Het is toch erg dat mijn eerste gedachte was: ah nu heeft Wilders weer de verkiezingen gewonnen.
Ik woon zelf in de buurt van waar dit is gebeurd en ik merk dat het echt best veel met me doet.
Het is toch erg dat mijn eerste gedachte was: ah nu heeft Wilders weer de verkiezingen gewonnen.
Ik woon zelf in de buurt van waar dit is gebeurd en ik merk dat het echt best veel met me doet.
Als ie na het eerste ernstige incident was opgepakt dan leefde Lisa nog; zo snel waren ze niet.
Pfoeee ook fucking heftig voor het eerste slachtoffer zeg. Dat je zo iets heftigs is aangedaan, en je nu weet dat een ander het niet overleefd heeft.
Ook waar ja
had in mijn hoofd dat die andere aanval de dag ervoor was, maar dat was al een week eerder. Blijkbaar zetten ze pas alles in als er doden vallen.
True
Maar vind het ook vreemd dat âlinksâ het nu âjammerâ vindt dat het een asielzoeker is en/of actief hoopte dat dat niet zo zou zijn. Dan wil je toch ook in een soort utopie leven ergens? Er zijn gewoon heel veel jonge mannen die hier alleen komen, zonder gezinsbinding, in sowieso de grootste risicoleeftijd voor mannen (15-25), die in omstandigheden worden geplaatst die niet bijdragen aan integratie en/of hun geestelijk welzijn en daarmee buitensporig vaak betrokken zijn bij (kleine) incidenten.
Vind het ook raar om daar totaal de ogen voor te willen sluiten. Op deze manier mensen opvangen, of ĂŒberhaupt dit buitensporige aantal (t.o.v. van de totale instroom) risicogroep mannen opvangen mag best kritisch naar gekeken worden imo.
Nouja niet een utopie, want in principe boeit het me niet zo wie de dader is, maar ik vind het wel kut dat dit koren op de molen is van een asieldiscussie die niet gaat over de manier waarop we mensen opvangen en puur over of we onder onze internationale verplichtingen uit kunnen. Er zijn op âlinksâ ook genoeg stemmen zijn die heel kritisch zijn op de huidige opvang.
Weet jij toevallig welke partij hier sensibele ideeën over heeft?
Niet helemaal, glpvda heeft best okay standpunten mbt de asielketen, maar ik bedoelde met op links meer individuele stemmen dan partijen. Ik zie de partijpolitiek momenteel niet heel rooskleurig in.
Wat goed dat Halsema zegt
âVrouwen eisen de nacht terugâ
en zo is het
Ja!
En dan heb je van die hersenloze gedaantes zoals Lale die gelijk weer het asielzoekers verhaal er maar even tussen wurmen. Read the room trut. Be a woman for once.
Vond Halsema haar toespraak sowieso heel sterk!
Edit dat het een asielzoeker is maakt geen fuck uit. Al ben je godverdomme paars, hou je klauwen thuis
Natuurlijk loopt Geert alweer te toeteren dat het een A S I E L Z O E K E R is op X. Echt walgelijk dat politici haar dood gebruiken voor hun agenda. Het is echt een grote, trieste puinhoop
Ja, was te verwachten. Toen ik las dat de dader een asielzoeker is, vroeg ik me al af hoe snel Wilders hijgend van opwinding naar zijn toetsenbord zou rennen.
Zo intens triest.
Totdat het nieuws bekend werd heeft hij niks gezegd over de aanvallen. Vuile oppertunist.
Kan een kabinet twee keer vallen want zo voelt dit nu nu het nsc er ook uit stapt. Wat een chaos.
Dan ben je een nieuwsbericht aan het maken en denk je goh deze foto lijkt me wel geschikt
hahaha sorry, wel goede weergave van nsc I guess
Soort laatste avondmaal, waarbij de apostelen zo snel mogelijk wegrennen
Ik schaam me dood, stelletje imbecielen. Gewoon nog steeds geen verdere maatregelen, echt ongelooflijk
ze hebben hem veranderd nu
heeft toch even iemand lol om gehad
Haha is dit van de NOS? Ik verdenk hun beeldredactie ervan de meest onflatteuze fotoâs uit te zoeken om te publiceren. Echt altijd hetzelfde daar