Nieuws, actualiteit en politiek #5

Jij ook succes met je leven!

5 likes

Zo typisch dat jij precies de enige bent hier die niks inhoudelijks toevoegt aan de discussie en dan ook nog met zo’n denigrerende term komt.

Als je niks anders kunt in een discussie dan volwassen vrouwen meisjes noemen, zit je misschien niet eens zo ver af van dat gedachtegoed waarvan je beweert dat je het er niet mee eens ben.

30 likes

Haha doe niet zo overdreven ik reageer op Issa die mij meid noemt, dus stel je niet aan

3 likes

Oh vandaar dat je meervoud gebruikt. Maar wederom bedankt voor het bevestigen van mijn punt.

4 likes

Soms is het beter je bek te houden :roll_eyes:

4 likes

jij mag mij best meisje noemen hoor zeker als ik jou meid noem, maar je noemt in één adem volwassen, hooggeschoolde, intelligente vrouwen die meer moeite dan uiteindelijk waard blijkt stopten in inhoudelijke en voor jou speciaal versimpelde reacties typen ‘een leger meisjes’ terwijl je zelf niets meer bij te dragen hebt dan holle principekwesties en platte beledigingen. wel kirk style inderdaad!

3 likes

Hou eens op, je bent nu over toon aan het discussiëren en dat voegt niks toe aan de discussie en dit topic in het algemeen. Ik tag jou omdat je sinds je post over gele schoenen al niks inhoudelijks meer hebt gepost

9 likes

Jongens stop eens met ruziemaken want de avrotros heeft hun ruggengraat gevonden en we doen niet meer mee aan het songfestival!!!

Tenzij dat ene land zich terugtrekt (doen ze niet) of EINDELIJK verbannen wordt (kleine kans).

127 likes

Ja hopen dat ze die echt gevonden hebben en niet geleend.

Ben benieuwd wat dit gaat opleveren gezien er meer landen zijn.

6 likes

heeft hij nooit eerder dit soort gedrag vertoond of van die red pill opmerkingen gemaakt? of praatten jullie daar nooit over?

2 likes

Dit is het nieuws topic, niet persoonlijke verhalen. Bovendien hebben we geeeen idee wie ‘hij’ is en is dit echt een teringlang verhaal.

9 likes

Ik weet dat Spanje zich iig al teruggetrokken had vd week… En waren verhalen over Ijsland oa, maar dat was nog niet bevestigd geloof ik! Ik hoop iig op een veel grotere boycot, al is het treurig dat dat ervoor nodig is om zo’n organisatie mísschien de ogen te doen laten openen. Je zou zeggen dat vorig jaar al duidelijk genoeg was dat niemand op hen zat te wachten. Maar nee, toen gingen zij vlaggen verbieden, boe-geroep censureren etc. :upside_down_face:

2 likes

Hij lijkt echt in korte tijd ineens zo’n switch te hebben gemaakt. Hij was zelf eerst ook links. Zegt ie zelf ook, maar ‘zijn ogen zijn inmiddels geopend’. Dat zou bij mij ook nog wel gaan gebeuren… Want de naïviteit die ik heb had hij eerder ook blabla. Maar hij is inmiddels wijzer, ziet nu hoe het écht zit. Etc, etc.

Vandaar dat ik er ook van schrok. Ineens zo’n waterval aan (radicaal) rechts gedachtegoed.

2 likes

En om eerlijk te zijn, interesseert het me ook totaal niet dat een willekeurige incel zijn true colors heeft laten zien.

13 likes

Nee idd, blij dat ik direct memes over zijn dood kreeg van mijn mannelijke vrienden.

4 likes

Nou heb het verwijderd hoor. Want was indd geen nieuws maar eigen ervaring met iemand. En ben er ook totaal niet rouwig om, want ben iemand die er zo instaat liever kwijt dan rijk.

4 likes

Het lijkt er nu dus op dat Kirk is doodgeschoten door een jongere uit een andere extreem rechtse groep, die Kirk niet rechts en conservatief genoeg vonden? Ze zijn elkaar aan het afknallen? Wilde jaren dit.

35 likes

Ja dit is gewoon een turf war tussen incels dus… Morgen wordt er niet meer over gesproken.

7 likes

Hopelijk is dit heel inspirerend (of krijg ik nu ook de moraalridders over me heen)

10 likes

Die gouverneur van Utah die live op tv zegt dat hij gebeden heeft dat de schutter iemand uit een ander land zou zijn. Hij was zo teleurgesteld dat de schutter “een van hen was”

7 likes