Als je echt wilt lachen kun je beter het jank filmpje van Els rechts bekijken op Twitter
Heel internet? Ik kan precies niks vinden als ik (goed) zoek.
https://www.reddit.com/r/Fauxmoi/s/DWndG8rQRU
Op dit filmpje van gisteren zie je zijn rechtermondhoek hangen. Het wijst op dat hij recent een beroerte heeft gehad.
De reactie op Charlie Kirks dood was flink bewerkt, men denkt dat meerdere takes aan elkaar zijn geplakt, dus hij kan niet meer 4 minuten achter elkaar praten. Mensen denken aan een AI-gegenereerde video, anderen aan de take-splicing.
https://www.reddit.com/r/trump/s/a4cmNoXvlt
Rond 0:18 zie je de achtergrond en de handen van Trump vreemd veranderen.
oeh wow, groot verschil tussen deze 2 videos. hij valt zowat in slaap bij die eerste, en inderdaad die mondhoek is wel overduidelijk.
Wow idd ja! In de bovenste video lijkt ie wel een kasplantje
Die onderste lijkt zwaar op AI idd, jeetje.
Kan me voorstellen dat gebeurtenissen zoals Kirk zijn fragiele gezondheid ook niet helpen.
One can only hope 🥹
Dit maakt me echt zo fucking boos, vooral dat stukje "President Trump is vastbesloten om de levens te beschermen van ongeboren kinderen overal ter wereld.“ Deze man geeft geen ene flikker om iedereen in zijn eigen land die niet wit is, maar ongeboren baby’s in landen met een niet-witte bevolking zouden hem wat kunnen schelen??? Mag toch hopen dat echt niemand deze bullshit gelooft, die man wil niks anders dan macht over vrouwen uitoefenen.
Ja en sowieso anticonceptiemiddelen als abortusmidden gaan afdoen? Ben echt woest. Ook dat zoveel organisaties en zelfs de Belgische overheid dit heeft tegen proberen te houden en het gewoon nutteloos is geweest. Doodeng.
Ja het deed me goed te lezen dat van alle kanten geprobeerd is dit tegen te houden, maar verder echt diep en diep triest
Dit maakt me echt zo kwaad en verdrietig.
Late reactie maar ik ben gewoon verbaasd hoe zeker je bent van je mening als je zo’n complexe zaak wil samenvatten als ‘gewoon debiel’ zonder kennis van enige details, da’s toch wel erg snel klaar?
Zou een website met een teller voor moeten zijn, om bij te houden wat DIE types aanrichten.
zit je je nou al 24 uur af te vragen wat ik in mijn eerste reactie op jou nou eigenlijk bedoelde omdat je blijkbaar ook niet contextueel kan lezen?
is niet erg hoor maar ik zou een lesje taal en meteen wat research naar charlie kirk en geschiedenis in het algemeen aanraden in plaats van verder te proberen te discussiëren
Haha please je voelt je zo verheven
ik wil je eraan herinneren dat jij, zonder enige achtergrondkennis, je kwam mengen in iets over een vreselijk, vreselijk mens die in Amerika vreselijke, vreselijke dingen vertegenwoordigt en bewerkstelligt, waar je blijkbaar niets over weet, en mensen kwam veroordelen omdat jij principieel vind dat je niet mag lachen om iemands dood. en vervolgens alleen maar sarcastische reacties geeft en blijkbaar niet eens begrijpt wat ik bedoel, ook wanneer ik en anderen nog het geduld hebben om het uit te leggen, maar toch blijft proberen mij persoonlijk te beledigen.
als dat niet vanaf een plek van verhevenheid en privilege komt weet ik het ook niet meer.
Ik ben tegen politieke moord en is niet iets om te lachen, ik had ook niks met Pim fortuin maar vind het ook niet goed dat hij is vermoord. Maar hier wordt gedaan alsof je moet lachen omdat je het niet eens bent met zijn gedachtegang etc
nou het is heel duidelijk dat je een leeslesje nodig hebt lieve meid want dat wordt precies nergens gezegd.
Oh jawel hoor als je het niet eens bent hier met de meest populaire mening krijg je gelijk een leger van meisjes zoals jou op je af
haha oke ja dit is altijd wel de laatste wanhoopspoging in discussies hier hè, alles gooien op pestgedrag en ‘een populair groepje’. succes met jezelf doei!