Nieuws, actualiteit en politiek #5

Heb nog nooit in de sub gekeken, kijk alleen naar trash celebrity nieuws haha.

Is dat ook niet superrechts en vol jonge incels zoals ik zou vrezen?

1 like

Hallo waarom alleen Reddit, wanneer komen de politici naar ff?

16 likes

/r/thenetherlands is redelijk links, maar je hebt ook nog /r/netherlands en /r/nederlands en daar is het heel erg wisselend

Volgens mij wordt /r/thenetherlands vooral beter gemodereerd

5 likes

r/netherlands zit alleen maar vol zure expats en r/nederlands is soms wel chill maar ook heel veel racisme en bangmakerij. Vind het nog steeds wel een goede sub om in de gaten te houden soms want de mensen daar zijn nog wel redelijk in staat om hun mening te formuleren (wel echt boven feesboek niveau) ongeacht wat ze stemmen, en dan vind ik het wel interessant om te zien wat hun drijfveren zijn. Vaak nog steeds racisme en bangmakerij, maar dan heb ik het idee dat ik in ieder geval een korte blik buiten mijn bubbel kan werpen lol

7 likes

Ja d66 waar is me check van twee verkiezingen geleden?!?!? Heb toch zeker 30 mensen omgeluld.

3 likes

https://archive.ph/RlGFo

Marco’s wekkers houden flat al maanden wakker: ‘Ik zet ze expres aan als ik niet thuis ben’

hoe erg is dit??
al die mensen die er zo veel last van hebben en dat hij de belichaming is van ¯_(ツ)_/¯

7 likes

Het doet hem weinig
 Lekkere sfeer in die flat. Alsof nu iemand nog rekening met hem gaat houden.

1 like

Zou hem een glitterbrief sturen.

4 likes

Marco is een held

1 like

Waarom? Alsof die wekkers ervoor zorgen dat de buren waar hij last van blijkt te hebben dan wel hun mond houden? Hij doet nu toch precies hetzelfde, overlast veroorzaken naar de andere bewoners?

16 likes

Boooring! Ik vind het wel grappig om te lezen. Frank Visser situatie

Wat een vaag verhaal?

4 likes

Huh mega vaag

2 likes

Ja en nu nog een vage insta post erbij (“van zijn hond” want verantwoordelijk nemen is moeilijk)

https://www.instagram.com/patricklaureij/p/DQPA2VJiOVg/

Zo slecht dit

2 likes

Echt een sneuneus ongelooflijk

4 likes

Wat is de strekking van zijn reactie? Ik ben heel benieuwd maar ik kan het niet zien zonder insta.

Ik vind het een raar verhaal, hoezo voelt hij zich ‘kwetsbaar’ met een getrainde hond waar je sowieso geen last van gaat hebben? Hulphonden mogen niet eens geweigerd worden dus fijn voor die bezoeker dat het publiek haar zo steunde.

6 likes

Ik lees net dat hij het gedaan zou hebben uit bescherming voor de hond omdat hij gabbermuziek ging draaien en dat te hard zou zijn voor de hond. Maar ik kan dat niet echt rijmen met kwetsbaar voelen

Grapje zie dat dat ook in zijn insta reactie staat die had ik nog niet gezien

1 like

Wat een wazig geschreven post ook

7 likes

Jezus wat een agressieve post, voor zover ik het kan volgen.

11 likes