Waar dan? Ik kan het echt niet vinden.
Ja dat laatste zag ik ook nog niet, vandaar. Snap idd dat er niet gespeculeerd wordt, maar feitelijkheden zou ik wel verwachten?
Sorry, dat heb ik te snel geroepen zie ik nu. Ik dacht op de site van the white house te zitten, maar het staat op Roll Call (wat wel een betrouwbare D.C. nieuwsbron is, maar dus niet the white house zelf).
@Rosalala Ik heb ook het idee dat er âietsâ gaande is hoor, maar de feitelijkheden (voor zover wij weten) zijn dat Trump dit weekend nog gewoon is gaan golfen en dat er online heel veel speculaties zijn, maar niks bevestigd. Ik weet ook niet hoe ik dat als een NOS aan zou vliegen eigenlijk?
dat zeiden ze ook in een comment dus zou kunnen kloppen
maar gooi je dan puin naar buiten??
Geen flauw idee haha. Met deze regering kan het alle kanten op helaas
Exciting announcement van Trump klinkt niet alsof hij dood is. Womp womp
Maar dit zijn in principe geen feiten, toch? Aangezien ze juist hierover oude fotoâs naar buiten hebben gebracht.
Ik heb ergens gelezen dat Giuliani de medal of freedom krijgt maar het lijkt me niet dat dat de announcement is.
Space command gaat verhuizen als dat het is, boeiend ![]()
Ik vind het wel spannend
er raar dat er in NL media zo weinig over bekend is/ naar buiten wordt gebracht
Nou is hij dood of niet
Nee ![]()
Ik heb het welgeteld 10 seconde volgehouden ![]()
Ik hoorde alleen maar Thank you mister president youâall alabama is great en dat in 2 min 5 x
Ruimere Embryowet verdeelt Tweede Kamer - Ruimere Embryowet verdeelt Tweede Kamer
Ik koester de tijd dat Rosanne Hertzberger even van de radar was na dr vertrek uit de kamer. Vind haar al kut sinds 2011, het wordt er niet beter op met de jaren.
Russische drones boven Polen⊠Dit voelt niet goed!
De onwaarschijnlijke val van een burgemeester De onwaarschijnlijke val van een burgemeester - NRC
Longread over de zaak tegen de burgemeester van Groningen. Ik vind dit zo zielig.
God wat verschrikkelijk zeg.