Het erge is ook nog dat die grote kleuter die de baas is van Amerika hier ook nog heel gevoelig voor is.
omg elke x als hier veel posts zijn hoop ik dat hij dood is kutzooi
Heftig he, dit. Echt heel zorgwekkend allemaal. Las ook dat de aflevering van south park deze week niet uitgezonden wordt omdat hij niet op tijd af zou zijn, maar dat is natuurlijk ook super dubieus nu…
Het is hierbij mijn doel om dit in een werkmail te gebruiken
Hahaha ja ik voor de klas
Is mental health onderwijs ![]()
Beetje oud nieuws, maar ik vind het dan weer zo classic dat het een oude witte in pak geklede man is die het eerste gratis abonnement krijgt.
Ik vind het wel schattig, die man is al 70 jaar lid van de Bibliotheek.
Echt idd, hou es op te zaniken.
Dat vind ik dan wel weer leuk! Stond niet bij dit artikel.
@Jumpsuit lol dat juist jij dit zegt
Moet ik naar de bieb gaan?
Dat is nooit een slecht idee

Gaat nu lekker keihard regenen, laat ze lekker snel optyfen. Was in de stad, maar ben maar naar huis gegaan, omdat ik me (poc) toch onprettig voel met hordes neo-nazi’s in de buurt.
Dit is toch ook godgeklaagd, zelfs de extreemrechtse Italiaanse regering vangt Gazaanse kinderen op maar Nederland niet
Sorry ik ben op Twitter ff aan het zoeken naar dat protest in Den Haag, maar ze staan met een vlag met Pim Fortuyn (who cares is al 30 jaar dood man) en Charlie Kirk erop ![]()
Ze hebben ook allemaal een skinny aan en dan een enorme zwarte hoodie en ja sorry maar ze zijn stuk voor stuk echt kklelijk, vind dat altijd zo opvallend. Van die grijze doorrookte huiden, dikke buiken, allemaal kaal, vrouwen met van dat dunne lijzige haar.
Dat je denkt, nou doe mij de omvolking dan maar, knapt het straatbeeld van op.
Wat een loooosers. En antifa intussen als terroristen aangemerkt. Top
Wat grappig zeg: 1500 man aanwezig en volop geweld bij de trotste Nederlanders, tegen ‘onze’ politie ook nog.
150.000, letterlijk honderd keer zoveel mensen, aanwezig tijdens de Rode Lijn en in totaal NUL Incidenten gemeld.
Wat kunnen we daaruit concluderen?
Dat antifa een gevaarlijke terroristische organisatie is die we moeten verbieden natuurlijk.