Hij is wel… eerlijk
Republikeinen weten het uiteindelijk toch wel te framen als de schuld van links.
Neejoh is alweer oud nieuws nu blijkt dat ze er niets mee kunnen
Aah gelukkig, loop ook achter inderdaad want volg het niet op de voet.
Charlie Kirk was 13 jaar lang de man achter een van de meest invloedrijke propagandamachines. Zijn extreem-rechtse denkbeelden zijn mede daardoor steeds meer mainstream geworden en er worden steeds meer mensenrechten afgepakt. Ik zie al jaren minstens wekelijks een filmpje van hem waarin hij de meest vreselijke dingen zegt, toenemend in populariteit. Bijvoorbeeld tegen een zwarte vrouw dat slavernij beter voor haar was, of tegen een scholier die een school shooting heeft overleeft dat het jammer is dat hij een trauma heeft maar dat hij doden voor lief neemt als dat betekent dat wapenbezit mag blijven bestaan. Deze gedachten zijn genormaliseerd en leiden tot veel geweld tegen allerlei verschillende onschuldige groepen.
Kirk is waarschijnlijk doodgeschoten door een groyper, een jonge man die geradicaliseerd is door mensen zoals Kirk. Hij vond waarschijnlijk dat Kirk niet rechts genoeg was. Maar wie zijn de afgelopen dagen bedreigd? Dat zijn hoofdzakelijk HBCU’s en trans personen geweest. Hij ging altijd “netjes in debat” en “zegt gewoon wat hij vindt”, maar hij heeft ook letterlijk een watchlist gemaakt van docenten waarmee hij het oneens is. Deze mensen worden al jaren bedreigd.
Ik denk dat vrijwel iedereen die in dit topic om zijn dood lacht tegen wapenbezit is. We zien elke dag onschuldige mensen het slachtoffer worden van wapengeweld, als het aan ons lag zou wapenbezit verboden zijn. Jij hoeft er niet om te kunnen lachen, maar ik vind het een opluchting dat eindelijk een keer niet een keer een onschuldig kind het slachtoffer is geworden maar juist de man die een van de grootste schakels in het probleem is. Daar kan ik zeker cynisch om lachen
Hebben jullie de memorial voor Charlie Kirk van Candace Owens ook gezien? Ik wist niet dat zij zulke goede vrienden waren
Meer bewijzen van wat we allang wisten, maar een gruwelijk stuk over Gaza.
Tuurlijk zijn ze vrienden. Ze opereren in exact dezelfde demographic
Die turning point serie van hem deden ze ook samen
Vind het wel altijd grappig als mensen als Candice of bij ons Thierry een goed Israël standpunt hebben maar daar via een bizarre haat gevulde route op zijn gekomen.
Kirk was wel pro dat land toch? Want die andere incel extreem rechtsen zijn dan weer fel tegen, Maargoed kennelijk was dat voor hun dan geen belangrijk punt?
Het is ook echt heel moeilijk voor die types om te kiezen tussen moslimhaat en jodenhaat
Edit: o ik lees nu dat er nieuwe complottheorieën onderliggen! We’ve come a long way baby
De schaamte voorbij echt, bizar
Ik ben zo FUCKING blij dat het een extreemrechtse idioot is en niet een transgender immigrant oid. Nu kunnen ze de moord in elk geval niet spinnen (al zie ik ze dat alsnog wel doen)
Die hardcore Christenen zijn juist extreem zionistisch
En extreemrechts antisemitisch
Hoe kom je aan deze informatie? Voelt voor mij nogal uit de lucht gegrepen en 1 grote aanname die je met stelligheid verkondigd.
Ze zegt hier tot twee maal toe ‘waarschijnlijk’
Joh!
De boodschappen op de kogelhulzen zijn echt 4chan memes. Bijvoorbeeld “Notices bulges OwO what’s this?” is een furry meme. Memes en trolling zijn echt groyper dingen.
En Charlie Kirk was een groot target van groypers omdat zij hem fake rechts en “te woke” vonden. Hier is een artikel uit 2019 wat hier over gaat wat het best goed uitlegt: Charlie Kirk ‘s Culture War Tour and the Groyper trolls
Plus als je als republikein een andere republiek dood schiet moet je wel extreem rechts zijn, wat groypers dus zijn.
Uiteraard is het speculatie maar niet echt uit de lucht gegrepen.
Het enige is dat groypers meestal jonge christelijke rechtse mannen zijn en Tyler was mormoon