Dan denk je toch aan ondergescheten lakens
ja of dingen die zo goor zijn/stinken dat je ze niet het hele white house door wil slepen?
In principe gaan fatsoenlijke nieuwssites ook niet speculeren over de dood van een wereldleider als daar geen bewijzen voor zijn. Er staat wel echt een persconferentie gepland, staat op de website van the white house zelf. Maar dat kan alsnog over vanalles gaan.
Had ook niet verwacht van NOS oid dat ze zouden speculeren maar een bericht over de persconferentie na lange tijd radiostilte had ik al wel verwacht.
Ik zag dat dit met een verbouwing te maken zou kunnen hebben, de plek schijnt overeen te komen met een plek waarvan er bekend is dat er verbouwing is.
Weet ook niet of dat waar is, maar alles wat abnormaal is wordt nu wel aangegrepen voor speculatie, wat ook niet gek is maar ja.
Waar dan? Ik kan het echt niet vinden.
Ja dat laatste zag ik ook nog niet, vandaar. Snap idd dat er niet gespeculeerd wordt, maar feitelijkheden zou ik wel verwachten?
Sorry, dat heb ik te snel geroepen zie ik nu. Ik dacht op de site van the white house te zitten, maar het staat op Roll Call (wat wel een betrouwbare D.C. nieuwsbron is, maar dus niet the white house zelf).
@Rosalala Ik heb ook het idee dat er “iets” gaande is hoor, maar de feitelijkheden (voor zover wij weten) zijn dat Trump dit weekend nog gewoon is gaan golfen en dat er online heel veel speculaties zijn, maar niks bevestigd. Ik weet ook niet hoe ik dat als een NOS aan zou vliegen eigenlijk?
dat zeiden ze ook in een comment dus zou kunnen kloppen
maar gooi je dan puin naar buiten??
Geen flauw idee haha. Met deze regering kan het alle kanten op helaas
Exciting announcement van Trump klinkt niet alsof hij dood is. Womp womp
Maar dit zijn in principe geen feiten, toch? Aangezien ze juist hierover oude foto’s naar buiten hebben gebracht.
Ik heb ergens gelezen dat Giuliani de medal of freedom krijgt maar het lijkt me niet dat dat de announcement is.
Space command gaat verhuizen als dat het is, boeiend
Ik vind het wel spannend er raar dat er in NL media zo weinig over bekend is/ naar buiten wordt gebracht
Nou is hij dood of niet
Nee
Ik heb het welgeteld 10 seconde volgehouden