Dit gaat echt weer volledig escaleren.
Naar en walgelijk mannetje is het zeker maar dit is ook niet de manier.
Hahahahaha ik dacht ik hou het nog netjes
De schutter lijkt ook op beeld te staan waarschijnlijk. Een oude witte man. Ben benieuwd of hier een âleftistâ frame op wordt geplakt of dat het zo wordt gelaten, omdat hij geen minderheid is/oogt.
Hij is dood
Waar zie je dit?
Deze uitspraak kan ik dan weer beter hebben dan dat mensen zeggen dat in de basis abortus moord is, maar in de gevallen die zĂjÌ goedkeuren mĂĄg het ineens wel. Bij dat laatste zie je dus abortus wel als een mogelijkheid en medische zorg. Het gaat naar mijn idee dan niet meer over het zogenaamde beschermen van een foetus, maar eerder om macht te willen uitoefenen op zwangeren.
Dit nare wezen heeft (=op wikipedia leeft hij nog) dan ergens nog een soort principes. Al had zijn moeder hem beter kunnen laten aborteren.
(Ik hoop dat ik mijn gevoel zo goed over breng. Merk dat ik het lastig vind het te omschrijven)
Ik keek even op zijn insta story en hij heeft het 7 uur geleden nog over Iryna, die oekraiense vrouw die neergestoken is in amerika 22 augustus
Wel best ziek dat hij wordt neergeschoten paar uur later.
Bijvoorbeeld als het je minnares is die zwanger is hahaha
Hoezo wat is het verband
Nee er is geen verband, meer een raar toeval dat hij over een brute moord praat en 3 uur daarna ofzo, wordt neergeschoten.
Buiten dat ik het verband wat jij maakt niet zie, heb ik deze video ook naar mij toegesmeten gekregen op twitter.
Heel naar weer. NIEMAND doet iets. Ze laten haar helemaal aan haar lot over. Zo naar
Ik volg hem niet, maar ik denk dat hij met regelmaat over dit soort incidenten post.
Waarbij het slachtoffer wit is en de dader niet wit is bedoel ik dan.
Ja dat zal ook natuurlijk.
Zie inderdaad ook walgelijke verhalen op twitter over white lives matter.
De beelden die online staan zijn geknipt hÚ, je ziet haar tot het moment dat het mes neerkomt en daarna zie je hem verderop in de volgende coupé met bloedsporen. Ze is wel geholpen door mensen om haar heen, maar met mes wonden in je hals heb je weinig tijd over het algemeen dus ze konden weinig doen. De mensen op de beelden zitten een stuk verder weg. Die mensen hebben niet gezien wat er is gebeurt en op dat moment nog geeeen idee behalve dat hij bloed aan het lekken is. Bovendien is Amerika gewoon echt veel gevaarlijker dan Nederland qua het aantal mensen dat daar hoognodig psychologische hulp nodig heeft en zijn mensen daar in de metro echt gewend niet te engagen met gedrag van mogelijk gekke mensen.
Overigens had de dader zelf eerder 911 gebeld omdat hij voelde dat het mis ging met zijn mental health maar ipv hulp werd hij gearresteerd voor wrongful 911 calling en daarna weer naar huis, illustreert ook wel hoe het daar gaat.
Ah deze achtergrond wist ik niet. Eens dat de gezondheidszorg een schrijnende situatie is!!
Ik denk dat ik toch een andere video heb gezien, waar je hem op haar ziet insteken tot het punt dat ze op dr grond ligt. En daar ook even alleen blijft liggen. Wellicht is het nog steeds geknipt hoor!
Ik hoop dat ze beter is geholpen en niet alleen bleef zoals ik het eerst heb opgevat.
Trump heeft net op Truthsocial gezegd dat ie dood is
Ik ben (uiteraard) geen Kirk fan, maar blijf zoân politieke moord toch altijd wel heel heftig en schokkend vinden.
Net ook gezien. Echt naar en bijna surrealistisch. Niemand doet iets, pas na een paar minuten zie je beweging komen. Weet nou niet of het shock is van mensen of omdat ze bang zijn. Maar echt heel vreemd om te zien.
Zou het niet gewoon pure angst zijn? Hij loopt daar nog rond met fat mes. Ik was iig niet er heen gegaan om te helpen gok ik.
Ja vandaar dat ik ook zei; zal waarschijnlijk shock / angst voor de dader zijn. Maar ziet er gewoon heel naar uit.
Je zou denken; paar mensen staan samen op en proberen die dader dan te overmeesteren / tegen de grond aan te smijten. Maar zal wel heel naĂŻef zijn.