ja wat zit er allemaal in die roos? een hart? een hand? duizend concessies? wat een ellende
Zonde, wat een inspiratieloze naam
De arbeiders geest is echt verdwenen
Even ongerelateerd maar toch een beetje gerelateerd, ik was vanmiddag aan het praten met collegaâs over politiek en het ging over FvD slecht, PVV slecht, allebei mee eens. En toen was het âja het gaat echt extreme kanten op, zowel links als rechtsâ. En toen âja, zoals GroenLinks, dat is ook wel extreem links en echt zonde van de PvdA dat ze samen zijn gegaanâ.
GroenLinks extreem links??? Heb ik iets gemist???

Eerlijk ik vind Pro best een pakkende afkorting
Eigenlijk was groenlinks gewoon een goede naam toch. Ja snap dat het iets anders moest worden maar jammer dat die naam verloren moet gaan. Rip
Ik vind het echt een super stomme naam en het is maar goed dat ze heel actief PRO promoten want als je mij zou vragen hoe kort je dit af dan zou ik denken Pro NL en dat klinkt nogal extreemrechts.
ik zie niet zo goed wat er mis mee is maar anyway good luck naar PRO
Pro betekent ook praktijkonderwijs, ik snap deze keuze niet zo ![]()
Ik was echt bang voor ProNL inderdaad a la D666 met de Nederlandse vlaggen dus op zich wel opgelucht dat dat 'm niet is geworden
Ik ga helemaal stuk hahahah van alle dingen die ze hadden kunnen kiezen ![]()
![]()
Ik ben al lang blij dat er een naam is eigenlijk haha, dat suffe samenraapsels gl-pvda vond ik zo kneuzig staan
Ik word ook helemaal depri als ik eraan denk dat we ook gewoon geen shiny nieuwe enthousiaste leider klaar hebben staan. Ik zie niemand hoog in de partij echt landelijk iets opzwepen
Dat ik ooit nog nostalgie zou voelen naar de tijd van de Jessias
Ik ben zelf wel fan van Habtamu de Hoop, maar helaas nog echt wat te jong en onervaren.
Ik heb ooit meermaals op vrije avonden naar de Jessias geluisterd in de meet-up tijd. Zou nu nog niet gaan als ze zouden betalen
Deze marketing voor PRO doet me eigenlijk heel erg denken aan bnnvara met hun slogan âwij zijn voorâ
Ik vind het wel een toffe manier waarop de leden hun portfolio of kernwaarde kunnen laten zien ![]()
Ik ook! Mijn eerste reactie was ook wat stom die naam en dat PRO, maar als ik het zo zie vind ik het wel weer tof!