Nieuws, actualiteit en politiek #5

Nou of dat gestopt is weet je niet he, het is niet zo dat er met de publicatie in het parool een reddingsactie is geweest voor die arme mensen. Je hebt best kans dat die onder nog steeds verschrikkelijke omstandigheden moeten blijven werken/wonen daar omdat ze simpelweg niet anders kunnen. En ik zou de eigenaar van deze toko niet vertrouwen op zijn woord dat het nu plotseling allemaal wel goed is voor die mensen.

6 likes

Oh dat vond ik ver daarvoor al :ghost:

1 like

Omg wat een HEERLIJK opiniestuk :pinched_fingers:t3:

10 likes

De eigenaar van Basic Fit is de vader van Tom Moos, eigenaar Saints and stars. Mijn vriendin heeft daarom haar BF abonnement opgezegd omdat ze niet indirect wil bijdragen aan die familie.

10 likes

PLTS is ook van Tom Moos, en Healthcity van z’n pa

En ik las ergens dat VƩlo ook va Tom Moos is? maar ik kan dat zo snel even niet verifiƫren.

2 likes

Ik meteen sportcity googelen of die wel ok is

En Basic Fit doet dus ook aan smerige praktijken, ze hebben de campagnekas van de VVD gespekt waarna de VVD een wet heeft ingevoerd om goedkoop sporten voor studenten aan banden te leggen, gewoon inmenging.

7 likes

Zoals de douches dus?

6 likes

Mijn vriend liet me dit toevallig net zien en vroeg of het mijn pseudoniem was. Ik zei nee en toen zei hij nee, dan was het valser geweest :heart:

3 likes

Kan geen kwaad om bezwaar te maken tegen deze zorgelijke wet…

7 likes

Rutgers reactie: hij is blij dat hij zelf geen columnist meer is :smile2:

6 likes

Rutger ziet er wel uit alsof ie lid is van de fellowship van de ring, hij heeft iets Hobbit achtigs.

8 likes

Hahhaha dit is echt een soap. Hij is kritisch op alles en iedereen, maar zodra het hem zelf aangaat kan hij geen kritiek ontvangen.

8 likes

Ja krijg er een beetje Sywert vibes bij deze reactie

10 likes

Dit is idd een soort Volt Sywert

12 likes

Daar gaan we weer…
https://www.ad.nl/112-nieuws-schiedam/schiedamse-36-door-misdrijf-om-leven-gekomen-politie-kwam-al-meermaals-langs-op-adres~ab983613/

4 likes

Fucking hell zeg

6 likes

Als je er eenmaal op gaat letten in de media kan je het niet meer niet zien, hoe vaak er femicide plaatsvind en al helemaal hoe vaak dat niet zo benoemd wordt.

9 likes

Elke 8 dagen was het toch :cry:

3 likes