Nieuws, actualiteit en politiek #5

De PVV mag die zetels toch gewoon weer vullen als ze alleen opstappen? Ze gaan niet zelf door, toch?

2 likes

Nee ze gaan een eigen fractie vormen zegt het extra journaal nu

Versplintering op extreem rechts, ben ik altijd fan van.

44 likes

lol @ die gidiehouwezer of hoe die man ook heet die verbaasd was dat er geen ruimte voor discussie is in de persoonlijke politieke partij van Geert Wilders :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

17 likes

Kan Wilders eindelijk stoppen met herhalen dat hij evenveel zetels als D66 heeft gehaald :partying_face:

4 likes

Hij staat niet eens in de top3 grootste partijen, weet niet wat ie stoer doet.

4 likes

Het gaat ook zo lekker subtiel hĂš.
"PVV’er Dion Graus omschreef het zo: „Op ieder mooi schip zitten muiters en ratten. We zijn nu van matennaaiers af.”

Meer een zinkend schip inmiddels

4 likes

die Gidi is een doodenge Mossad-agent en ik haat hem, maar ik ben hem vandaag even dankbaar dat hij de PVV heeft gedecimeerd :upside_down_face:

5 likes

Nadeel is dat er nieuwe mogelijkheden ontstaan om binnen rechts samen te werken voor het kabinet; nu de afhakers van de rechtlijnigheid van Geert af zijn zullen ze daar zeker voor open staan en dat maakt rechts nog bepalender

2 likes

Maak je vooral geen illusies van zo’n stelletje muiters re lpf en nsc.

3 likes

Zijn zijn op dit moment geen serieuze onderhandelingspartner als afsplitsing zonder partijpunten etc.

1 like

Nee, maar kunnen wel meestemmen natuurlijk. Maar idd dit zijn wel behoorlijk extreme types dus worden hopelijk niet gezien als serieuze partners

1 like

Ik was in eerste instantie ook blij, volgens mij gaat t al een tijdje niet zo lekker bij de PVV.

De vraag is wat je nu krijgt o.l.v. Gidi. Die staat ook niet bekend om zijn fijne standpunten en zijn lijn met Israël baart me ook zorgen. En misschien dat FvD hier ook van gaat profiteren op termijn.
Kan me voorstellen bij volgende verkiezingen wordt PVV verder gedecimeerd, groep Markuszower bestaat niet meer en FvD +10 zetels ofzo. En FvD is nog enger dan de pvv. JA21 zal er op ten duur ook profijt van hebben en wordt door VVD als serieuze concurrent, maar ook als samenwerkingspartner in kabinet gezien.

1 like

Omg ‘Groep Markuszower’ klinkt toch ook echt als een legertje Russische huurmoordenaars of een speciale Duitse divisie die Hongarije moet innemen

Gruppe M

40 likes

Ik word ook wel echt tikkeltje complotwappie van het feit dat zes simpele zielen nu blind iemand volgen die niet door de aivd keuring komt.

18 likes

Randdebiel rechts :handshake: rabiaat zionist die aangehouden is geweest voor wapenbezit

9 likes

https://www.demorgen.be/snelnieuws/youtuber-acid-moet-voor-raadkamer-verschijnen-parket-wil-hem-vervolgen-voor-belaging-van-student-gynaecologie~b8fd0b2f/

3 likes

Heerlijk dit. Faber die vraagt om “coulance”, de ironie

17 likes

ja haar fractie is ook nooit aanwezig in de tweede kamer, ze weet nog niet hoe het werkt allemaal

2 likes

Ach jeetje de mensen kunnen niet meer naar Dubai

3 likes

Ik had eerder vandaag een discussie met iemand die eigenlijk toch wel heel graag naar het WK in Amerika wil, zo erg is het volgens hem allemaal niet en wat kan hem (een witte Europeaanse man) nou gebeuren. Echt fucking irritant hoe mensen alle shit die gaande is in de wereld kunnen ontkennen zodat ze zelf maar alle leuke dingen kunnen blijven doen. Nou ja ben benieuwd hoe hij er nu over denkt.