Vreselijk ![]()
Dat kindje is haar mooie mama kwijt.
Fántástísch nieuws!!!
Opgetyft uit ‘onze’ partij vieze oude zionistische racistische hoerenloper met een slachtoffercomplex ![]()
Hoe vaak heeft hij zijn lidmaatschap al opgezegd?
Toch nog wat positief nieuws vandaag: het einde van Orbán!
Dit type man denkt ook altijd dat hier mensen op zitten te wachten - of op hem. Ga gewoon met pensioen.
Ik zit niet heel diep in de Hongaarse politiek maar ik las dus dat die Magyar 22 jaar lid was van de partij van Orban, tot 2024. In hoeverre gaat het dan écht beter worden voor de Hongaren
? Minder corrupt zou beter zijn maar deze dude wil nog altijd gesloten grenzen etc. Over hun standpunt mbt LHBTQIA+ vind ik niet echt heel concreet iets maar kan me niet direct voorstellen dat zij op dat punt ineens progressief gaan zijn maar voor de rest rechts populistisch
Nee, hij is nog altijd gewoon heel conversatief rechts. Het is in zoverre een verbetering dat hij minder antidemocratisch is, maar het is niet bepaald een linkse lente die nu begint daar.
Enige winst lijkt dus autocraat eruit te zijn. It’s something maar nog steeds niet veel
. Ben benieuwd wel wat de EU gaat doen want ze willen bijv. hun grenzen dichthouden voor immigranten en niks conformeren aan EU richtlijnen daarvoor, dus wordt wel interessant om te zien wat we nu gaat gebeuren.