Ik denk dat dat wel meevalt, die gast heeft het charisma van een sperzieboon
Vance is echt een idologische engnek lol
Die werkt nog minder dan trump
Hoooooop dat ie sterftđ«°đŸ
Ik zit ook echt op Trump death watch tok nu
Haha ik ook en dan in die comments opvallend veel cardiology en nephrology nurses die zeggen âcan conform he looks like he hasâ⊠Hartfalen, nierfalen, een blaaskatheter, etc.
âSending clots and prayersâ made my day
Het Witte Huis kondigt aan dat Trump om 14:00 uur Amerikaanse tijd (20:00 uur Nederlandse tijd) een aankondiging zal doen: zijn eerste publieke optreden in een week. Waarover de aankondiging gaat wordt niet gemeld.
(link via locuta op twitter)
Nou, dan leeft âie in elk geval nog wel. Waar zou het over gaan
Linksom of rechtsom (haha ik bedoel extreemrechtsom) wordt het weer iets doms en fascistisch. Of hij het nou zelf vertelt of drie peuters in een regenjas met oranje schmink en een gele pruik op.
ik vermoed dat ie ziek is en dat het daarover zal gaan
Ja een hoop bullshitterij en dat ie het brengt als een overwinning dat ie nog leeft. Is vast een teken dat hij the one is die America Great again maakt
Klopt dit wel? Ik kan hier verder niets over terugvinden.
Hebben ze nu echt aangekondigd dat hij dat persoonlijk gaat doen? De Threads-fuik waar ik in zit speculeert dat Vance in beeld komt en Trump dood is, want de aankondiging is âthe Presidentâ zonder naam.
Ik vraag het me ook af want grote nieuwssites berichten niets
Locuta op X zegt dan weer dat dat altijd is bij dit soort aankondigingen (dat er enkel THE PRESIDENT staat dus)
er werden gister blijkbaar zwarte zakken uit het raam gegooid in het witte huis, wat heel apart is omdat die ramen nooit open mogen
Is ie in stukken gehakt en afgevoerd?
Ik zie dit soort dingen ook allemaal voorbij komen op threads maar ik merk steeds meer dat ik door alle rare speculaties overal niet goed kan duiden welke bron nou betrouwbaar is en niet. Helpt niet dat dat in Amerika ĂŒberhaupt nu steeds lastiger te zeggen is. Ik houd het bij CNN vooralsnog, daar staat nog niks?