Waarom vind je dat raar? Je stemt toch op de persoon
Volgens mij houd je gewoon je zetel, ongeacht onder welke partij je valt. Dus als je naar een andere partij overstapt, neem je je stoeltje gewoon mee.
Maar het heeft wel wat scheefs, als die persoon niet de kamer binnen is gekomen door voorkeurstemmen
Eerste kamer juist niet
Nou in het algemeen zou ik niet blij zijn dat als ik op een persoon stem die ineens naar een andere partij gaat, die dan ineens andere plannen heeft. Dus in dat opzicht vind ik dat raar. Had ik echt niet verwacht. Bedoel de BBB en D66 lijken niet op elkaar
Pffff
Nogmaals Geert: GA DAN!
Iedere keer als ik ga dan lees, wat met een wispelturige Geert meerdere keren per dag is, heb ik Roxy Dekker in m’n hoofd.
Eindelijk
Nou wel maar weer afwachten wat we er nu voor in de plaats krijgen natuurlijk…
Ja is maar de vraag of het beter wordt… Kijk naar de vorige keer.
Domme vraag misschien maar betekent dit gegarandeerd dat het kabinet valt en nieuwe verkiezingen? Dat zie ik nog nergens staan namelijk
Ohh is het gebeurd? (Nee niet de spies)
Dat hoeft ook niet. Kan zijn dat ze doorgaan als minderheidskabinet of dat ze een andere partij/partijen erbij vragen.
De dag waarvan je wist dat die zou komen. Voelt wel alsof Geertje het expres zo op de spits drijft. Toch laten zien dat PVV wel staat waar ze voor staan en dan in mogelijke herverkiezing weer veel zieltjes winnen?
Ik word hier echt zo moedeloos van. Smerige spelletjes spelen over de rug van minderheden ipv ‘gewoon’ eens fatsoenlijk regeren (jaaaa wat al jaren gaande is) En Geert zal wel weer tig zetels krijgen (als kabinet valt) van het volk dat alleen stemt ‘omdat hij doet wat hij zegt’ of meer van dat soort holle frasen
Bai bai Geert Zwaai Zwaai Geert.
Dus moet Schoof weer op indeed gaan kijken?
Gewoon met pensioen gaan
Croll moet gewoon trendwatcher worden. Wat een timing zeg
Ja natuurlijk zit dit erachter. Dit kabinet bestond vooral uit partijen die al bezig waren met de val: hun verhaal alvast aan het spinnen waren, timing etc. Op zich komt dit “probleem” uit het niets dus hij heeft de timing en het onderwerp helemaal zelf gecreëerd.
Maar goed, ik beslis gewoon dat ik hoop op beter houd tot de verkiezingsuitslag, haha.