Hier op de biblebelt net zo. Alleen maar christelijke en/of rechtse partijen en GL/PvdA. Dus stemwijzer invullen was niet nodig.
Stem op Alina!!
GL-PvdA! Was laatst bij een klein verkiezingsdebat, er was 1 vrouw en die was van GL-PvdA en zij wist zoveel meer dan al die mannen, ze deed het echt fantastisch.
omdat ik dat een belangrijk onderwerp vind?
Het klinkt misschien niet zo lokaal maar het is in Aâdam aan de orde van de dag, er wordt bijv momenteel gesproken over een referendum voor een boycot die bij de gemeenteraad moet worden neergelegd.
Dan hebben we nog doorlopende Palestina protesten op mijn werk (een Amsterdamse onderwijsinstelling), wel of niet toelaten van die IDF voorzanger in het Concertgebouw, etc. Niet allemaal kwesties waar de gemeenteraad een bindende uitspraak over kan doen maar het is wel een heel belangrijk gespreksonderwerp in mijn gemeente.
Hoef je niet zo gepikeerd over te doen, ik was serieus benieuwd. Vraag me namelijk vaak af hoe dit een onderwerp is in gemeentepolitiek, maar snap het na je uitleg beter
was niet gepikeerd bedoeld!
Heb net gestemd op PvdD. Sluit qua programma hier het beste aan bij mijn ideeën.
Ik heb GL-PVDA gestemd en op iemand die ik ken
Zelfde gemeente! Moest wel lachen om dat filmpje van de NOS waarbij zoveel mensen blijkbaar niet wisten dat het niet vandaag wasđ
Ook GL-PVDA ![]()
Ook GL-PvdA. Helaas is dit forum geen goede representatie van NL. ![]()
OMG VERKEERSREGELAAR MIKE ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik spreek geen Haags, wat betekent dit?
je hebt bij station elke dag een verkeersregelaar staan die iedereen die langsloopt en fietst een high five probeert te geven!! en hij werd net in beeld gebracht, al high five gevend en even kort iets gevraagd ![]()
![]()
Hij is zo leuk! Iedereen zie je na hem glimlachen. Goed begin van mân dag als ik er langs moest altijd. Ik ga het terugkijken vanwege hem haha
Een gemeenteraad exitpoll doet me maar weinig ![]()
als mijn stadje maar links blijft <3
In de exitpoll van mijn stad heel weinig verschuivingen. En GL-PvdA nog de grootste ![]()
![]()
GL-PVDA gestemd⊠idealiter had ik pvdd gestemd maar ik vond het fijner om op een grotere linkse partij te stemmen in het rechtse klimaat van mijn stad, word ziek van die teringmuil van de Mos wiens partij alleen maar groter word
vroeger stemde ik op deze partij trouwens hahaha ik heb ook ooit bij de âjongerenâpartij van hun gezeten. https://www.ad.nl/den-haag/partijleider-scheldt-medewerkers-uit-voor-kankerhonden-waarom-omdat-ik-uit-den-haag-kom~ab430137/
ik volg de partij al een tijdje niet meer zo omdat het al langer rommelig is en dat is heel zonde van een lokale linkse idealistische partij. maar ik moet echt KK hard lachen om de laconiek defensieve houding van de mensen die geinterviewd worden âwat is nou precies je puntje?â âik ken geen daphneâ als een ware mariah carey en die left laser guy die zo lekker kankerhonden articuleert ![]()
Ook GL-PvdA gestemd.
Was natuurlijk de verwachting, maar zo jammer dat De Mos de grootste is. En met deze hoeveelheid zetels komt zelfs Tom Beugelsdijk in de gemeenteraad. Weet niet of ik daar om lachen of huilen.
Ik weet niet waarom ik verbaas ben dat de vader van Gideon van Meijeren mee doet