Hoe kom je hier bij?
Redelijk geliefd bij PVV, MP kandidaat van BBB en heeft ook gesprekken gehad met Omtzigt toen hij zijn nieuwe partij aan het oprichten was. Volgens mij ook geen slechte verhouding met VVD.
Dus daarom.
Ik vind haar verschrikkelijk, maar lijkt me een logischere keuze dan wappie Plasterk die de boel bij de formatie al niet onder controle had.
Ik ging net even reacties lezen op AD.nl op de stelling: We gaan Mark Rutte nog missen na 14 jaar premierschap
Moest wel lachen om deze: Rutte was als persoon gewoon een aardige vent. Hij loog harder dan mijn ex maar deed het met elan. We gaan hem zeker missen.
uit de liveblog van de nos
Demissionair premier Rutte vindt niet dat IsraĆ«l op dit moment een rode lijn heeft overschreden met de aanval op Rafah. Dat zei hij vanmiddag in een gesprek met Nederlandse en internationale hulporganisaties. Directeur Michiel Servaes van OxfamNovib was daar ook bij. Hij zei in het NPO Radio 1-programma Nieuws en Co dat de demissionaire minister-president de invallen van IsraĆ«l in Rafah ānu niet als een rode lijn wil markeren, en er geen politieke consequenties aan wil verbindenā. Afgelopen maart zei Rutte dat een IsraĆ«lische aanval op Rafah een āgamechangerā zou zijn.
omg hij spoort echt niet
Geen actieve herinneringen, uiteraard.
Ben echt benieuwd wat er moet gebeuren om wel die rode lijn te overschrijden.
De rode lijn schuift gewoon steeds op
De rode lijn bestaat helemaal niet
Ik heb er echt wel flink buikpijn van dat dat rechtse kabinet er nu echt lijkt te komen⦠het zat er natuurlijk wel aan te komen, maar toch. Vind het echt een bijna vervreemdend idee dat elke partij in het kabinet een totaaaal andere visie heeft dan ik op de meeste onderwerpen Hoorde net al even langskomen: zsm weer 130 op de snelweg, boerenbelangen, etc. Voelt echt alsof we weer 10 stappen terug gaan zetten. Vind het heel zorgelijk en word er echt best onrustig van, meer mensen last van?
Ik verdring het want er is nu toch niks meer wat ik eraan kan doen. Kop in het zand en hopen dat we gauw 4 jaar verder zijn
Het is ook echt schijnpolitiek/korte termijn politiek
Die 130 regel is toch door de VVD ooit bedacht volgens mij? En waar willen ze dan stikstofuitstoot mee gaan verminderen, ik denk niet boeren
Net zoals lagere eigen risico die juist gaat zorgen voor hogere zorgkosten wss etc
Of dat dit niet 4 jaar duurt maar maximaal een jaar. En hopelijk zien mensen dan dat er allemaal valse beloftes zijn gedaan. (Ik mag ergens op hopen toch?)
Ik merk dat het mij inmiddels minder doet dan met de verkiezingsuitslag. Ik geef ze een half jaar. Hoop dat ze niet te veel schade aanrichten in dat half jaar.
Ik vind die live blog van nu.nl wel komisch :ā)
Lekker fotoās plaatsen van wat welke partij heeft besteld, zelfs de salade krijgt een aparte post.
Ja, jaaa want dit is echt belangrijk!!!
Ja ik vind het zo lastig te begrijpen want deze mensen zijn echt niet allemaal achterlijk. Het zijn samen allemaal hele slimme mensen en toch zeggen ze zulke domme dingen.
Ja ook hier heb ik best wel veel twijfels over⦠vooral het allemaal. Maar er zitten ook slimme mensen tussen inderdaad die blijkbaar allemaal heel korte termijn gedreven zijn. En al klapt het snel; in Sophie en Jeroen werd net gezegd; je kunt in heel korte tijd veeel afbreken en dat bouw je niet zomaar weer op. Bovendien is de toon gezet nu het genormaliseerd wordt dat er zoān rechts kabinet is, dus wellicht wordt het alleen nog maar erger
Iedereen kan in de politiek, daar hoef je niet per se slim voor te zijn of een opleiding voor hebben gevolgd
Mensen kunnen ook nog slim en boosaardig tegelijk zijn.
Ben net een kwartier wakker en nu al helemaal opgefokt na het lezen van het nieuws. Die plannen?? Wat een stel clowns bij elkaar. Het is bijna knap hoe je op al die onderwerpen gewoon precies het tegenovergestelde kan doen van wat logisch/onderbouwd/goed voor mensen of de wereld zou zijn. Zo fucking deprimerend