, ik beslis gewoon dat ik hoop op beter houd tot de verkiezingsuitslag, haha.

7 likes

Ik kan me sowieso niet voorstellen dat er nog partijen zijn die (weer) in een kabinet stappen met pvv, hoe groot ze ook zijn.

2 likes

Kan iemand vertellen of we nu dan ook eindelijk van het NSC en BBB afzijn :smiling_face_with_tear:
Die zullen nu alles op alles zetten om door te gaan want een 2e kans gaan ze niet krijgen dus.

Haha ah die vrouw net bij de NOS; ‘stampende middelbare mannen ik kan er niks mee’

55 likes

Maar als het kabinet valt, zijn de verkiezingen of heel snel of na de gemeenteraadsverkiezingen

Dat wordt nog wat de komende tijd

3 likes

Volgens mij hadden ze gepolld bij NSC-stemmers en meer dan de helft zei dat de partij wel opgeheven mag worden hahaha. Je eigen stemmers??

23 likes

Hahaha ja ik heb hardop gejuichd voor die mevrouw net

3 likes

Dit kabinet is/was wel next level hoor, je gaat Rutte er bijna van missen

8 likes

Weet je nog waar het vorige kabinet om viel? :laughing:

5 likes

Ja goed punt, doel meer op dat dit kabinet in deze korte tijd al minstens 10x gedreigd heeft hierom te vallen.
We schieten er ook niks mee op, Wilders gaat alleen maar een nog grotere winst behalen

1 like