Ja ik zag t maar locuta op Twitter zegt dat die foto oud was ![]()
Zoveel zin in de dag dat hij echt dood blijkt te zijn ![]()
het kan sowieso niet heel lang meer duren toch, die man is 79, vreet alleen maar mcdonalds en heeft de meest stressvolle baan ter wereld
Heb ook echt moeten lachen om alle mensen die voorstellen op de dag van zijn dood Party in the USA van Miley Cyrus te draaien zodat die op #1 komtđ
Ik denk dattie ziek is, maar niet dood. Helaas.
Niet dat hij ooit publiekelijk bekend zou maken dat hij ziek is, hij is immers de âgezondste president ooitâ en weegt een gezonde 100 kilo bij zân lengte van 1.90. Aldus zijn zeer betrouwbare lijfarts.
Maar als Trump dood is krijgen we Vance in het Witte Huis. Ergens denk ik dat die nog erger is.
Vance is echt een idologische engnek lol
Die werkt nog minder dan trump
Hoooooop dat ie sterftđ«°đŸ
Ik zit ook echt op Trump death watch tok nu ![]()
![]()
Haha ik ook en dan in die comments opvallend veel cardiology en nephrology nurses die zeggen âcan conform he looks like he hasâ⊠Hartfalen, nierfalen, een blaaskatheter, etc. ![]()
âSending clots and prayersâ made my day ![]()
![]()
Het Witte Huis kondigt aan dat Trump om 14:00 uur Amerikaanse tijd (20:00 uur Nederlandse tijd) een aankondiging zal doen: zijn eerste publieke optreden in een week. Waarover de aankondiging gaat wordt niet gemeld.
(link via locuta op twitter)
Nou, dan leeft âie in elk geval nog wel. Waar zou het over gaan
Linksom of rechtsom (haha ik bedoel extreemrechtsom) wordt het weer iets doms en fascistisch. Of hij het nou zelf vertelt of drie peuters in een regenjas met oranje schmink en een gele pruik op.
ik vermoed dat ie ziek is en dat het daarover zal gaan
Ja een hoop bullshitterij en dat ie het brengt als een overwinning dat ie nog leeft. Is vast een teken dat hij the one is die America Great again maakt ![]()
Klopt dit wel? Ik kan hier verder niets over terugvinden.
Hebben ze nu echt aangekondigd dat hij dat persoonlijk gaat doen? De Threads-fuik waar ik in zit speculeert dat Vance in beeld komt en Trump dood is, want de aankondiging is âthe Presidentâ zonder naam.