Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ik denk dat niemand ontkent dat het sadistische monsters zijn, maar ik vind de vraag waarom zij dit doen echt een stuk minder interessant dan de vraag hoe dit kind in hemelsnaam onder hun zorg belandde. Het land zit echt vol met mensen die de capaciteiten niet hebben om goed genoeg te kunnen opvoeden. Ik vind het best logisch dat een advocaat hier ook naar de hulpverlening wijst. Want wat verwacht je dat een onmachtig stel doet met een voor hen onhandelbaar kind. Ben zelf best sterk tegen het vervolgen van professionals, maar in deze zaak vind ik het bizar dat alleen de pleegouders voor het hekje staan.

20 likes

ā€œEen andere inwoner zei zich zorgen te maken over het graf van de man van haar 85-jarige buurvrouw. De gemeente kondigde eerder aan dat waardevolle spullen ā€˜virtueel’ bewaard zullen worden.ā€

hoe bewaar je een graf virtueel? :sob::joy:

2 likes

Hier dus :sweat_smile:

Ik zit Pauw & De Wit van dinsdag terug te kijken met Henk Kamp, man man man, wat vermoeiend, vindt hij zichzelf en de VVD echt het centrum van de wereld of is dit allemaal campagne voeren voor VVD in een rechtse coalitie…?! In het laatste geval werkt het averechts denk ik. Echt irritant.

15 likes

Ben echt woest dat die man niet achter de tralies zit

13 likes

Jup en dag later natuurlijk weer bij spreekbuis voor de VVD WNL. Het argument is ook zo teringslecht? Als ā€œcentrumrechtsā€ zo’n duidelijke meerderheid had dan hadden ze wel een absolute meerderheid gehad. Hij zegt verder dat links goed is voor 30 zetels en schaart D66 dus als rechts. Fine, maar het hele verhaal van de VVD in de verkiezingen is dat zij ervoor zouden zorgen D66 naar rechts te trekken. Dus wat is het nou? Hou toch op joh.

6 likes

Kan niet wachten op de dag dat hij dood is.

7 likes

Vond dat gesprek met Fathiya Abdi over voorkeurstemmen ook frustrerend. We gaan er vanuit dat ons kiesstelsel democratisch is, totdat er een witte man wordt gepasseerd. Want dat kan natuurlijk niet!

Pauw die de ā€œkritischeā€ tekst van Wimar voorlegt of dit niet voor kansenongelijkheid zorgt. Enge Tijs die roept; hij had zijn baan al opgezegd!!
Henk Kamp ernaast met dat zuinige mondje. Die kan ik sowieso al niet uitstaan.

10 likes

Ik voelde dat niet zo, kreeg juist de indruk dat Pauw hem een zeikerdje vond, haha.

6 likes

Dat had ik ook!

Oh gelukkig! Dan zit ik waarschijnlijk al te hoog in mijn ergernis om daar goed doorheen te kunnen kijken.

:notes: Why would I trust anything that comes out of his mouth :loudspeaker:

Lang geleden dat ik een album zo vaak heb geluisterd

14 likes

Als ik op de link klik dan zie ik jouw profielnaam, even dat je t weet

2 likes

Dankje!

1 like

Verkeerde topic?

Maar: but you not a stranger Madeline

8 likes

Haha oh shit :joy:

Nou voor wat het waard is, dit album is wel echt mega actueel :fire:

2 likes

Hebben we eindelijk iemand voor de formatie die ook iets vindt van Dilan moet ie gelijk weg :joy: he was right though

11 likes

Nou ja hoewel ik ook niks met dilan heb vind ik een appje sturen met ā€œfeeks van de VVDā€ een vrij goede reden om op te stappen?

Misschien tijd voor een vrouwelijke informateur ipv boomerman.

23 likes

Kijk die opmerking kan niet, maar ik word wel een beetje moe van al dat uitlekken naar de kranten.

7 likes

Nu al zin in de nieuwe verkiezingen, want dit wordt ook weer kut

3 likes