Beetje vreemd, onder het kopje Om welke informatie gaat het? wordt rekeningnummer niet genoemd, maar onderaan bij veelgestelde vragen - welke klantdata zijn gelekt - wordt rekeningnummer wel genoemd.
De enige instanties die een schone kopie id mogen vragen zijn overheid, banken, notaris en je werkgever (voor de loonbelasting). Anderen moeten zoân kopie met watermerk en afscherming van je foto en bsn accepteren.
Maar goed, ik zeg dit ook terwijl minstens 30 italiaanse campings mijn kopie paspoort hebbenâŠ
Ik denk hierbij dat hij opgesloten zit in een kelder van Rian, of dat ze hem al vermoord heeft of dat ze hem ergens in een ver land opgesloten heeft en er met het geld vandoor is.
Ja ik vraag me af of ze met factuur gegevens ook je rekeningnummer bedoelen? Want in dat geval is het niet gelekt.
Deze saga, echt dat de staat het zover laat komen. Hoop dat ze hem veilt en dat de rechter haar in het gelijk stelt in het kort geding.
Wtf is dit??? Je zegt nu als gemeente toch gewoon dat je verwacht dat de AZC bewoners crimineel zijn/zich crimineel gaan gedragen.
In dordt was dit 2 jaar geleden ookal
Voormalig prins Andrew thuis aangehouden
Dat is 1 ![]()
May he get the tering ![]()
Ik ben zo blij voor de slachtoffers dat er eindelijk ergens stappen ondernomen worden. Het is een klein begin maar het is tenminste iets.
Edit en opgepakt op zijn verjaardag. Vind ik ook grappig.
Dat moeten ze expres hebben gedaan, toch?
Wel vermoeiend dat hij nu opgepakt wordt voor een âambtsmisdrijfâ. Kinderen verkrachten zou toch voldoende misdrijf moeten zijn, of je nou prins bent of niet.
Ja natuurlijk. De overheid/politie kiest de dag van een inval/wanneer ze gaan oppakken. ![]()
![]()
Wat een ongelooflijke beerput aan ellende is deze man. Hij zal zich jaren onschendbaar hebben gevoeld, gelukkig ondervind hij nu steeds meer gevolgen van zijn gedrag
Dit had ik echt niet verwacht, chapeau!
die foto hahahahahaha

Nog een paar andere familieleden en je hebt kwartet
jaren geleden niet verwacht dat ik ooit zoân grafhekel zou krijgen aan de lachende kankerkop van Rob Jetten ![]()
âMet deze aanpak wil de gemeente zorgvuldig omgaan met de maatschappelijke impact van de komst van 250 nieuwe inwoners in een omgeving waar nu weinig mensen wonen en bijdragen aan het vergroten van draagvlakâ,
Draagvlak krijg je niet door dit soort stigmatiserende dingen dit wekt alleen nog maar meer weerstand en angst op. Het is moreel alleen maar nog schadelijker voor de mensen die worden opgevangen. Als er echt risicoâs zijn qua veiligheid hoort de gemeente te investeren in handhaving, begeleiding toezicht etc niet in subsidiĂ«ren van privĂ©beveiliging. Hier sinds 2 jaar een grote groep jongeren vanuit een azc en letterlijk nooit overlast, nooit problemen. Waarom hoor je dat soort verhalen dan niet? Want dat is echt geen uitzondering