Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ik weet ook niet waarom ik nog zo verbaasd ben, maar bij werkelijk alles wat er de laatste jaren qua (geo) politiek gebeurt denk ik wtf hoe kan dit/hoe kunnen mensen zo doen/zijn/ hoe kunnen dit de mensen zijn die ons land/de wereld besturen? Ik wou dat ik er eens aan zou wennen en mijn schouders kon ophalen "ach zo is onze voormalige MP nou eenmaal :relaxed: " Dat lijkt me een stuk fijner voor mijn bloeddruk en hart :smiley:

11 likes

Nou ik betwijfel dit echt hoor, geloof er geen reet van
Je hebt diplomatiek en je hebt met je vuist zo ver in z’n reet dat je hele arm onder de stront zit

6 likes

Ja, dit is toch gewoon een gênant bericht? Lekker diplomatiek ook naar de andere landen nu dit online staat.

2 likes

Ik vind het gestoord dat dit politiek zou zijn, dat deze kankermongool van een geriatrische lul met importbruid zoveel macht heeft dat ze nog een ruft uit zijn gat zouden zuigen als dat hem blij maakt. Over 10 jaar is deze periode waarsschijnlijk rijp voor een tribunaal.

3 likes

Op de NAVO-top is Mark de Navo-bottom

11 likes

Waarom is de NOS het vliegtuig van Trump aan het live tracken :joy:

4 likes

scoop als het neerstort :pray:

10 likes

Thanks voor de tip :joy:

Jemig wat een machtsvertoon zeg. Of nou ja wat een gedoe ofzo? En uiteindelijk stapt er een kleuter met USA petje in de auto en zit hij te zwaaien. Hoe gek is deze tijd

8 likes

Ik kreeg een beetje hetzelfde gevoel als wachten op Sinterklaas. Wat een poppenkast en machtsvertoon zeg.

5 likes

Ik maakte per ongeluk (:innocent:) een pief paf poef geluidje naar de tv waardoor mijn kat zich de pleuris schrok, oeps :joy:

2 likes

de turkse delegatie rijdt toeterend naar huis ten bosch :joy:

10 likes

Ik snap van mezelf ook niet waarom ik die livestream zit te kijken

7 likes

Wat een dystopische tijd is het toch

13 likes

Ik kan dus wel weer genieten hoe knullig dit allemaal gaat. Ook net die presentator die Starmer niet herkende en dacht dat het de Tsjechische premier was :’)

3 likes

Hij was weer lekker ludiek aan het doen met Dick Schoof net

Tof grapje haha wat een fijne vent!!

7 likes

:joy::joy:

7 likes

Hai hai dag dag

5 likes

Biecht: ik heb Air Force One gevolgd met een tracker haha. Ik vind het toch altijd bijzonder als er zulke mensen in de buurt zijn, al haat ik ze. Ik ben ook een keer naar een vliegveld in de buurt gefietst toen ik in Amerika woonde en Trump daar landde. Toen heb ik hem van heel ver gezien :’)

3 likes

Ugh kutlul

7 likes

yugh clown :unamused::unamused::unamused:

2 likes