Ja wss, ik denk dat ze nu eerst huilend een tiktokje op gaat nemen. Ik kan zulke types toch niet begrijpen hoe ze het voor elkaar krijgen om zo te denken en om zoiets te gaan organiseren
Er stapte net een groep van deze mannen over op Utrecht centraal maar het waren echt zulke kansloze kneusjes. Allemaal gehuld in dezelfde zwarte hoodies al zwaaiend met een grote vlag.
Ja ik zei ook al als we deze gasten nou allemaal eens uitzetten, ik denk dat Nederland daar lekker van opknapt.
Die Els Rechts meent nu dat de rellen door undercover Antifa leden veroorzaakt is. Ah ja, natuurlijk.
Wie is die hele meid ook. Ze komt ontzettend naief over.
die els rechts is ook zo eng al heel lang op twitter. ze begon als els pvv maar toen kreeg ze een crush op thierry dus nu els rechts. ze is ook tegen geweld en alles als het om charlie kirk gaat maar zelf wenst ze wel sylvana simons dood. raar figuur
āNederland word kapot gemaakt door asielzoekers!!! Kom, we slopen de boelā
Wat mij betreft trek je de stempas van deze mensen voor 10 jaar in ![]()
Is ze niet. Els is gewoon een van de vele vrouwelijke ophitsers om Nederlands far right heen, ze is niet slim/knap genoeg om Eva Vlaardingerbroek te zijn, maar ook echt niet naĆÆef. Je mobiliseert niet zomaar vanuit 6.000 volgers, 10k aan crowdfunding en 1500 mensen zonder door te hebben uit welke hoek die mensen komen.
Ik heb dus jaren terug toen ik zelf nog actief was op Twitter een parodie-account op haar gemaakt (els links uiteraard) maar ik weet mān wachtwoord niet meer en ook niet welk emailadres, dus kan ook geen nieuw wachtwoord aanvragen :ā)
Dat zoān oude witte man doodleuk zegt dat alle vrouwen en meisjes worden verkracht door asielzoekers⦠ik weet niet hoor maar ik zou als vrouw geen stap zetten in de richting van het soort mannen dat daar in hun skinny jeans staat.
Ja, ze is een Christen, dat is hun ding.
Maar eronder zit wel een geniepig iemand hoor.
oh ze dat dus op EGF
Die Horst Wessel-esque begrafenis van Charlie Kirk is ook doodeng zeg.
Zo ik word al plaatsvervangend bang voor die jongen en zān cameraman tijdens dit filmpje, die hebben nog geluk gehad dat niemand ze heeft belaagd.
Echt fuck dit, terwijl je helemaal niets bereikt hebt gaan lopen zielepoten. En wat is Prometheus toch echt een shit uitgeverij
lol 224 paginaās???
het is nu wel tijd om mijn kant van het verhaal te vertellen.ā
Tijdens haar ministerschap had zij haar kant van het verhaal ook kunnen vertellen, maar Faber zegde een aan de Telegraaf toegezegd interview af en weigerde daarna alle interviewverzoeken.
![]()
vertaling: ik wil een monoloog kunnen houden zonder kritische/goede vragen die ik niet kan beantwoorden en dan weer voor lul sta
En ondertussen flink cashen ![]()
Had niet anders verwacht van Prometheus