Nieuws, actualiteit en politiek #5

What the fuck.

3 likes

Wat zou de nieuwe naam van glpvda worden denken jullie? Links vooruit werd ergens geopperd? Wat zou pakkend zijn

Links vooruit, rechts eruit

29 likes

Ik hoorde ergens iets van Progressief Nederland

Zou ik echt een kutnaam vinden, want dekt de lading niet. Ik hoop iets met samen of links. Groen Rood zou ik ook wel krachtig vinden.

Ik zou progressief Nederland ook zo dom vinden want dan klink je gewoon als volt of d666. Zou het zelf echt heel stom vinden ook als er niet iets in de richting van sociaal/links/solidariteit in de naam zit. Maar we zullen zien

21 likes

Ja, ik denk dat een groot deel van de stemmers en misschien ook een deel dat je weer terug wilt halen, Oud-PvdA met name, zich daarin niet herkent. Veel te GL, D66.

Solidariteit is ook een goede, zou ik ook mooi vinden als dat erin terug komt.

4 likes

Als het progressief links wordt is de maat vol en richt ik mijn eigen partij op hoor

Willen jullie dan mijn trollenleger worden a.u.b.? We gaan het net zo vuil spelen als rechts!!!

30 likes

ik zou migreren om je tot het kabinet te stemmen!

1 like

Of samen groen of samen vooruit of samen links ofzo of iets met Eerlijk? Of sociaal groen
Of nieuw links of roodgroen mm ben benieuwd.
Ik hoop wel op samen vooruit of samen groen denk ik. Iets met progressief of met ā€˜NL’ lijkt me echt bagger idd

3 likes

Ik vind alles kut klinken. Glpvda houden nog het beste. Ander groen-rood ofzo

1 like

Echt vreselijk saaie namen allemaal maar kan ook niks beters verzinnen

1 like

Gewoon lekker links (GLL)

32 likes

Hahahah hier heb ik heel hard om moeten lachen

2 likes

Maar elke naam gaat echt wel wennen hoor. In het begin vond je namen als Ja21 en NSC ook heel stom, maar je raakt er vanzelf aan gewend. Ik bedoel het Christen-Democratisch AppĆØl is ook niet echt lekker, maar ja dat is nu al zo lang de naam dat niemand daar meer over valt.

1 like

ecoglasnost vind ik wel lekker klinken :heart_eyes:

Sorry was net wiki over Bulgaarse politieke partijen aan het lezen en die mensen daar hebben echt smaak in politieke partijen namen ong.

8 likes

Groen, rood en famous

19 likes

Nee vind ik nog steeds.
En GLPvdA moet echt beter kunnen dan dat!

1 like

union for the fatherland 🫔

2 likes

Klinkt als Darkwin Duck

Laten we lekker link(s) gaan doen!

9 likes

Ik had Samen Vooruit gehoord ergens als optie, maar geen idee of dat klopt (hopelijk niet).