ik heb ook wel eens ‘s nachts alleen op de Holterbergweg gefietst en mij is niks overkomen, dus hoezo moeten we het steeds over die Lisa hebben???
Ze hebben het in al die 15 jaar natuurlijk ook nooit gehad over hun “vrouwtje” en gebruiken “homo” nooit als scheldwoord.
Verbaal geweld is ook een vorm van geweld.
Is het op vraag van de familie dat haar foto en familienaam niet gedeeld worden? Niet dat ik vind dat dat moet ofzo, viel me gewoon op dat dat in andere zaken wel altijd zo is.
ja
Ah toch, had ik nergens gelezen. Fijn dat de media dit respecteren.
Sorry maar dit moet je gewoon niet lezen. Gekmakend, gestoord volk, wegklikken.
Gatverdamme complot wappies
Ja sorry maar dit soort dingen hoef je zelfs niet te delen, zo min mogelijk aandacht aub
Dit is echt absurd
Next…
Ff zo omdat jouw link niet direct toont wat er is
Maar zelfs hoogbejaard ben je niet veilig voor je eigen man.
Net als deze, vandaag veroordeeld:
Trouwens RTL die zegt dat de moordenaar van Lisa uit Eritrea komt en het Parool die zegt dat hij uit Nigeria komt.
Like, dat kán bijna niet anders van elkaar zijn, dat zie en hoor je toch direct? Snap daar echt niks van, tis niet Ghanees of Nigeriaans of Eritrees of Ethiopiër, maar echt landen die duizenden kilometers uit elkaar liggen waar ze compleet verschillende talen spreken en mensen er totaaaaal verschillend uitzien. Heel vreemd.
Snap sowieso niet hoezo het zo mysterieus is waar hij vandaan komt, dat moet toch te checken zijn adhv mensen die ook uit die landen komen, tolks oid, die hebben toch direct door of iemand echt een medelander is of niet?
Ik denk dat het niet altijd zo simpel ligt. Dit deel is vaak ook een probleem in de hele asielprocedure. Mensen hebben geen papieren en zeggen dat ze ergens vandaan komen wat lastig te verifiëren is.
Ik denk dan ook bijvoorbed aan iemand met Marokkaanse ouders, maar die gewoon in Nederland geboren is. Die kan waarschijnlijk ook prima de taal spreken, maar komt toch echt uit Nederland.
Snap jij hoe totaal verschillend die twee landen zijn?
Denk dat er een minieme kans is dat dit een nigeriaan geboren in Eritrea of vice versa is.
Ik snap eigenlijk vooral niet waarom media hier nu al over berichten als het zo vaag is, wat moet je hier mee. Er is natuurlijk nog wel verschil tussen de juridische werkelijkheid en de werkelijkheid van mensen uit de gemeenschap die zeggen “joh das er duidelijk eentje van ons”, dus snap dat het wat langer duurt om dat allemaal vast te stellen, maar de media moet gewoon ff rustig doen. Is wss alleen maar weer koren op de molen van de racisten op basis van hele onzekere info
Ik vind het hoe dan ook een slordige fout van een van de kranten, maar volgens mij bedoeld @Foxyfoxtrot dat tijdens de tocht paspoorten kwijtgeraakt worden of door mensensmokelaars ingeruild voor een andere nationaliteit. Dan is het inderdaad mogelijk dat iemand eigenlijk uit Nigeria komt, maar aangeeft ergens anders vandaan te komen of een vals paspoort van een andere nationaliteit heeft. Nu is Eritrea een land waarbij het vrij onmogelijk is om daar geboren te worden als je ouders en niet vandaan komen, maar in het algemeen gebeurt dit wel en dan juist dat een “veilig” land als Nigeria wordt ingeruild wel of niet geforceerd tegen een land met een grotere kans om te mogen blijven op basis van asiel.
Ik vind dit zo’n sneu bericht
helaas
Nigeria geldt ook niet als veilig land stond er, dus in principe maakt het daarvoor ook niet uit.
Jij bent toch (half?) Nigeriaans ook qua afkomst? Jij merkt denk ik toch wel als iemand een taal spreekt die niet in Nigeria wordt gesproken en er totaal anders uitziet?