Het doet hem weinig… Lekkere sfeer in die flat. Alsof nu iemand nog rekening met hem gaat houden.
Zou hem een glitterbrief sturen.
Marco is een held
Waarom? Alsof die wekkers ervoor zorgen dat de buren waar hij last van blijkt te hebben dan wel hun mond houden? Hij doet nu toch precies hetzelfde, overlast veroorzaken naar de andere bewoners?
Boooring! Ik vind het wel grappig om te lezen. Frank Visser situatie
Wat een vaag verhaal?
Huh mega vaag
Ja en nu nog een vage insta post erbij (“van zijn hond” want verantwoordelijk nemen is moeilijk)
Zo slecht dit
Echt een sneuneus ongelooflijk
Wat is de strekking van zijn reactie? Ik ben heel benieuwd maar ik kan het niet zien zonder insta.
Ik vind het een raar verhaal, hoezo voelt hij zich ‘kwetsbaar’ met een getrainde hond waar je sowieso geen last van gaat hebben? Hulphonden mogen niet eens geweigerd worden dus fijn voor die bezoeker dat het publiek haar zo steunde.
Ik lees net dat hij het gedaan zou hebben uit bescherming voor de hond omdat hij gabbermuziek ging draaien en dat te hard zou zijn voor de hond. Maar ik kan dat niet echt rijmen met kwetsbaar voelen
Grapje zie dat dat ook in zijn insta reactie staat die had ik nog niet gezien
Jezus wat een agressieve post, voor zover ik het kan volgen.
Dat is gewoon dat ‘grappig’ Rotterdamse waar hij bekend om staat toch? Ik vind deze man verder heel erg ongrappig en dom/onwetend dat hij moeilijk doet over een hulphond, maar ook overdreven dat dit door social media zo groot gemaakt wordt en ik inmiddels al drie verschillende verhalen heb gelezen over wat er gebeurd zou zijn.
En ergens kun je dan denken: prima als mensen het dan inzetten om een discussie aan te wakkeren over toegankelijkheid voor mensen met een beperking, maar het is nu vooral niveau juicekanaal met omg deze bn’er doet iets wat niet oké is!!
Ik zie nu op dit filmpje, je hoort nog net “is toch mijn gre(ns)”
Kngf heeft ook al gereageerd op de situatie
Volgens het KNGF gebeurt het vaker dat hulphonden ergens niet binnen mogen, hoewel dat tegen de wet is.
Als die vrouw er zin in heeft, kan ze aangifte hiervan doen. Het is strafbaar en je hebt fysiek bewijs
Ik lees in de reacties onder zijn post vooral enorme verontwaardiging omdat hij tegen die mevrouw heeft geroepen “waarvoor heb je die hond nodig dan? Om je kutje/reet te laten likken?” en dat is wel echt heel walgelijk en enorm misplaatst.
En ook nog eens discriminatie. Wil die gast zo graag naar de rechtbank? ![]()
Die wordt voorlopig niet geboekt.
Ik heb medelijden met die vrouw. Verheug je op een leuke avond en dan krijg je met deze shit te maken
Maar echt, je verwacht wel dat je een beetje de lul kan zijn bij zo’n show maar niet op deze manier. Echt hoe de fuck kun je zo zijn zeg.