Nieuws, actualiteit en politiek #5

Wow wat een indrukwekkende vertelling, dat doet ze echt goed. Diepe bewondering dat ze de moed vindt om dit te vertellen, aangezien ze gegarandeerd op weerstand en racistische reacties kan wachten.
Als ik haar goed begrijp is ze er nu na al die jaren helemaal moe van om verslag te doen van deze kleine stapjes, hopelijk kan ze er de komende tijd goed van bijkomen.

6 likes

Misschien begrijp ik je verkeerd hoor maar ik vind dit super denigrerend klinken voor iemand die gewoon een professional is?

12 likes

Geen enkele professional doet zijn of haar werk altijd maar goed, het zou wat zijn :sob:

Van de week nog mijn mondhygiëniste complimenten gegeven. Zij zei ook: ja, het is mijn werk, het hoort er gewoon bij. Maar dat maakt het in mijn ogen niet vanzelfsprekend

Geef meer complimenten, ook na 1 maart (complimenten dag) :v:

9 likes

Snap ook wat je bedoelt maar ik vind haar dus niet gewoon een professional maar bovengemiddeld goed. Echt 1 van de betere politieke journalisten. Een stuk als dit is misschien qua kwaliteit van schrijven niet opvallend, maar er is amper een journalist die dit op deze manier uiteenzet en kritiek geeft op de normaliseren van extreem rechts. In ieder geval niet bij de reguliere grote kranten enzo. Dan kan je toch prima extra benoemen dat dit super goed is.

Ik vind het super jammer dat ze stopt, maar hoop echt dat dit wel iets doet bij andere journalisten die zoveel meegaan in het normaliseren. En ook bij de politiek.

14 likes

Nou ik ken zo veel professionals die hun werk echt niet goed doen. En ik vind haar fantastisch en haar stem heel prettig om naar te luisteren.

4 likes

Black mirror who dis

4 likes

Wtf

4 likes

Het klinkt vooral als een slechte 1 april grap

2 likes

En de rest van de wereld kijkt toe

4 likes

34 likes

Echt verschrikkelijk.

1 like

Dat de laatste doodstraf die ze (tot nu) in IsraĂ«l hebben uitgevoerd Adolf Eichmann was, een van de architecten van de Holocaust, vind ik zo’n ongelooflijk pijnlijke ironie

4 likes

wajow dit is leip

11 likes

omg! ik wil zo graag weten wat hier gebeurd is

1 like

Hoe zou het gaan met de mensen die vertrouwen hadden in d666

Moet eerlijk zeggen: dit niveau had zelfs ik niet van Jetten verwacht.

31 likes

Hij heeft wel gelijk. Met een gek als Trump gaat het niet helpen om hem publiekelijk te vernederen. Zeker niet als je zo’n klein ‘nietszeggend’ landje als Nederland bent. Daarmee maak je het niet per se beter voor Nederland en de Nederlanders.

6 likes

Ik dacht na de tweet van Trump echt dat de derde wereldoorlog zou uitbreken vannacht, maar gelukkig (nog) niet en is er nu een staakt-het-vuren. Maar pfff deze man, hopelijk legt hij snel het loodje. Niet dat een alternatief geweldig is, maar in ieder geval is het geen dementerende gek.

24 likes

We weten helemaal niet of hij “wel gelijk” heeft. Enige wat we weten is dat we een land zijn dat weigert publiekelijk te reageren als de president van de vs dreigt met genocide en hint op de inzet van kernwapens. Alsof Trump publiekelijk vernederen de enige mogelijke reactie is? Binnenkort lekkker gezellig logeren en samen eten💕

24 likes

Het ging wel over social media toch? Daar reageerde ik op. Vind het overigens wel echt bizar dat er verder inderdaad echt weinig actie wordt ondernomen? Echt een bijzondere situatie

1 like

Ik las net dat de partner van een in Amsterdam vermoorde vrouw is opgepakt, en dan zie je maar weer gelijk waarom het een dom idee is om je kind een bijzondere naam te geven. Hij is megamakkelijk te vinden en om het nog erger te maken is het zo een purpose/ coach tiepje die dus ook talloze interviews heeft gegeven over z’n business model die nu extra pijnlijk lezen (niet als slaaf voor een baas willen werken, hij wil echte vrijheid etc. Nu is het onderzoek nog gaande maar stel hij zou wel betrokken zijn is dat vrijheidgedeelte heel discutabel nu).

5 likes