Omg is dat die guy van dé purpuz planner?
Dat die planner zo heet maakt het idd nog erger.
Omg ik kende hem niet,maar wat een creep.
Ja, ik geef hem nog het voordeel van de twijfel trouwens, want onderzoek loopt nog etc. Leest echt als een slecht verhaal.
Echt kanker Isra*l he, is er een wapenstilstand voor het hele midden-oosten gooien die kklijers expres nu de zwaarste bommen tot nu toe op Libanon. Zij hebben echt totale schijt aan de hele mensheid buiten hun eigen uitverkoren kut volk.
Oh wow, echt bizar inderdaad. Echt mega makkelijk te vinden incl. Instagram pagina’s met familiefoto’s etc. Wat enorm triest weer ![]()
Waar staat dat die kan Clen heet?
En die hebben het weer over het AD die dit zou zeggen
Omg hij ziet er zo “degelijk” uit.
In het AD hoofdartikel stond het vanmiddag! Clen V.
Neeee dit is toch je typische creep. It’s always in the eyes.
Ik herken hem ook van tv volgens mij. Was hij niet een van de dates van Iris de Hond die toen zo’n dateprogramma had.
Hij lijkt op een cultleider
Hij heeft iig aan Lang Leve de Liefde meegedaan, er staat nog een clipje van online en als je dat kijkt zie je al wel dat het een héle vervelende man is.
Gelijk even gekeken, jeetje wát een kwal. Dat die vrouw zo beschaafd kan blijven, petje af.
Jaaaa dat was het! Dacht toen dat hij een acteur was
Jaaaa, iets met ‘gierende banden’ toch
Mijn theorie dat alleen geesteszieke mensen aan Krav Maga doen is weer eens bevestigd ![]()
Hij was ook een mega engnek bij lang leven de liefde. Kun je vast nog vinden op tijtok/reels
*oh, spuit 11