Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ugh ik zie een zo’n gastje overal op reageren met ‘had je liever een man in die kooi gezien dan?’

Eh JA Robbie, graag.

Allemaal van die tienerjochies wiens ballen amper ingedaald zijn die dit ‘gezeik van Karens’ vinden. Gooi jezelf weg, echt.

25 likes

oh dit is HEEEL smakeloos

Halloween kan ook heus lekker creepy zonder vrouwenhandel en -moord

8 likes

Kon me niet inhouden dus heb een reactie opgezocht en gereageerd met “ja graag” en nu vindt Robbie dat ik het probleem ben😭

15 likes

Weet niet of je dit (= bericht op het forum, niet de reactie op insta zelf) wil laten staan aangezien die comment vrij bovenaan staat (bij mij iig) en je dan dus je hele naam ziet.

1 like

Wat afschuwelijk

6 likes

Rapporteren die handel, hopelijk halen ze het zsm weg :rage:.

2 likes

Verder eens dat het smakeloos hoor, maar moest hier wel om lachen. Het is een actrice die haar werk aan het doen is, het is geen echt scenario.

Maar het zendt wel de verkeerde boodschap

39 likes

Ik moet regelmatig nog aan een zin denken dat een forumlid ooit postte en dat was ‘de wereld haat vrouwen’ en ja, geloof dat dat wel klopt.

En dat meisje uit Abcoude, afschuwelijk nieuws. Precies de nachtmerrie waar zoveel vrouwen en meiden bang voor zijn wat dan uitkomt.

8 likes

Haha ja het was puur bedoelt voor wie het filmpje niet kan of wil kijken :sweat_smile:, wel goede toevoeging idd.

9 likes

Ja hierdoor dacht ik dat het een soort live act was waarbij er een bezoekster uit het publiek was getrokken. Maar eens, wat een walgelijk idee, dat je dit überhaupt verzint en dat idd nou helemaal niemand daar kan bedenken dat dit wellicht niet heel erg lekker valt? Ben wel heel benieuwd of ze er iets mee gaan doen.

2 likes

Absoluut verschrikkelijk :pensive:

En dan de headlines direct onder dit nieuws gaan over de zedenmisdrijf in Zeist en een in Rotterdam.

Fuck deze wereld

3 likes

Ik lees nu dat het meisje uit Abcoude op de fiets al doorhad dat ze achtervolgd werd en daarop besloot om 112 te bellen. Ze heeft de lijn ook open gelaten zodat er meegeluisterd kon worden. Hoe fucking heftig ook dat je al hulp ingeschakeld hebt en hoopt dat ze optijd komen :sob:

Correctie: zie nu een update dat ze belde toen ze werd aangevallen en de minuten ervoor onduidelijk zijn. Alsnog even heftig.

7 likes

Ze hebben ‘m weggehaald en een statement geplaatst!

6 likes

Het is nu weggehaald en er staat een statement op hun insta

3 likes

Ja weggehaald tot en met zondag :clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face: daarna worden de posters geplakt en kun je in oktober gewoon naar deze ‘show’ hoor

9 likes

Ooh ik lees ‘m nu pas idd… T/m zondag, wat heb je daar nou weer aan? Slechte marketingafdeling, die hele post slaat ook nergens op.

5 likes

“Vanwege de recente gebeurtenissen halen we de video tot en met zondag offline”

Oke want maandag maken die recente gebeurtenissen niet meer uit👍

27 likes

Wat een achterlijk kut volk bestaat er toch met al die reacties over woke!! En je mag helemaal niks meer tegenwoordig!!!
Echt tering zeg hoe krijg je het uit je strot. En verwijderen tm zondag, daarna is het wel oké?
Zit het Gaza debat nu te kijken, nou daar krijg je ook een doodswens van

13 likes

Elke acht dagen, femicide is helaas altijd recent. Eikels

12 likes

Geen woorden voor. Volgende mars tegen femicide ben ik bij. Hoop dat als deze man opgepakt wordt we hem publiekelijk uit elkaar mogen scheuren.

6 likes