Nieuws, actualiteit en politiek #5

Haha doe niet zo overdreven ik reageer op Issa die mij meid noemt, dus stel je niet aan

3 likes

Oh vandaar dat je meervoud gebruikt. Maar wederom bedankt voor het bevestigen van mijn punt.

4 likes

Soms is het beter je bek te houden :roll_eyes:

4 likes

jij mag mij best meisje noemen hoor zeker als ik jou meid noem, maar je noemt in één adem volwassen, hooggeschoolde, intelligente vrouwen die meer moeite dan uiteindelijk waard blijkt stopten in inhoudelijke en voor jou speciaal versimpelde reacties typen ‘een leger meisjes’ terwijl je zelf niets meer bij te dragen hebt dan holle principekwesties en platte beledigingen. wel kirk style inderdaad!

3 likes

Hou eens op, je bent nu over toon aan het discussiëren en dat voegt niks toe aan de discussie en dit topic in het algemeen. Ik tag jou omdat je sinds je post over gele schoenen al niks inhoudelijks meer hebt gepost

9 likes

Jongens stop eens met ruziemaken want de avrotros heeft hun ruggengraat gevonden en we doen niet meer mee aan het songfestival!!!

Tenzij dat ene land zich terugtrekt (doen ze niet) of EINDELIJK verbannen wordt (kleine kans).

135 likes

Ja hopen dat ze die echt gevonden hebben en niet geleend.

Ben benieuwd wat dit gaat opleveren gezien er meer landen zijn.

6 likes

heeft hij nooit eerder dit soort gedrag vertoond of van die red pill opmerkingen gemaakt? of praatten jullie daar nooit over?

3 likes

Dit is het nieuws topic, niet persoonlijke verhalen. Bovendien hebben we geeeen idee wie ‘hij’ is en is dit echt een teringlang verhaal.

9 likes

En om eerlijk te zijn, interesseert het me ook totaal niet dat een willekeurige incel zijn true colors heeft laten zien.

13 likes

Nee idd, blij dat ik direct memes over zijn dood kreeg van mijn mannelijke vrienden.

4 likes

Het lijkt er nu dus op dat Kirk is doodgeschoten door een jongere uit een andere extreem rechtse groep, die Kirk niet rechts en conservatief genoeg vonden? Ze zijn elkaar aan het afknallen? Wilde jaren dit.

35 likes

Ja dit is gewoon een turf war tussen incels dus
 Morgen wordt er niet meer over gesproken.

7 likes

Hopelijk is dit heel inspirerend (of krijg ik nu ook de moraalridders over me heen)

10 likes

Die gouverneur van Utah die live op tv zegt dat hij gebeden heeft dat de schutter iemand uit een ander land zou zijn. Hij was zo teleurgesteld dat de schutter “een van hen was”

9 likes

Hij is wel
 eerlijk

16 likes

Republikeinen weten het uiteindelijk toch wel te framen als de schuld van links.

4 likes

Neejoh is alweer oud nieuws nu blijkt dat ze er niets mee kunnen

5 likes

Aah gelukkig, loop ook achter inderdaad want volg het niet op de voet.

Charlie Kirk was 13 jaar lang de man achter een van de meest invloedrijke propagandamachines. Zijn extreem-rechtse denkbeelden zijn mede daardoor steeds meer mainstream geworden en er worden steeds meer mensenrechten afgepakt. Ik zie al jaren minstens wekelijks een filmpje van hem waarin hij de meest vreselijke dingen zegt, toenemend in populariteit. Bijvoorbeeld tegen een zwarte vrouw dat slavernij beter voor haar was, of tegen een scholier die een school shooting heeft overleeft dat het jammer is dat hij een trauma heeft maar dat hij doden voor lief neemt als dat betekent dat wapenbezit mag blijven bestaan. Deze gedachten zijn genormaliseerd en leiden tot veel geweld tegen allerlei verschillende onschuldige groepen.

Kirk is waarschijnlijk doodgeschoten door een groyper, een jonge man die geradicaliseerd is door mensen zoals Kirk. Hij vond waarschijnlijk dat Kirk niet rechts genoeg was. Maar wie zijn de afgelopen dagen bedreigd? Dat zijn hoofdzakelijk HBCU’s en trans personen geweest. Hij ging altijd “netjes in debat” en “zegt gewoon wat hij vindt”, maar hij heeft ook letterlijk een watchlist gemaakt van docenten waarmee hij het oneens is. Deze mensen worden al jaren bedreigd.

Ik denk dat vrijwel iedereen die in dit topic om zijn dood lacht tegen wapenbezit is. We zien elke dag onschuldige mensen het slachtoffer worden van wapengeweld, als het aan ons lag zou wapenbezit verboden zijn. Jij hoeft er niet om te kunnen lachen, maar ik vind het een opluchting dat eindelijk een keer niet een keer een onschuldig kind het slachtoffer is geworden maar juist de man die een van de grootste schakels in het probleem is. Daar kan ik zeker cynisch om lachen

76 likes