Nieuws, actualiteit en politiek #5

Elke zondag in Rotterdam tot en met mid september.

12 likes

Zag iemand op tiktok plaatsen:
Het nieuws gaat over mannen. Zonder mannen was er zo veel minder (slecht) nieuws. Kan het even niet goed verwoorden maar vond het heel raak.

8 likes

Die laatste zin ook: “als er al een maatschappelijke boodschap zit in deze commercial dan is het wel dat elke vorm van geweld, ook tegen vrouwen, altijd een gruwelijke ontsporing is die in onze samenleving nooit een plek mag hebben”.

Ehhhhhh

8 likes

Ja dit hele statement leest als ‘we zien absoluut niet wat het probleem is en jullie overdrijven allemaal’.

16 likes

Ze gooien het heel erg op fictie, maar ze missen volledig het punt dat het geen fictie is.

9 likes

Ja dat is wel wat het is. Door mannen veel ellende (ja uitz daargelaten bla bla).

2 likes

Ik krijg vooral de rillingen van hoeveel mannen hiernaar kijken en er opgewonden van raken

16 likes

Snappen ze ook niet dat naast het geweld ook het verhandelen/veilen van zo’n vrouw echt ziek is? Ik wil wel weten wie in dit marketingteam zit zodat ik weet wie ik vooral niet persoonlijk wil leren kennen

3 likes

Kan me nog herinneren met die gek in Denemarken, die van die onderzeeër, dat toen ook bleek hoeveel mannen kicken op van die moordseks filmpjes en andere afschuwelijke dingen.

1 like

Schijnt echt een vreselijke werkgever te zijn, dus dan lukt het sowieso niet om goede mensen binnen te halen/houden en dan krijg je dit. Ik ken meerdere mensen die het daar op de marketingafdeling hooguit een paar maanden uitgehouden hebben.

2 likes

Hoeveel (detective)series beginnen ook niet met een vrouw die vermoord (en liefst naakt) gevonden wordt. Misdaad tegen vrouwen lijkt in fictie wel de hoogste vorm van entertainment voor mannen.

2 likes

dit geldt dan toch ook voor alle vrouwen die true crime volgen?

11 likes

Om te weten wat je kan overkomen.

2 likes

Andrea Dworkin heeft hier in de jaren ‘70 of ‘80 een heel boek over geschreven (p****graphy) want dit is dus precies wat er gebeurt. Het is een moeilijk boek om te lezen omdat het zo real is maar wel een aanrader.

1 like

Huh nee joh. Dat is gewoon vanuit sensatiezucht en nieuwsgierigheid. Net als de kijkfiles als er een ongeluk is gebeurd op de tegengestelde rijbaan, die stoppen ook niet om te kijken om te weten wat je kan overkomen.

34 likes

Hahah alsof je dat niet prima kan bedenken zonder naar die shit te kijken/luisteren

4 likes

đŸ« đŸ« đŸ«  Het zal je vent maar zijn.

5 likes

Walgelijk

4 likes

Maar het is zo’n lieve vader :sob: :nauseated_face:

3 likes

Wat goed! Kan ik ergens meer info vinden?

4 likes