Volgens mij zijn er uitdagingen. Ze zijn heel groot. We staan ervoor
Toekomst. Basis. Leiderschap.
Ik doe echt mân best om het te lezen en er wat zinnigs uit te halen maar tis echt vaag? En niet bepaald vernieuwend ook maar ja dat viel niet echt te verwachten misschien.
Blijf het zo zuur vinden dat heel links meegaat in het verhogen van de navo norm
Samen. Samen vooruit. Mekaar vasthouden.
Gelukkig heb ik morgen een dag vrij en alle gelegenheid om een punt voor punt kritiek te mailen waar ze niet op gaan antwoorden
Please post de mail hier zodat we er in elk geval nog entertainmentwaarde uit kunnen halen
Hand in hand, kameraden.
Potverdikkke dit lijkt toch gewoon een voetbalclub.
Ja, ik luister de podcast. Ben inderdaad wel verbaasd dat hij inderdaad de stap zet. Maar misschien juist nu een logische stap met de nieuwe verkiezingen. Benieuwd naar zijn opvolger.
Ik heb mn PvdA lidmaatschap weer opgezegd, ben nu Voltâer
Dat lag wel in lijn der verwachting toch. Die hele GL knieval richting centrum heeft nooit een hoopvolle wending voor links kunnen zijn. Voor de lokale politiek misschien in sommige gemeentes nog een leuk alternatief maar meer ook niet helaas, zo blijkt.
Ook wel een dramatische keuze van dag om het nét op deze dag te publiceren. Geen nieuws die hier vol van gaat staan morgen door het hele Washington gebeuren. En dat zag je gewoon aankomen; dus dit hadden ze strategisch wel anders kunnen doen.
Verrader
Misschien is dat juist de strategie, dan vermijden ze schreeuwende Telegraaf- en AD-koppen, want die gaan allemaal over OekraĂŻne/Washington/Trump
Nienke 's Gravemade, die een rake tekst schreef over de vreselijke gebeurtenis van het 17-jarige meisje wat vermoord is, deelde erna iets op instagram wat ik gewoon niet meer uit mijn hoofd krijg. Een walgelijk filmpje van Walibi over hun halloween avonden⊠echt om te kotsen, dat iemand dit bedenkt. Al helemaal net na het nieuws van zo veel femicide zaken en het feit dat nota bene vorig jaar bij dezelfde halloween avonden, vrouwen zijn lastiggevallen.
Edit: alleen de pagina gedeeld ivm profiel
Voor wie ook het Walibi filmpje wil zien. Voor als je 't niet wil zien het lijkt een nieuwe fright night attractie waarbij een vrouw uit een veilingskist komt en geveild wordt aan griezels. Je ziet duidelijk de paniek bij de vrouw.
Ik snap niet hoe dit langs zoveel lagen gaat, van collegaâs tot directie. En dat niemand denkt: een bange vrouw in nachtjapon die verhandeld wordt, misschien niet heel grappig.
volgensmij komt je naam in beeld als je op de link klikt (daarom durfde ik de insta link ook niet te delen)
Schijnbaar past het wel bij hun bedrijfsvisie en branding, want ik zie dat ze in 2017 ook al op de vingers zijn getikt. Voor wie nog een onsmakelijke reclame wil zien, vrouwen zijn schijnbaar een goed slachtoffer in hun verhaallijn: 'Vrouwonvriendelijke reclame Walibi moet verboden worden' - Looopings.
Oh ik weet ook niet waar ik bozer van wordt. Deze reclame of de mannen in de reacties die vinden dat iedereen zich aanstelt.
Echt insane. En ook nog deze timing met alles in het nieuws over femicide. Ook zoveel negatieve reacties op Instagram en dan de vraag van iemand of dit over een nieuwe achtbaan gaat en dĂĄĂĄr reageren ze gewoon op? Echt een minuut geleden nog. Negatieve publiciteit is ook publiciteit zeker? Echt walgelijk dit.