Tofik Dibi wordt de nieuwe lijstrekker van BIJ1
Heb je de post van Chanel Lodik gezien? Het rommelt wederom binnen Bij1. Ik was lid en heb dat opgezegd bij de vorige rommelige periode, en nu ik dit aanschouw denk ik wederom: wat een bende maken ze er van intern. Terwijl ik verder zó achter hun visie sta.
Het is jammer dat Chanel eerst op Instagram heeft geklaagd voordat ze intern bij bij1 een klacht heeft ingediend of in hoger beroep is gegaan (zoals ze inmiddels wel heeft gedaan). Bij elke politieke partij is gezeik, en ik vind dat als je bij1 echt steunt en er écht in gelooft je niet op Instagram de vuile was buiten moet hangen. Ik denk dat Tofik een goede partijleider gaat zijn.
Ben ik niet met je eens. Bij1 had dit anders aan moeten gaan met haar, dat zij dit met volgers deelt is haar goed recht.
Ik vind dit zo’n raar argument? Dus omdat het bij andere partijen ook gezeik is, moet ze het maar voor zichzelf houden? Als ze het niet naar buiten had gebracht, had de partij al helemaal niks met haar klacht gedaan. Het doel van BIJ1 was ooit goed, maar als ze zo met mensen omgaan hoef je ze niet de hand boven het hoofd te houden vanwege dat doel waarin je gelooft.
Wat voor klacht had ze en hoe heeft bij1 het aangepakt? Sorry heb insta even verwijderd en ben ook lid van bij1 dus wel benieuwd
Dat weet je toch niet zeker? Ze had in eerste instantie geen bezwaar gemaakt.
Ik ben wel heel benieuwd of Tofik dit zooitje in het gareel kan schoppen want dat gun ik ons allemaal.
Maar de leden moeten nog stemmen? Dus in theorie kan het ook nog dat Tofik het niet wordt.
Stemming is al geweest
Ligt het aan mij of is de berichtgeving rond Gaza de laatste tijd nog raarder dan normaal? Vorige weken ging het vooral over dat verschillende EUropese landen dan toch Palestina willen erkennen als staat, Netanyahu die nog extremere uitspraken deed om zijn achterban te paaien etc. Deze week zie ik dan plots echter weer verschillende berichten van Europese landen die Palesteinen uit willen zetten omdat ze iets hebben gedaan wat zogezegd niet door de beugel kan zoals met die man aan de Arc de Triomphe, nu ook een bericht dat België iemand zijn verblijfsvergunning gaat intrekken omwille van betrokkenheid bij Samidour, BBC dat met een vaag bericht komt dat Hamas nog steeds lonen zou uitbetalen (wat maakt het uit??).
Die man in Frankrijk is van Marokkaanse afkomst.
De teeering zeg. Nog niet bevestigd dat het om femicide gaat, maar lijkt er wel weer op…
Zag op de insta @stop_femicide_nu dat de politie weer op zoek was naar een vrouw die met haar kinderen ondergedoken zat maar in een auto is gestapt. Blijf gewoon even van al die vrouwen af man.
Eng dat zoveel gegevens nu op straat liggen… https://www.nu.nl/binnenland/6365340/datalek-bij-laboratorium-rijswijk-blijkt-nog-groter-ziekenhuizen-doen-onderzoek.html#nujij
Je moet er inmiddels aan geloven dat alles wat digitaal wordt opgeslagen, ooit zal uitlekken.
Jaa echt bizar, lijkt me zo naar als dit soort gegevens openbaar worden.
Tijs van den Brink stopt bij EO, wil Kamerlid worden voor CDA
Er zijn hier ook luisteraars van de spindoctors toch? Hij heeft er al vaak op gehint maar toch verrast het me nu wel een beetje. Hij zal zijn kans wel hebben gezien nu het CDA weer in de lift zit.
Concept verkiezingsprogramma van de PvdA GL is gepubliceerd, om te janken zo vaag en slap. Premier Bontenbal komt eraan vrees ik
omg zou het ZO grappig vinden als hij niet op de lijst komt hij is een van mn BECs