Elke zondag in Rotterdam tot en met mid september.
Zag iemand op tiktok plaatsen:
Het nieuws gaat over mannen. Zonder mannen was er zo veel minder (slecht) nieuws. Kan het even niet goed verwoorden maar vond het heel raak.
Die laatste zin ook: âals er al een maatschappelijke boodschap zit in deze commercial dan is het wel dat elke vorm van geweld, ook tegen vrouwen, altijd een gruwelijke ontsporing is die in onze samenleving nooit een plek mag hebbenâ.
Ehhhhhh
Ja dit hele statement leest als âwe zien absoluut niet wat het probleem is en jullie overdrijven allemaalâ.
Ze gooien het heel erg op fictie, maar ze missen volledig het punt dat het geen fictie is.
Ja dat is wel wat het is. Door mannen veel ellende (ja uitz daargelaten bla bla).
Ik krijg vooral de rillingen van hoeveel mannen hiernaar kijken en er opgewonden van raken
Snappen ze ook niet dat naast het geweld ook het verhandelen/veilen van zoân vrouw echt ziek is? Ik wil wel weten wie in dit marketingteam zit zodat ik weet wie ik vooral niet persoonlijk wil leren kennen
Kan me nog herinneren met die gek in Denemarken, die van die onderzeeër, dat toen ook bleek hoeveel mannen kicken op van die moordseks filmpjes en andere afschuwelijke dingen.
Schijnt echt een vreselijke werkgever te zijn, dus dan lukt het sowieso niet om goede mensen binnen te halen/houden en dan krijg je dit. Ik ken meerdere mensen die het daar op de marketingafdeling hooguit een paar maanden uitgehouden hebben.
Hoeveel (detective)series beginnen ook niet met een vrouw die vermoord (en liefst naakt) gevonden wordt. Misdaad tegen vrouwen lijkt in fictie wel de hoogste vorm van entertainment voor mannen.
dit geldt dan toch ook voor alle vrouwen die true crime volgen?
Om te weten wat je kan overkomen.
Andrea Dworkin heeft hier in de jaren â70 of â80 een heel boek over geschreven (p****graphy) want dit is dus precies wat er gebeurt. Het is een moeilijk boek om te lezen omdat het zo real is maar wel een aanrader.
Huh nee joh. Dat is gewoon vanuit sensatiezucht en nieuwsgierigheid. Net als de kijkfiles als er een ongeluk is gebeurd op de tegengestelde rijbaan, die stoppen ook niet om te kijken om te weten wat je kan overkomen.
Hahah alsof je dat niet prima kan bedenken zonder naar die shit te kijken/luisteren
đ« đ« đ« Het zal je vent maar zijn.
Walgelijk
Maar het is zoân lieve vader
Wat goed! Kan ik ergens meer info vinden?