Nieuws, actualiteit en politiek #5

:face_vomiting::face_vomiting: ik fiets helemaal relaxed vanaf mn volkstuin naar huis via dh centraal/malie en ik kom hele stoeten mensen tegen die, zoals ik me toen herinnerde, naar malieveld gingen om te demonstreren tegen immigratie en shit. nederlandse vlaggen bij zich enzo en natuurlijk allemaal wit en blond.
ben er helemaal misselijk en verdrietig van. moest best een stuk langs ze maar ik werd met de seconde ziedender en tegen het einde aan kon ik een ā€˜kanker nazi’s’ schreeuwen niet meer onderdrukken maar dat soort beledigingen boeien die mensen toch allemaal niet meer. echt gatverdamme. ben er echt een beetje van aan het huilen en helemaal misselijk, fucking duistere energie, zo’n hele stoet blonde witte enge soldaatjes. helemaal trots dat ze met zijn allen even gaan white power’en.

38 likes

Gaat nu lekker keihard regenen, laat ze lekker snel optyfen. Was in de stad, maar ben maar naar huis gegaan, omdat ik me (poc) toch onprettig voel met hordes neo-nazi’s in de buurt.

9 likes

Dit is toch ook godgeklaagd, zelfs de extreemrechtse Italiaanse regering vangt Gazaanse kinderen op maar Nederland niet

30 likes

Sorry ik ben op Twitter ff aan het zoeken naar dat protest in Den Haag, maar ze staan met een vlag met Pim Fortuyn (who cares is al 30 jaar dood man) en Charlie Kirk erop :joy:

Ze hebben ook allemaal een skinny aan en dan een enorme zwarte hoodie en ja sorry maar ze zijn stuk voor stuk echt kklelijk, vind dat altijd zo opvallend. Van die grijze doorrookte huiden, dikke buiken, allemaal kaal, vrouwen met van dat dunne lijzige haar.

Dat je denkt, nou doe mij de omvolking dan maar, knapt het straatbeeld van op.

45 likes

dat ze met die regen maar net zo koud worden als hun harten. en de treinen allemaal uren niet meer rijden en ze verkleumd en verregend moeten wachten en 5 weken griep krijgen

en kanker allemaal de pestkanker voor ze!!

14 likes

HAHA

29 likes

Wat een loooosers. En antifa intussen als terroristen aangemerkt. Top

8 likes

Wat grappig zeg: 1500 man aanwezig en volop geweld bij de trotste Nederlanders, tegen ā€˜onze’ politie ook nog.

150.000, letterlijk honderd keer zoveel mensen, aanwezig tijdens de Rode Lijn en in totaal NUL Incidenten gemeld.

Wat kunnen we daaruit concluderen?

73 likes

Dat antifa een gevaarlijke terroristische organisatie is die we moeten verbieden natuurlijk.

26 likes

Ja joh, ik had laatst ook dit contrast gescreenshot:

Teringlijers.

wtf en nu lekker verder vernielen en relschoppen op het bouwterrein van binnenhof? leipos

ik zie een filmpje op nu dat ze bij plein heel rustig die hekken aan het verwijderen zijn? waar is de politie dan

1 like

Doodeng dit soort volk

3 likes

Dat alles aan de asielzoekers ligt :upside_down_face:

1 like

PrƔchtig dat die eencellige Mongolen met een Forum voor Democratie vlag aan het zwaaien zijn tƩrwijl ze op beeld ramen van het D66 kantoor ingooien.

Zal Thierry vast blij mee zijn zo vlak voor de verkiezingen

12 likes

Dat we beter een soort uitzetbeleid voor dit soort lui kunnen invoeren. Lekker naar gaza uitzetten ofzo.

2 likes

kwam net op twitter een filmpje van die Els Rechts tegen dat Wilders en Thierry hadden afgezegd om te komen spreken en dat kwam volgens haar zogenaamd door de ā€˜dreiging’ van antifa :joy: maar fvd en pvv hadden natuurlijk allang ingecalculeerd dat het daar uit de hand ging lopen en ze willen natuurlijk nog wel een beetje de schijn hooghouden van beschaafd en zich niet direct associeren met gewelddadige neo nazi’s. maar hopelijk doet de rest van Nederland dat gewoon lekker wel :smiling_face_with_three_hearts: u reap what you sow!!

8 likes

Wat is dat voor een gek mens ook? Ik ging haar twitter ook eens bekijken en ā€œde grootste fascisten zijn linkse mensenā€. Ok, maar dan ben jij als rechts persoon dus tegen hen? Dus… je bent anti fascisten… duss antifa dusss nu ook een terrorist?

Edit: en dan is zelfs Geert Wilders klaar met je vechtende knaapjes

Ik denk ook dat die meid verwacht had dat ze er zouden komen, omdat ze echt helemaal fan is van Geert en Thierry. Maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik weet niet wat ze verwacht had, maar volgens mij was ze echt mega naĆÆef dat het zo uit de hand zou gaan lopen. Misschien gaan der ogen open na dit alles

3 likes

nee joh natuurlijk niet. ze gooien het allemaal op antifa en politie die provoceert en geweld lokt geweld uit en mensen zijn het gewoon zo zat en strijden voor hun land!!! we staan niet achter het geweld maar we snappen het wel want we zijn zo onderdrukt door links!! de dingen die ze belachelijk maken als de mensen die zij zelf proberen te onderdrukken uit de bocht vliegen.
zag ook al posts dat de reden dat de rode lijn protesten vreedzaam verliepen kwam omdat links de politie in de greep heeft en bij deze demo was de politie uit het niets agressief dus daarom is dit gebeurd. ze draaien toch alles wel zo dat het de schuld is van links en antifa. want de echte fascisten zijn immers links!!

11 likes