Nieuws, actualiteit en politiek #5

Echt een van de meest walgelijke mensen die er op aarde rondlopen op dit moment. Verbaasd me niet dat iemand zin had om hem neer te knallen.

4 likes

Ik heb met mijn domme kop op twitter gekeken en een video gezien, maar dat zag er echt heel slecht voor hem uit. Waar hij geraakt is dan.
Niet om te speculeren, maar ik geloof niet dat hij met zo’n schotwond nog goed eruit kan komen.

Buiten dat hij een verschrikkelijk naar mens is, raad Ik het niet aan naar x te gaan, vond het erg grafisch en naar.

1 like

Kreeg al filmpje toegestuurd, knap als hij dat overleeft.

Paar uitspraken van hem en waarom het geen ramp zou zijn als hij dit niet overleeft:

• als een kind van 10 verkracht wordt en zwanger raakt, moet de zwangerschap wat hem betreft voltooid worden
  • abortus is erger dan de holocaust
  • transwoman are not woman
17 likes

Waar is hij geraakt, kun je het beschrijven?

3 likes

Gedetailleerde omschrijving In zijn hals/nek, het bloed zie je er direct uit spuiten. Denk de slagader geraakt.

3 likes

Recht in z’n nek Bam bloedfontein

28 likes

In zijn nek, en het leek ook of zijn slagader was geraakt.

Edit:
Lol spuit11 sorry

4 likes

Heb het zelf net opgezocht. Ja wel heftig ja.

3 likes

Dit gaat echt weer volledig escaleren.
Naar en walgelijk mannetje is het zeker maar dit is ook niet de manier.

4 likes

Hahahahaha ik dacht ik hou het nog netjes :rofl:

4 likes

De schutter lijkt ook op beeld te staan waarschijnlijk. Een oude witte man. Ben benieuwd of hier een “leftist” frame op wordt geplakt of dat het zo wordt gelaten, omdat hij geen minderheid is/oogt.

1 like

Hij is dood

Waar zie je dit?

3 likes

Deze uitspraak kan ik dan weer beter hebben dan dat mensen zeggen dat in de basis abortus moord is, maar in de gevallen die zíj́ goedkeuren mág het ineens wel. Bij dat laatste zie je dus abortus wel als een mogelijkheid en medische zorg. Het gaat naar mijn idee dan niet meer over het zogenaamde beschermen van een foetus, maar eerder om macht te willen uitoefenen op zwangeren.

Dit nare wezen heeft (=op wikipedia leeft hij nog) dan ergens nog een soort principes. Al had zijn moeder hem beter kunnen laten aborteren.

(Ik hoop dat ik mijn gevoel zo goed over breng. Merk dat ik het lastig vind het te omschrijven)

Ik keek even op zijn insta story en hij heeft het 7 uur geleden nog over Iryna, die oekraiense vrouw die neergestoken is in amerika 22 augustus

Wel best ziek dat hij wordt neergeschoten paar uur later.

2 likes

Bijvoorbeeld als het je minnares is die zwanger is hahaha

7 likes

Hoezo wat is het verband

10 likes

Nee er is geen verband, meer een raar toeval dat hij over een brute moord praat en 3 uur daarna ofzo, wordt neergeschoten.

Buiten dat ik het verband wat jij maakt niet zie, heb ik deze video ook naar mij toegesmeten gekregen op twitter.
Heel naar weer. NIEMAND doet iets. Ze laten haar helemaal aan haar lot over. Zo naar

3 likes

Ik volg hem niet, maar ik denk dat hij met regelmaat over dit soort incidenten post.

Waarbij het slachtoffer wit is en de dader niet wit is bedoel ik dan.

4 likes