Nieuws, actualiteit en politiek #5

Buiten dat hij voor de T werkt, vind ik Wouter de Winther echt zo verschrikkelijk om naar te moeten kijken. Komt nog net niet in de buurt van Raymond Mens

6 likes

Bovendien schemert er in veel van wat hij zegt VVD propaganda door :roll_eyes: Echt jammer dat hij nu meerdere keren per week bij Eva zit

6 likes

Sowieso zitten er bij Eva constant dezelfde (in mijn ogen nietszeggende) mensen aan tafel. Ook steeds dat meisje (ze is net 20) van de jeugd NSC, waarom? Wat heeft die te zeggen dan? Leider van een jeugdpartij waarvan de ouderparticipatie NUL zetels heeft ??

7 likes

Haha ja en Eus?

4 likes

Die moet ook echt van tv verdwijnen

4 likes

Eens. Vind alleen Tom van t Einde wel leuk die er regelmatig zit

1 like

God en dan had je nog Tomas Eerdbrink oid die in dat Ernie stemmetje overal het midden oosten ging duiden voor alle witte Nederlanders, SPLINTER, ik vond ook Krabbé sr verschrikkelijk die dan met een notitieblokje vol post its De Kunst ging onderzoeken, het Jessias tijdperk

Ik kan doorgaan maar de conclusie is dat het er niet om gaat dat Dilan een vrouw is maar ik a hateful bitch ben

11 likes

Ik zie dus de hele tijd een voorstukje van een geopolitiek programma, weet niet hoe het heet maar ze tekenen dan elke keer op een wereldkaart terwijl ze politiek bespreken.

Anyway daarin spreekt iemand de naam van de vorige dictator van Turkmenistan steeds verkeerd en met onhandige klemtonen uit en dat is mijn huidige hyperfix irritatie. Heb dat voorstukje ook echt al 10 keer gezien, is constant op tv.

10 likes

Haha doet me denken aan 30 Seconds spelen met m’n zussen en de aanhang en de aanhang boos wordt, omdat wij achter elkaar mensen raden met enkel het zinnetje “en jij haat hem”, hahahaha we haten iedereen.

24 likes

Oh NEE en nu is mijn aartsvijand Buma ook nog alleen de informateur wat een ellende

4 likes

Ik googlede “Sybrand Buma gif Chapeau” en toen maakte die ervan “Sybrand Buma hiv Chapeau” hehehehehehe.

3 likes

:open_mouth:

1 like

Echt heel erg veel, en dan vermoeden ze dat er nog meer sterfgevallen zijn. Ik wist ook helemaal niet dat je door het aanpassen van een deeltje/1 element in de drug, het alsnog mocht verkopen (nu inmiddels verboden). Heel erg triest.

1 like

Ja, daar was ik ook echt verbaasd over toen ik dat las! Ben benieuwd of de wet nu wordt aangepast nu dit bekend is geworden.

1 like

De wet is al aangepast in juli daar doelt @Nina ook op. De soortgroepen kunnen nu gelijk op de lijst ipv de hele specifieke opbouw van een bepaald middel.

4 likes

Dacht even dat Thom van Campen aan het dirigeren was vanmiddag :rofl: benieuwd hoe hij het gaat doen als Kamervoorzitter.

3 likes

Ik zie dat de pvv tokkies heel boos zijn, nog meer dan normaal, omdat links ook op die Thom heeft gestemd om te winnen van die Bosman.

8 likes

Ik haat de VVD maar deze man kan haast onmogelijk debieler/oneerlijker zijn dan Bosma.

3 likes

Lol? :sob:

1 like

Jezus we staan al 10-0 achter als het op digitale veiligheid aankomt, lijkt wel een grap dit

14 likes