Kan niet wachten op de dag dat hij dood is.
Vond dat gesprek met Fathiya Abdi over voorkeurstemmen ook frustrerend. We gaan er vanuit dat ons kiesstelsel democratisch is, totdat er een witte man wordt gepasseerd. Want dat kan natuurlijk niet!
Pauw die de “kritische” tekst van Wimar voorlegt of dit niet voor kansenongelijkheid zorgt. Enge Tijs die roept; hij had zijn baan al opgezegd!!
Henk Kamp ernaast met dat zuinige mondje. Die kan ik sowieso al niet uitstaan.
Ik voelde dat niet zo, kreeg juist de indruk dat Pauw hem een zeikerdje vond, haha.
Dat had ik ook!
Oh gelukkig! Dan zit ik waarschijnlijk al te hoog in mijn ergernis om daar goed doorheen te kunnen kijken.
Why would I trust anything that comes out of his mouth ![]()
Lang geleden dat ik een album zo vaak heb geluisterd
Als ik op de link klik dan zie ik jouw profielnaam, even dat je t weet
Dankje!
Verkeerde topic?
Maar: but you not a stranger Madeline
Haha oh shit ![]()
Nou voor wat het waard is, dit album is wel echt mega actueel ![]()
Hebben we eindelijk iemand voor de formatie die ook iets vindt van Dilan moet ie gelijk weg
he was right though
Nou ja hoewel ik ook niks met dilan heb vind ik een appje sturen met “feeks van de VVD” een vrij goede reden om op te stappen?
Misschien tijd voor een vrouwelijke informateur ipv boomerman.
Kijk die opmerking kan niet, maar ik word wel een beetje moe van al dat uitlekken naar de kranten.
Nu al zin in de nieuwe verkiezingen, want dit wordt ook weer kut
Wel uit mijn appgeschiedenis gegrepen tbh maar ok, ik ben geen informateur
Ja mijn misogynie laait echt op als ik haar zie, niet oké maar ik HAAT haar domme stemmetje en gewoon alles aan haar ![]()
- Ik heb dit niet
- Ik heb dit ook helaas
- Ik heb dit ook en geen spijt
0 stemmers
Ik vind echt dat er meer vrouwen in de politiek nodig zijn, maar deze vrouw kunnen we echt missen als kiespijn
Ik zie mezelf wel als equal opportunity hater, ik heb een prima track record met oa Sywert en Rutger B waarbij inhoud en vorm evenveel walging oproepen. Ik vind Dilan wel heel irritante maniertjes hebben, zo’n klein lachje steeds en dat ze als voormalige immigrant die niks had nu de grenzen dicht wil, maar dat vind ik niet misogyn maar gewoon common sense haat net zoals de slis van Rutger en het duistere LAKS verleden van Sywie.
Ik sterf elke dag als Eva die Wouter de Winther en zijn gesliss weer eens host ![]()
Kan echt gewoon niet niet die natte mond horen
So fokking teleurstellend weer op welk kleuterniveau dit wordt gespeeld. Je bent een verkozen volksvertegenwoordiger, DILAN, ga eens je werk doen ipv zeiken over met wie je allemaal niet wil spelen. Niet janken na een dom lek van privé appjes over dat ze geen meisje in de politiek willen. Daar zijn daadwerkelijke problemen mee en jij bent er niet een van.
Ik ben deze formatie Kim K