Zijn er mensen die denken dat dit echt is? ![]()
Welke 22 jarige zegt ook vehicle ipv car?
Blijkbaar de journalisten bij BBC news ![]()
Die heeft zeker inspiratie opgedaan tijdens zijn bezoek aan VK.
Ik zat me gisteren ook dood te ergeren aan het journaal over het bezoek van Trump aan Engeland. Dat ging heel erg over hoe ze hem een leuk bezoek konden geven en hij in een goed humeur zou zijn, en dan hadden ze helemaal hun mooiste vliegtuigen een show laten geven zodat die volwassen kleuter misschien geen handelsverbod ofzo zou afkondigen. Echt zo’n verhaal van kijk maar naar de mooie vlieg-vlieg!! Wat gaan ze hard hè wow!!! En dit is nu onze internationale politiek.
Het erge is ook nog dat die grote kleuter die de baas is van Amerika hier ook nog heel gevoelig voor is.
omg elke x als hier veel posts zijn hoop ik dat hij dood is kutzooi
Heftig he, dit. Echt heel zorgwekkend allemaal. Las ook dat de aflevering van south park deze week niet uitgezonden wordt omdat hij niet op tijd af zou zijn, maar dat is natuurlijk ook super dubieus nu…
ik krijg hier echt een tia, een dissociatieve aanval, en een existentiele crisis inéén van
wat is er mis met de mensheid echt laat de fucking zon en maan en de aarde met rust aub. EN WAAROM MOGEN walgelijke witte jongetjes met 0 respect voor de natuur of de mensheid dit zomaar doen met genoeg geld??? wie bepaalt dit!!!
deze vent lijkt me sowieso insane echt wat de heeellll
Het is hierbij mijn doel om dit in een werkmail te gebruiken
Hahaha ja ik voor de klas
Is mental health onderwijs ![]()
Beetje oud nieuws, maar ik vind het dan weer zo classic dat het een oude witte in pak geklede man is die het eerste gratis abonnement krijgt.
Ik vind het wel schattig, die man is al 70 jaar lid van de Bibliotheek.
Echt idd, hou es op te zaniken.
Dat vind ik dan wel weer leuk! Stond niet bij dit artikel.
@Jumpsuit lol dat juist jij dit zegt
Moet ik naar de bieb gaan?
Dat is nooit een slecht idee