Doordat zorg en eerlijk onder elkaar staat maakte mijn hoofd er ‘zorgelijk’ van ![]()
Hahaha, peak GL-PvdA dit; vooral heel veel afgeven op je ‘eigen’ partij. We hebben de memo goed begrepen hier!
Ik vind dit wel mooi eigenlijk!
Ben wel benieuwd waar het roze vandaan komt, dat was nog geen onderdeel van de twee oude partijen toch? En voor mijn gevoel een weinig gebruikte kleur bij andere partijen, best een goede keuze!
Ik denk het lichtgroen van rood zegmaar
Ik ga stuk om jullie ![]()
Ik vind de poster ook wel mooi! Kleuren zijn ook goed gekozen. En ik vind de woordspeling met ‘we zijn pro…’ ook wel leuk. Alleen dat logo werkt in het klein gewoon niet. Echt zoiets wat een designer met geboortejaar 1970 maakt die nog gewend is om voor drukwerk te designen ipv ook voor op telefoonschermpjes. Maar goed, dat is miepen.
Pro eerlijk
Roze moet vertrouwen en nabijheid oproepen denk ik!
Ik moet wennen aan de naam maar ik ga ervan uit dat ze niet over een nacht ijs zijn gegaan en eerlijk, hierboven de poster met de kleuren vind ik wel tof.
Maar hoop vooral op eens een goed duidelijk verhaal. Dat IEDEREEN aanspreekt. Ik denk vaak: gooi er net als rechts eens wat pakkende oneliners in, in plaats van dat gebazel waarmee je een deel van de mensen gewoon halverwege kwijt bent.
In mijn gemeente en buurgemeente is gl pvda aantal jaren geleden al gefuseerd en verder gegaan onder de naam PRO. Ik heb afgelopen verkiezingen dus al PRO gestemd en klinkt het dus al bekend. Maar ze hadden zoveel beters kunnen kiezen…
Ik vind pro ook totaal niet aansluitend naar de mensen die nu nog niet links stemmen.
ik vind dat iedereen echt intens loopt te zeiken, uiteindelijk gaat het niet om de naam hoor. die negativiteit gaat de partij ook niet verder helpen
Boeit mij ook nul. Alsof al die andere partijnamen zo gaaf en pakkend zijn.
Ik begin er na 2 dagen al aan te wennen, denk dat het over een half jaar wel is ingeburgerd.
Ik vond PRO in eerste instantie een rare keuze maar ik vind een verhaal over waar je vóór bent wel pakkender dan het hele anti, dus denk dat het wel goed kan werken!
Verder ben ik een proud pvdd stemmer ondanks de naam
Je post je insta hier, als je het niet prettig vindt zou ik het verwijderen
Wat jammer, dit gaat ze vast ook fantastisch doen maar zij was echt mijn favoriete politieke verslaggever
1 april???
Zo irritant, bedankt voor de waarschuwing.
Volgens mij zo goed.
@CarrieBradshaw why? Heb je het hele verhaal wel gehoord.
Design is echt niet goed, gewoon die originele roos groen maken en dan met zwart pro in de kern was veelbeter geweest