Blijven Nederlanders
Nou, ik ook
Dat staat toch in het artikel. De krantenbezorgers mogen niet langs de hekken.
Pff, ik woon in een golfstaat en vind het wel spannend worden wat Iran nu gaat doen als reactie op de Amerikaanse aanvallen.
Soms weet ik niet of je nou een grapje maakt of serieus bent hahaha
Gatver ik word steeds banger :(.
Waar ben je precies bang voor?
WO3 .
Misschien overdreven, maar met al die idioten aan de macht vind ik het heel eng wat er allemaal gaat gebeuren.
Lol, in Rotterdam liep ik net langs allerlei oproerpolitie met schilden en zeker 20 politiebussen en ME op de Coolsingel.
Winkelend publiek er zo tussen haha. Blijkbaar voor een demonstratie tegen Maersk ivm Palestina. Maar zijn echt 100 demonstranten dus echt onnodig machtsvertoon dit.
Edit: wilde net toevoegen dat er ook een heli vliegt, maar er rijden ook serieus 3 poltiepaardentrailers voorbij inclusief grote vrachtwagen. Lijkt wel een teamuitje. Echt gênant.
Lekker aan het dickriden mark
Man man man wat gênant
Hoezo doet deze k
ook alsof hij niet Europees is? Echt gooi jezelf weg
Mark wil verkering met Donald denk ik.
Ik moet spontaan op zoek naar mijn kotsbakje😭
Echt hoe ver zit hij in de reet van Trump zeg.
Te gênant voor woorden.
had het er van het weekend nog over met vrienden en ik denk dat ik Rutte een van de engste meest psychopathische mensen vind die ik ken. met zijn kankerappel op zijn kankerfiets. ludiek koffie drinken op het linkse kroegenplein in DH in een casual outfitje ‘one of the people’ terwijl hij beslissingen maakt en carrières nastreeft die lijnrecht tegen elke vorm van menselijkheid ingaan, met een jolige schooljongens grijns op zijn hondenmuil. doodeng echt niet normaal
edit: ook dat ie het na het stoppen als premier nog gaat doen laten lijken alsof hij misschien wel nobel en zelfzuchtig kinderen in de schilderswijk wil gaan lesgeven als fulltime baan terwijl hij allang wist dat hij bij de navo wilde gaan enablen om elders kinderen te laten bombarderen in het moederland van kinderen die hij soms lesgaf. PSY CHO PAAT
^ dit is elke VVDer.
Sorry ik vertrouw die lui niet, zullen altijd bereid zijn mensen op te geven voor persoonlijk succes. Bij een PVVer weet je tenminste waar ze staan.
Ps love hoe Haags je post is
Volgens mij kwam dit ook een beetje naar voren in die docu die toen over hem gemaakt is vorig jaar (?). Dat dat er al heel vroeg in zijn carrière in zat bij hem. Het werd wat leuker verpakt, maar daar kwam het wel op neer.
En eens over de Haagsheid van @issa 's post.
Maar dit is toch gewoon satire puur sang? Ik ben echt flabergasted als Rutte dit serieus naar Trump stuurt en Trump dit serieus ontvangt. Is toch gewoon een grote fuck you en je moeder.
Haahaha trueeee maar ik ga stuk om ‘met zn kk appel op zn kk fiets’
Trump vindt dit geweldig dus Rutte stuurt het. Dat kan hij goed, precies zeggen wat Trump wil horen.
(En ik vind Rutte doodeng maar kan dit ook nog ergens wel bewonderen, dat dit zo kan spelen, zou mij echt nooit lukken. En gelukkig maar.)
Dit ligt er toch te dik op? Zou trump zijn kleine ego hierdoor niet geraakt worden?