Dat Trump het post op z’n social is voor mij teken dat hij het helemaal geweldig vindt.
Maar jongens dit is toch gewoon politiek?? Haha ik vind t wel mooi dat Trump zo gevleid is door een berichtje van Rutte dat hij het op Twitter zet. Dat ondersteept toch alleen maar wat een clown het is. Rutte weet precies hoe hij dat moet doen, allemaal tactiek
Er is een reden waarom Trump een logeerpartijtje heeft vanavond op Huis ten Bosch. Die man houdt van glamour en schijnbare aanzien. Dan is een kinderhand wel heel snel gevuld. En gezien dit kind nogal impulsief is, is deze oppervlakkig gevleierij wel te verklaren
Dit voel ik ook echt vanuit mijn tenen
Hoe kan dat bericht niet een fucking de speld bericht zijn.
Wat een idioot en hoe kan deze idioot de hoogste baas van de Navo zijn.
echt top 10 van beelden die me witheet, ziedend, woest kunnen maken
Volgens mij was het Paulien Cornelisse die eens op een moeilijk/ongemakkelijk/je weet niet wat je moet doen maar hoe red je jezelf er toch uit - dilemma reageerde met wat zou Mark Rutte nu doen?
En ik wist het antwoord meteen; lachen als een maniak. Met geluid en alles. Alles weg lachen met zijn vrolijke smoel.
Ha Ha kinderen weggehaald bij hun ouders. Ha Ha racisme bij woningtoewijzingen. Ha Ha geen actieve herinnering. Ha Ha smsjes gewist. Haha leugens x 1000.
Ik snap de verbazing over dit berichtje eigenlijk niet zo. Prima dat je het afschuwelijk vindt om zo te moeten handelen. Maar een man als Trump is alleen maar te bereiken door te doen alsof hij the greatest man ever seen is. Zelfs dan is hij onvoorspelbaar maar door niet mee te gaan in de complimenten regen en hem tegen de borst te stuiten eindig je in een nog grotere shit show
Nou kom, kan iemand Nederland op de kaart zetten en die Amerikaanse peuter even op zijn plek? Finish them.
Ik weet ook niet waarom ik nog zo verbaasd ben, maar bij werkelijk alles wat er de laatste jaren qua (geo) politiek gebeurt denk ik wtf hoe kan dit/hoe kunnen mensen zo doen/zijn/ hoe kunnen dit de mensen zijn die ons land/de wereld besturen? Ik wou dat ik er eens aan zou wennen en mijn schouders kon ophalen "ach zo is onze voormalige MP nou eenmaal " Dat lijkt me een stuk fijner voor mijn bloeddruk en hart
Nou ik betwijfel dit echt hoor, geloof er geen reet van
Je hebt diplomatiek en je hebt met je vuist zo ver in z’n reet dat je hele arm onder de stront zit
Ja, dit is toch gewoon een gênant bericht? Lekker diplomatiek ook naar de andere landen nu dit online staat.
Ik vind het gestoord dat dit politiek zou zijn, dat deze kankermongool van een geriatrische lul met importbruid zoveel macht heeft dat ze nog een ruft uit zijn gat zouden zuigen als dat hem blij maakt. Over 10 jaar is deze periode waarsschijnlijk rijp voor een tribunaal.
Op de NAVO-top is Mark de Navo-bottom
Waarom is de NOS het vliegtuig van Trump aan het live tracken
scoop als het neerstort
Thanks voor de tip
Jemig wat een machtsvertoon zeg. Of nou ja wat een gedoe ofzo? En uiteindelijk stapt er een kleuter met USA petje in de auto en zit hij te zwaaien. Hoe gek is deze tijd
Ik kreeg een beetje hetzelfde gevoel als wachten op Sinterklaas. Wat een poppenkast en machtsvertoon zeg.
Ik maakte per ongeluk () een pief paf poef geluidje naar de tv waardoor mijn kat zich de pleuris schrok, oeps
de turkse delegatie rijdt toeterend naar huis ten bosch