Nieuws, actualiteit en politiek #5

Ik zeg toch ook, ik snap het en tegelijkertijd vind ik het ook triest dat personen met slechte intenties dit verpest hebben.

Ja, ik krijg denk ik een beetje de ick van medelijden voor mannen na zo een bericht.

23 likes

Not all men :cowboy_hat_face:

3 likes

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Het is niet logisch wat deze man deed, maar onterecht het label pedofiel krijgen is echt kut. Je ziet alleen hier al het ‘waar rook is
’ gehalte, lijkt me niet fijn als je buren je ook zo zien

8 likes

echt zielig voor mannen inderdaad :broken_heart:

5 likes

Ik bedoel met triest ook niet medelijden voor individuele mannen maar meer nogal cliché dat de goedheid het verlies van de slechtheid.

6 likes

Volgen jullie het nieuws rondom Iran een beetje? De protesten gaan nu al dagen door en er is vrijwel geen internet meer in het hele land. Daardoor is moeilijk te verifiëren wat er gebeurt, maar er worden al honderden doden gemeld.

7 likes

Ik volg Abir Alsahlani (Europarlementarier uit Zweden van Irakese afkomst) op instagram. Zij deelt de afgelopen weken regelmatig dingen over wat daar speelt.

Ook op het gebied van vrouwenrechten is ze erg actief en deelt ze veel over haar werk.

8 likes

Hahaha wat een kop dit, lijkt wel de Speld :joy:

36 likes

Ik moest hier zo vreselijk om lachen. Trump zit nu bibberend in het witte huis.

36 likes

willen ze zo graag van een specifieke militair af ofzo hahaha

21 likes

Marco kroon :joy:

25 likes

Jeetje, de eerste beelden uit Utrecht zijn wel echt heftig. Ik hoop dat het meevalt daar. Maar juist door een extra journaal komt het meteen zo erg over ook.

6 likes

De NOS was net een omstander aan het interviewen en zelfs hij zei “nou volgens mij schatten jullie het nu wel erger in dan het daadwerkelijk is” :sweat_smile:

Maar laten we dat vooral hopen inderdaad! De beelden zijn niet mis

6 likes

Op 'handelsmissie’:laughing:

2 likes

Vond het ook wel bijzonder om een ingelast journaal te doen terwijl ze precies niks wisten of met zekerheid konden zeggen. Er werd alleen maar wat gevraagd aan omstanders en een woordvoerder die allemaal ook precies 0 antwoorden hadden

14 likes

Reminds me aan het journaal in coronatijd.

5 likes

En bij die schietpartij in de tram in Utrecht. Toen was het nieuws echt betreurend slecht. Mensen werden bij hun tuin geinterviewd en continu dezelfde zinnen :joy:

https://www.nu.nl/politiek/6383227/crisis-in-pvv-kamerleden-stappen-op-na-felle-kritiek-op-partijleider-wilders.html

26 - 7 =19

Kleine partij

18 likes

mag de val van PVV maar eindelijk komen

20 likes